Danas je BBC najavio kreativni koncept i plan izgleda ovogodišnjih razglednica. Inspirirano sloganom “United by Music”, osmišljeno je vizualno rješenje u kojemu će svaka razglednica ujediniti tri lokacije – u Ukrajini, Ujedinjenom Kraljevstvu te zemlji koju najavljuje. Sve tri lokacije svake razglednice bit će tematski povezane pa tako možemo očekivati zajedničke motive kao što su parkovi, plaže, dvorci, ulična umjetnost, jezera i brojne druge. Gledatelji će sveukupno proputovati kroz čak 111 lokacija.
Ujedinjeni ne samo glazbom
Prilikom realizacije koristit će se najmodernije tehnike poput snimanja dronom te 360° kamera. Za snimanje u Ujedinjenome Kraljevstvu i Ukrajini zaduženi su londonska produkcijska tvrtka Windfall Films i ukrajinska 23/32 films, dok se za snimke iz ostalih zemalja sudionica surađuje s lokalnim produkcijskim ekipama.
– Zadovoljstvo nam je sudjelovati u ovome projektu i pokazati da je Ukrajina još uvijek u mogućnosti odgovoriti zahtjevima snimanja raznih opsega. Unatoč tome što se ovogodišnji Eurosong zbog ruske agresije ne održava u Ukrajini, imat će našu državu u svome srcu – izjavila je Sarah Cherniavskyi iz 23/32 filmsa.
S BBC-a su dodali da će gledatelji zasigurno biti iznenađeni kada vide što sve, osim ujedinjenosti glazbom, povezuje Ujedinjeno Kraljevstvo i Ukrajinu s ostalim državama sudionicama.
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?