10. Rusija (2005.)
Možemo slobodno reći kako su Rusi odabrali pravu pjevačicu za Eurosong u svom maratonskom nacionalnom izboru 2005. godine. Natalia Podolskaya je tada bila na početku svoje karijere, veliki potencijal i osoba s mnogo talenta kakvom je bila opisivana od strane medija. Sve to je i dokazala na velikoj sceni u Kijevu. Iako izviždana od susjeda Ukrajinaca, Natalia fantastično otvara nastup i izvodi pop-rock baladu “Nobody Hurt No One“. S velikom sigurnošću, upečatljivim i zanimljivim kontaktom s kamerom i sjajno izrežiranim nastupom, Podolskaya je, po nama, zaslužila mjesto u TOP 10 u ovom projektu. Moderan nastup, odmjeren i baš onako kako priliči ovoj pjesmi. Možda je Rusija zaslužila i bolji plasman te godine.
9. Cipar (2012.)
Opće je poznato da pjesme tipa “Dum Tek Tek“, “La La Love“, “Aphrodisiac“ i slične catchy stvari budu uništene na samom Eurosongu, uglavnom zbog loših vokala i/ili neprimjerenih nastupa. Barem se stvorila takva tradicija kroz prethodne godine. No, Cipar je napravio suprotno. Sjajno su osmislili nastup koji ni u jednom trenutku ne djeluje dosadnim, pogrešnim ili čak i repetitivnim. Ivi je zračila pozitivnom energijom, a za pohvalu je i sjajno prenesena atmosfera iz videospota. Ova djevojka ima svega 18 godina! Uspjela je izboriti se sa svime i u povijest Eurosonga, po nama, ostavila jedan snažan dojam u vidu scenskog nastupa. Za nas – broj devet.
8. Rusija (2006.)
Ako ćemo već biti iskreni, odmah direktno da to i učinimo – puno bolja pjesma i nastup Dime Bilana nego li ona pobjednička kombinacija iz 2008. godine. Imaju Rusi nešto u onom hodu na samom početku nastupa, pa baš kao i Natalia i Dima ide ka publici samouvjereno i ostatak pjesme i nastupa privodi jako profesionalno. Nema tu pametovanja – dovoljno je jednom pogledati nastup i zaključiti da je odrađen bez i jedne jedine greške, da je sjajno osmišljen i da se sve uklapa. Balerinama poslije prvog refrena pridružuje se i treća, koja izlazi iz latica cvijeta iz klavira. Orginalno!
7. Srbija (2007.)
Izuzev pobjedničkih nastupa Grčke (2005.) i Azerbajdžana (2011.) svi ostali pobjednici od Istanbula pa do Bakua bili su iznimno orginalni. No, nastup Marije Šerifović iz Helsinkija je jedinstven po mnogo čemu. Nitko do sada na Eurosongu nije u toj mjeri uspio učiniti toliki efekt s tako malo događanja na sceni. Marija je tu, pet pratećih vokala su na sceni. Prateći vokali su tu, izgube se, pa se ponovno skupe, šute, mirni su, pa krenu iz sveg glasa tijekom drugog refrena pjevati zajedno s Marijom. Europa nije vidjela nešto takvo to tada. Nagradila je.
6. Ukrajina (2004.)
Do tada neviđena energija prilikom jednog nastupa na Eurosongu! Ruslana je u Istanbulu cijeloj Europi pokazala što je “divlji ples” i kako netko može biti toliko snažan kada je u pitanju vokalna izvedba iako tijekom cijele pleše, skače i uopće ne miruje. Veliki instrumenti na samom početku nastupa, skidanje odjeće na način na koji ćete vidjeti u videu ispod te tolika strast za vrijeme izvedbe pobjedničke pjesme Eurosonga 2004. očito nikoga nije ostvarila ravnodušnim. Ruslana je slavila s rekordnih 280 bodova.
To bi bilo sve što se trećeg dijela projekta “20 najdražih i najefektnijih nastupa” tiče. Za dva dana slijedi i posljednji, četvrti dio projekta, a u njemu ćemo predstaviti nastupe koji su, po nama, zaslužili zauzeti 1. pa sve do 5. mjesta.
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?