Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo
Info

O nama

Eurosong.hr je najposjećeniji eurovizijski portal na prostoru bivše Jugoslavije. Naš je cilj detaljno popratiti sva eurovizijska događanja, s naglaskom na regionalna događanja, te kroz rad promovirati sve predstavnike s prostora bivše države, s naglaskom na Hrvatsku. Kroz godine rada uspjeli smo ostvariti bliske suradnje s nacionalnim televizijama u regiji, ostalim medijima, pjevačima, skladateljima i menadžerima.

Za svoj rad nismo plaćeni, a svi urednici koji marljivo rade na održavanju stranice rade bez naknade.

Pored jasnog cilja da naše posjetitelje na vrijeme informiramo o svim važnim vijestima o Eurosongu, idemo i drugom stazom – želja nam je informacije spojiti sa zabavom. Našu i Vašu Eurosong destinaciju želimo učiniti virtualnim mjestom koji će odisati zanimljivošću, ljubavlju i prijateljstvom te internetskom stranicom u prepoznatljivom ružičastom vizualnom identitetu koja svakim svojim segmentom pokušava “izreći” dobrodošlicu obožavateljima.

Prezentacija stranice

Portal je počeo s radom 12. veljače 2005. godine ususret hrvatskom izboru pjesme za Eurosong – Dora kao podsekcija tadašnjeg glazbenog portala STARTpondi s ciljem praćenja Dore. Idejni začetnik i pokretač je sadašnji glavni urednik Ivan Horvat. Odabirom Borisa Novkovića za hrvatskog predstavnika, stranica kreće s razvojem te se osamostaljuje pod imenom EurovisionCroatia. Godine 2006. prelazimo na vlastitu domenu Eurovision-Croatia.com i s prepoznatljivim dizajnom krećemo u euforiju zvanu „Štikla“. Portal tada doživljava prvi veći „boom“ po broju posjećenosti, što daje snage za daljnjom upornošću i radom. Već sljedeće godine krećemo s novim dizajnom i prepoznatljivim vizualnim identitetom koji ćemo njegovati do 1. siječnja 2013. godine.

Godina 2008. donijela je najviše uspjeha do tada – dizajn po kojem smo i do danas najprepoznatljiviji, gotovo 16.000 jedinstvenih posjeta te najveću promjenu – Eurovision-Croatia.com dobiva dodatno ime EUROSONG.HR, ime po kojem smo danas poznati.

Stranica je i dva puta nominirana na tada iznimno popularnim i poznatim Eurowebby nagradama. Godine 2006. u kategoriji “Best Newcomer”, a 2007. kao “Best Unofficial Site”, jednoj od najjačih kategorija. Prema nezavisnom istraživanju, u ožujku 2008. godine po posjećenosti smo bili četvrta eurovizijska stranica!

Godine 2010. nastavljamo s daljnjim razvojem i predstavljamo novi dizajn stranice koji priliči jednom „news portalu“, što rezultira privlačenjem eurovizijskih obožavatelja iz svih zemalja bivše Jugoslavije, ali i šire, čime Eurosong.hr postaje eurovizijski centar regionalnih obožavatelja. Na dan Eurosonga 2012., 27. svibnja, portal je ima preko 25.000 jedinstvenih posjeta, čime se još jednom našao u vrhu svih europskih eurovizijskih stranica.

Godine 2013. predstavljamo i novi logotip:

Porastom popularnosti među posjetiteljima raste i broj urednika koji ovu Eurosong destinaciju svakodnevno obogaćuje tekstovima i iscrpno informira sve ljubitelje ovog natjecanja. Svake smo godine prisutni uživo na Eurosongovima, odakle našim posjetiteljima, uz vlastito financiranje putovanja, iz prve ruke donosimo najsvježije novosti i izvještaje.

Redizajnom web stranice u 2019. godini kreiramo novi logotip:

Razvoj stranice

Prikaz posljednjih vizualnih izgleda web stranice

Dizajn od veljače 2008. do veljače 2010. (Fulspectrum)
Dizajn od veljače 2010. do 1. siječnja 2013. (Fulspectrum)
Dizajn od 1. siječnja 2013. do 12. travnja 2015. (Dottom.info)
Dizajn od 12. travnja 2015. do 31.08.2019. (wwwizard.eu)
Dizajn od 01.09.2019. (wwwizard.eu)