Eurosong.hr je najposjećeniji eurovizijski portal u regiji. Naš je cilj detaljno popratiti sva eurovizijska događanja, s naglaskom na regionalna događanja te kroz rad promovirati sve predstavnike s prostora bivše države, s naglaskom na Hrvatsku. Kroz godine rada uspjeli smo ostvariti bliske suradnje s nacionalnim televizijama u regiji, ostalim medijima, pjevačima, skladateljima i menadžerima.
Za svoj rad nismo plaćeni, a svi urednici koji marljivo rade na održavanju stranice rade to iz ljubavi prema ovom natjecanju.
Pored jasnog cilja da naše posjetitelje na vrijeme informiramo o svim važnim vijestima o Eurosongu, idemo i drugom stazom – želja nam je informacije spojiti sa zabavom. Našu i Vašu Eurosong destinaciju želimo učiniti virtualnim mjestom koji će odisati zanimljivošću, ljubavlju i prijateljstvom te internetskom stranicom u prepoznatljivom ružičastom vizualnom identitetu koja svakim svojim segmentom pokušava “izreći” dobrodošlicu obožavateljima.
Prezentacija stranice
Portal je počeo s radom 12. veljače 2005. godine ususret hrvatskom izboru pjesme za Eurosong – Dora kao podsekcija tadašnjeg glazbenog portala STARTpondi s ciljem praćenja Dore. Idejni začetnik i pokretač je sadašnji glavni urednik Ivan Horvat. Odabirom Borisa Novkovića za hrvatskog predstavnika, stranica kreće s razvojem te se osamostaljuje pod imenom EurovisionCroatia. Godine 2006. prelazimo na vlastitu domenu Eurovision-Croatia.com i s prepoznatljivim dizajnom krećemo u euforiju zvanu „Štikla“. Portal tada doživljava prvi veći „boom“ po broju posjećenosti, što daje snage za daljnjom upornošću i radom. Već sljedeće godine krećemo s novim dizajnom i prepoznatljivim vizualnim identitetom koji ćemo njegovati do 1. siječnja 2013. godine.
Godina 2008. donijela je najviše uspjeha do tada – dizajn po kojem smo i do danas najprepoznatljiviji, gotovo 16.000 jedinstvenih posjeta te najveću promjenu – Eurovision-Croatia.com dobiva dodatno ime EUROSONG.HR, ime po kojem smo danas poznati.
Stranica je i dva puta nominirana na tada iznimno popularnim i poznatim Eurowebby nagradama. Godine 2006. u kategoriji “Best Newcomer”, a 2007. kao “Best Unofficial Site”, jednoj od najjačih kategorija. Prema nezavisnom istraživanju, u ožujku 2008. godine po posjećenosti smo bili četvrta eurovizijska stranica!
Godine 2010. nastavljamo s daljnjim razvojem i predstavljamo novi dizajn stranice koji priliči jednom „news portalu“, što rezultira privlačenjem eurovizijskih obožavatelja iz svih zemalja bivše Jugoslavije, ali i šire, čime Eurosong.hr postaje eurovizijski centar regionalnih obožavatelja. Na dan Eurosonga 2012., 27. svibnja, portal je ima preko 25.000 jedinstvenih posjeta, čime se još jednom našao u vrhu svih europskih eurovizijskih stranica.
Godine 2013. predstavljamo i novi logotip:
Porastom popularnosti među posjetiteljima raste i broj urednika koji ovu Eurosong destinaciju svakodnevno obogaćuje tekstovima i iscrpno informira sve ljubitelje ovog natjecanja. Svake smo godine prisutni uživo na Eurosongovima, odakle našim posjetiteljima, uz vlastito financiranje putovanja, iz prve ruke donosimo najsvježije novosti i izvještaje.
Redizajnom web stranice u 2019. godini kreiramo novi logotip:
Razvoj stranice
Prikaz posljednjih vizualnih izgleda web stranice