2009.: Rušimo vlastite rekorde – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

2009.: Rušimo vlastite rekorde

  3 min za čitanje   Napiši prvi komentar

Iako nam očekivanja za 2009. godinu nisu bila velika s obzirom da smo za iznimnu uspješnost prethodne godine “krivili” održavanje Eurosonga u našem najbližem susjedstvu – prevarili smo se! Naša ovogodišnja priča počinje sa siječnjom i pripremama za Doru.

Da slučaj s ekskluzivnom objavom prošlogodišnjih sudionika nije bio izniman, dokazali smo i ove godine predstavivši vam prvi s HRT-om sudionike Dore 2009. Na stranicama Eurosong.hr ste mogli ekskluzivno čuti veliku većinu tih pjesama, kao i intervjue s većinom sudionika. Polako se moralo krenuti u Opatiju odakle smo vam prvi donosili izvještaje s proba u tekstualnim i slikovnim oblicima. Da imamo sličan ukus kao žiri je dokazala činjenica da je nama (prema projektu ‘Razmišljamo naglas’) i žiriju ista pjesma bila favorit. Bila je to grupa Feminnem s pjesmom “Poljupci u boji”.

Kako je pobjedu odnio Igor Cukrov uz podršku mlade Andree Šušnjare, aktivno smo se uključili s HRT-om u promociju naše pjesme. Eurosong.hr vam je donio slike sa snimanja spota i intervjue s glavnim akterima, predstavili smo vam španjolsku verziju “Lijepe Tene”, na našim stranicama ste mogli preuzeti videospot, a veliku podršku u svemu tome smo imali od HRT-a i šefa hrvatske delegacije Aleksandra Kostadinova. Da nismo bazirani samo na Hrvatsku, dokazuje činjenica da smo vam prvi predstavili srpsku i englesku verziju makedonske pjesme “Nešto što ke ostane”, te predstavili promotivne slike Bosanaca i Hercegovaca.

Sa 4. svibnjom je u Moskvu otputovala i hrvatska delegacija odakle ste na našim stranicama mogli pratiti dnevnike i izvještaje Andree Šušnjare i Viktora Drage. Možda ne vjerujući da stranica koju pokreću obožavatelji dobiva toliku podršku od strane HRT-a i naših predstavnika, neki mediji su nas prozvali “službenom hrvatskom stranicom Eurosonga”, što ipak nismo. Stranica je ovo koju pokreću obožavatelji koji uz svoju školu, studij i posao pokušavaju što više informirati domaće obožavatelje eurovizijskim vijestima na hrvatskom jeziku, a sve to bez ikakvih primanja i sponzora, već isključivo iz urednikovog vlastitog džepa, teško preživljavajući iz godine u godinu.

Da je Eurosong.hr stranica ove godine iznimno uspješna dokazuju brojke o posjećenosti. Tijekom proteklog tjedna, kada su održana polufinala, stranica je imala oko 13 000 jedinstvenih posjeta, dok je dan poslije finala, u nedjelju 17. svibnja, ta brojka porasla na gotovo 20 000 jedinstvenih posjeta, čime smo debelo srušili prošlogodišnji rekord od 16 000 jedinstvenih posjeta. Ovolika posjećenost je bila razlog česte nedostupnosti stranice posljednjih dana koja se zbog velikog pristupa počela rušiti.

Ovim se putem glavni urednik i autor ovih redaka želi svima zahvaliti na posjeti naših stranica na kojoj, iako polako postaje velika obaveza, radimo iz ljubavi i želje da vas što više informiramo o velikom europskom glazbenom natjecanju, Eurosongu. Nadamo se da će naš trud uskoro prepoznati i sponzori kako bi stranica mogla normalno funkcionirati i u sljedećim godinama.

Također, htio bih iskoristiti ovu priliku i javno zahvaliti uredništvu Eurosong.hr koji si je dao veliki trud kako bi ove stranice stekle popularnost i posjećenost kakvu trenutno ima. Hvala vam!

Možda se ovaj članak čini kao članak samohvale, no kao glavni urednik Eurosong.hr sam osjetio potrebu podijeliti našu iznimnu sreću i ponos sa svima vama zbog kojih ovaj portal i ima ovakav status. Nadamo se da će nam 2010. sezona biti barem upola ovoliko uspješna!

0
PODIJELI ČLANAK

Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?