Prodaja karata za naredni Eurosong u Malmöu mogla bi krenuti već krajem godine, prenosi švedski portal Skånska Dagbladet.
Da bi se ova praksa trebala smatrati revolucionarnom ako do nje uistinu i dođe, dokazuje činjenica kako karte za eurovizijske showove i generalne probe najčešće kreću u prodaju dva do tri mjeseca prije početka tekućeg izdanja.
Kako donosi portal, glavni je razlog želja grada-domaćina da se na najbolji način pripremi za nadolazeći Eurosong. Cilj im je prodati i više ulaznica nego prije 11 godina, kada se ovo natjecanje također održavalo u Malmöu.
– Želimo da što više ljudi bude u mogućnosti svjedočiti svemu na licu mjesta. Prošlog smo puta prodali 83 tisuće karata, a sada želimo još više – riječi su Karin Karlsson, projektne menadžerice zadužene za 68. eurovizijsko izdanje.
No, što se može očekivati od cijena karata?
Unatoč želji da se ulaznice rasprodaju što prije, od ključne će važnosti biti i cijene istih.
Naime, cijene eurovizijskih karata osjetno su poskupjele na prethodnim izdanjima natjecanja. Tako je, primjerice, ulaz na ovogodišnju generalnu probu finala iznosio 92 eura (približno 80 funti). S druge pak strane, posjetitelji Liverpool Arene za najskuplje karte velike završnice trebali su izdvojiti 436 eura, odnosno 380 funti, kako je ranije ove godine prenio britanski Mirror.
Izuzetno skupe ulaznice krasile su i telavivsko izdanje Eurosonga. Tada je najskuplja cijena karte za finale stajala oko 414 eura u samoj dvorani, a čak 487 eura u “VIP” green roomu u neposrednoj blizini izvođača, svojedobno je pisao Wiwibloggs.
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?