Europska radiodifuzna unija i SVT objavili su da je “United By Music” odabran kao slogan za Natjecanje za Pjesmu Eurovizije 2024. – i sva buduća eurovizijska natjecanja.
Taj je slogan osmislio BBC kako bi demonstrirao jedinstveno partnerstvo između Ujedinjenog Kraljevstva, Ukrajine i grada domaćina Liverpoola na natjecanju 2023. i odražava snagu glazbe da zbliži ljude diljem svijeta.
Nakon iznimno uspješne upotrebe od strane BBC-a, SVT i Referentna grupa za Pjesmu Eurovizije (upravni odbor natjecanja) dogovorili su korištenje “United By Music” i za nadolazeće izdanje natjecanja u Malmöu.
Nadalje, odlučeno je da se slogan zadrži do daljnjega jer u sebi nosi srž onoga što Eurosong kao natjecanje želi i mora prenositi i dočarati.
Tradicija od 2002.
Od 2002. godine na natjecanju se svake godine koristio drugačiji slogan, osim 2009. kada natjecanje nije pratila nijedna krilatica.
Martin Österdahl, izvršni supervizor Eurosonga, rekao je:
“Natjecanje za pjesmu Eurovizije je više od samog natjecanja pjevanja; to je proslava moći glazbe da zbliži ljude. Nakon više od 20 godina korištenja različitih slogana, i kako se približavamo našoj 70. obljetnici, osjećamo da smo pronašli jedan koji uistinu sažima naš brend. Utvrđivanjem trajnog slogana imat ćemo dosljednost u poruci da nas glazba sve spaja. To je savršen slogan za naglašavanje naših vrijednosti inkluzivnosti, jednakosti, univerzalnosti i slavljenja različitosti kroz glazbu. Kako popularnost Eurosonga nastavlja rasti diljem svijeta, vjerujemo da će korištenje istog slogana godišnje pomoći našem brendu da postane još jači. ”
Srž cijelog natjecanja
Ebba Adielsson, izvršna producentica Pjesme Eurovizije 2024. za SVT dodala je:
“Nakon Loreenine pobjede u Liverpoolu prošlog proljeća, cijela mašinerija za Eurosong 2024. je krenula u akciju i vrlo brzo se povela rasprava o sloganu. Brzo smo shvatili da sjajan slogan koji je izabrao BBC govori upravo o čemu se radi u ovom natjecanju, o ujedinjenju u glazbi, i nismo vidjeli razloga da mijenjamo nešto što tako dobro sažima temelj cijelog događaja.
Ove tri riječi simboliziraju jedinstvenu platformu koju Natjecanje za Pjesmu Eurovizije pruža umjetnicima za povezivanje s milijunima gledatelja diljem svijeta, potičući osjećaj zajedništva i međusobnog uvažavanja.
Sada stalni slogan služit će kao trajni podsjetnik na središnju misiju natjecanja i njegovu neusporedivu sposobnost da ujedini ljude kroz univerzalni jezik glazbe.
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?