Nakon glamuroznog, blještavog i luksuznog 54. Eurosonga u Moskvi, Norvežani su se odlučili za skromniji show 2010. godine. Budžet je bio znatno manji, a fanovima natjecanja se nije svidjela ideja da scena na koju će izaći predstavnici 39 zemalja bude u potpunosti bez LED ekrana.
NRK, norveška nacionalna televizija, umjesto glamura odlučila je vratiti stari sjaj i prvobitnu ideju Eurosonga – ujedinjenje ljudi kroz glazbu i zabavu. Slogan Share the Moment je trebao dati do znanja da tko god gledao show u tom trenutku, nije bio sam – taj trenutak je dijelio s još 120 milijuna ljudi. Svatko u svom domu je pratio prijenos Eurosonga na TV-u, ali je u istom trenutku i bio dijelom istog. Samo jednom u godini 125 milijuna ljudi u isto vrijeme rade identičnu stvar. Nebitno jeste li na Islandu, u Finskoj ili Armeniji – dijelom ste ogromne skupine koja slavi različitost, ali u istom trenutku povezanost i osjećaj cjeline.
39 obitelji iz svih zemalja sudionica Eurosonga 2010. su snimane i prikazani su trenuci radosti nakon nastupa njihovih zemalja. Prikazan je i specijalni ples u raznim europskim gradovima, a tisuće ljudi su identičnim plesnim koracima pokazale da nije bitno gdje se trenutno nalazite – bitno je da osjećate da pripadate nečemu velikom i lijepom kao što je bilo natjecanje te godine.
Publika u areni je bila na nogama. Svi su “podijelili trenutak” i poslali sjajnu poruku Europi i svijetu. Srce Eurosonga dajemo norveškoj televiziji na odličnoj ideji i njenoj sjajnoj realizaciji. Eurosong slavi različitosti i ujedinjuje kontinent.
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?