Treću godinu za redom scena za Melodifestivalen je dizajnirana od strane Viktor Brattströma. Viktor je ovogodišnju scenu planirao od ljeta prošle godine. Također, tu su promjene u vezi greenrooma tj. mjesta na kojem će se nalaziti.
Scena ovogodišnjeg Melodifestivalena treba da nam da osjećaj beskrajnosti. “Publika uopće neće znati gdje je početak, a gdje kraj scene, i neće znati šta dolazi iza sljedećeg ugla” – izjavljeno je od strane SVT-a.
Greenroom koji se prošlih godina nalazio daleko u publici (nasuprot sceni), ove godine će se nalaziti odmah do scene, i u njemu će biti poredane sofe na kojima će izvođači zajedno sjediti. Skladatelji pjesama će imati tu čast da sjede u prvih redovima u publici.
Melodifestivalen 2009. CD u prodaji
Službeni CD Melodifestivalena 2009. će biti izdan šest dana prije finala, tj. odmah nakon “Second Chance Showa”. Ogromna popularnost ovog festivala doprinijela je tome da ovaj CD bude najprodavaniji i ujedno najpopularniji u Švedskoj.
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?