Priredila: Sara Melkić
Da su pripreme za ovogodišnji Eurosong u punom jeku dokazuje i izraelska nacionalna televizija KAN koja se ovih dana obratila javnosti na službenim stranicama.
Naime, nakon javno raspisanog natječaja televizijski su domaćini 10. siječnja konačno izabrali produkcijsku kuću. U utrci je bilo pet kandidata, a u tijesnoj borbi pobjedu je odnijela vodeća marketinška kompanija „Promarket Group“ iz Tel Aviva koja je za izvršenje usluga ponudila čak 11,88 milijuna eura.
Natječaj je proveden od strane peteročlanog povjerenstva televizije KAN koji su se pri odabiru imali za cilj izabrati kandidata sa najboljom kreativnošću, vještinom i iskustvom. Da je ovo zaista izvrstan odabir dokazuje i rad pobjedničke kompanije s brojnim zadovoljnim klijentima diljem svijeta i divovima kao što su Coca-Cola, P&G, Nokia, Winston i Microsoft.
Glavna odgovorna osoba za event bit će kreativni savjetnik, poslovni upravitelj i vlasnik grupe Yoni Saar koji se u dosadašnjem radu pokazao kao jedan od najuspješnijih svjetskih marketingaša i osoba koja nesebično dijeli svoja znanja u kolumnama i na fakultetima.
Veliku potporu pružit će mu fantastičan dvojac, izabrani menadžer Shaul Magnezi, odnosno dosadašnji zamjenik CEO-a suparničke televizije Reshet te izabrani TV producent Daniel Lankry, vlasnik tridesetogodišnje, ali brzorastuće kompanije za produkciju i emitiranje „Mizmor HD Productions“ koja u svom vlasništvu ima čak 14 kamera i opremljena vozila za emitiranje.
Sudeći po navedenom, Izraelci daju sve od sebe da ove godine naprave fantastičan show o kojem će se zasigurno pričati cijelu godinu.
Rasprava2
ESC fan — 13. siječnja 2019. u 15:17
Očigledno je da nastoje organizovati najbolji Eurosong do sada i za sad im dobro ide, mada teško da nadmaše onaj iz Štokholma koji je po mom mišljenju najbolji Eurosong ikad.
Johnny — 13. siječnja 2019. u 13:00
Spektakl u najavi! Jedva čekam :)))