Iako je bio daleko od favorita za pobjedu na Eurosongu 2019., moramo priznati da ne bismo bili u koži Kobija Marimija nakon ispravaka rezultata finala Eurosonga 2019. Njegova balada Home nije naišla na plodno tlo kod žirija (0 bodova), dok se televoting nešto smilovao tek toliko da osvoji 23. mjesto. No umjesto da tuguje i okrivljava izvanzemaljce i političke situacije, Kobi je odlučio okrenuti na šalu.
Nedavno je postao glumac u novoj reklami za Bank HaPoalim, u kojoj je dosta ostario. S obzirom da video ispod nema titlova na engleskom jeziku, poslužit ćemo se sinopsisom s The Jerusalem Posta.
Radnja
Reklama počinje s ostarjelim Marimijem na jahti, na kojoj pita sjećamo li ga se s Eurosonga 2019., nakon čega se prikaže kratki isječak s njegovog nastupa.
– Vjerojatno se pitate – Kako netko tko je osvojio 23. mjesto, i išao doma skuterom, a ne u limuzini – ima tako prelijepi stil života nakon što se umirovio – pita Kobi dok uzima koktel od konobara i skida odjeću jer planira skočiti u bazen.
– Nisam htio napraviti istu pogrešku opet – nastavlja dok draga konja i bocka sve kritičare njegove eurovizijske pjesme: – Nisam uzeo prvu pjesmu, isprike, prvu mirovinu koju su mi ponudili.
– Umjesto toga, dobio sam savjet o mirovini u Bank HaPoalim, i odabrali smo najbolji način isplate koja mi je najbolje odgovarala – teče radnja dok on trči za djetetom (referenca na zadnju scenu Marlona Branda u Kumu).
Reklama završava tako da ponovno skačemo na eurovizijsku pozornicu na kojoj ostarjeli Kobi rekreira svoj slavni plačući Thank You.
Rasprava1
Štefica Judita Tanner — 15. srpnja 2019. u 17:50
?
Genijalno!