- Objavljeni su službeni podaci gledanosti Dječjeg Eurosonga. Čak 33 milijuna gledatelja je pratilo navedeno natjecanje, što je najveća gledanost od 2011. godine.
Statistika gledanosti:
- 4,5 milijuna gledatelja je pratilo natjecanje preko You Tube kanala
- 7,5 milijuna televizijskih gledatelja
- domaćini Francuzi bilježe gledanost koja je za 400 000 veća od prethodne godine
- Poljska je zabilježila četiri puta veću gledanost nego prethodnih godina
- 11 europskih tv kuća koje je zakupilo prijenos natjecanja bilježi rekordnu gledanost
- 43% svih tv gledatelja u Armeniji je pratilo pobjedu svoje predstavnice
- Island koji se nije natjecao, ali je prenosio natjecanje, bilježi 96% gledanosti od svih tv gledatelja
Dakako, Dječji Eurosong je najviše privukao najmlađu publiku. Natjecanje je ostvarilo udio gledanosti od 12,6% među djecom u dobi od 4 do 14 godina, što je 59% više u odnosu na prosjek. Na društvenim mrežama natjecanje je doživjelo najbolju godinu ikad. Bilo je 8,3 milijuna pregleda videa na Tik Toku i 5,7 milijuna pregleda videa i 23 milijuna impresija na Instagramu, najpopularnijoj digitalnoj platformi natjecanja.
Dječji Eurosong postaje sve veća meta eurovizijskih fanova, te iz godine u godinu raste gledanost. Nakon briljantne pobjede Armenije ostaje nam vjerovati da nas već krajem ove godine dočekati pravi spektakl u novom izdanju Dječjeg Eurosonga.
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?