Prošli tjedan službeno je objavljeno kako će Belgiju na Eurosongu 2020. predstavljati tročlana grupa Hooverphonic. Na njihovim leđima je težak zadatak jer moraju vratiti svoju zemlju u finale po prvi put nakon 2017., a natjecanje se održava u susjednoj im Nizozemskoj.
Basist/klavijaturist grupe Alex Callier pokazao se kao veliki pratitelj Eurosonga, pa shodno tome ga je portal Songfestival.be upitao za komentare oko nastupa posljednja tri belgijska predstavnika – Blanche (2017.), Sennek (2018.) i Eliota (2019.).
Još tijekom službenog predstavljanja izjavili su kako je njihova eurovizijska pjesma u demo-fazi, te da će imati svoje suradnike u osmišljavanju nastupa za Rotterdam. Upitan za pobjedu na Eurosongu, kaže da ne postoji recept za to.
– To je miks svega i to je važno. Nema formule za to. Ono što moraš učiniti jest da evergija bude prava, vokali dobri i, naravno, poruka, iako je to relativno – ne slušaju svi tekst pjesme – izjavio je Callier za Songfestival.
Upitan za kontrast plasmana posljednjih dviju valonskih pjesama, Callier je izjavio je samo riječ o izboru pjesme.
– Najveća razlika između te dvije pjesme jest do da je City Lights bila bolja pjesma. Eliotova pjesma počela je veoma dobro, ali refren nije bio tako snažan. I Blanche je imala karakterističan zvuk i specijalan ton. Tako da iako nastup nije bio toliko snažan, jer ona nije uvijek gađala note, pjesma i glas su bili veoma intrigantni i to je pomoglo. Eliot… Njegov glas je bio dobar, no ne tako poseban… I bio je previše nervozan tijekom nastupa – zaključio je Callier.
Callier je zagriženijim eurovizijskim fanovima poznat i kao autor belgijske pjesme za Eurosong 2018. A Matter of Time. Unatoč velikom favoriziranju od strane fanova prije proba, loše recenzije proba i katastrofalan nastup u prvoj polufinalnoj večeri poslali su ovu Belgijku doma prije finala. Prema Callierovom mišljenju, ispadanje u polufinalu plod je loših odluka ostalih.
– Sa Sennek su napravili veliku pogrešku time što su je stavili na taj catwalk. Po mom mišljenju, to nije bila najbolja ideja. Ako moram biti iskren, čak i u to vrijeme sam znao da to nije bila najbolji položaj – kazao je Callier.
Također, otkrio je kako je prva verzija pjesme potpuno drugačija od one prezentirane u Lisabonu.
– Razvoj pjesme je išla veoma čudno. Počeo sam pisati s njom i onda ju je ona odlučila završiti s nekim drugim. Moja verzija je imala zbor tijekom cijele pjesme. Moja ideja za njezin nastup je bila da bude okružena s cool bendom, kao rockabillyje. Tako da okružena njima ima s kime pjevati, da vas uvede pjesmu. No oni to nisu napravili, oni su je napravili kao diva-pjesmu, ali onda morate biti prava diva. To je bio plus za Blanche, ona nije morala biti diva, jer ju je njezina pjesma pokazivala slabašnom – analitički je zaključio Callier.
Podsjetimo, Hooverphonic će svoju pjesmu za Rotterdam objaviti krajem veljače. U međuvremenu, prisjetite se njihove pjesme čiji su dijelovi spota snimljeni u glavnom gradu Hrvatske Zagrebu.
Rasprava2
Blink — 10. listopada 2019. u 16:56
Šteta za Sennek još jedan školski primjer kada loš nastup upropasti cijelu pjesmu i plasman Belgija lijepih pjesama šalje ,njima također želim pobjedu uskoro.Može i 2020 zašto ne,samo da se pobjede maknu od svih napornih država koje petljaju politiku u tu priču
Štefica Judita Tanner — 10. listopada 2019. u 12:31
Moram priznati – svaka mu čast na ovim komentarima. Posebno mi je iznenađenje što se nije ustručavao i rekao što misli o konačnom Sennekinom produktu. Nekako sam uvijek mislila kako je i on jedan od krivaca za… ONO, ali ispada da ga je ova lifrala prije završetka pjesme. Ali bitno da je ona iskoristila njegovo ime.