U sklopu konferencija za novinare na Eurosongu 2019., održala se i ona za Dječji Eurosong 2019. Prilikom službenog predstavljanja natjecanja, na kojem su sudjelovali menadžer projekta Gert Kark, kreativni direktor Konrad Smuga, koordinatorica projekta Marta Piekarska i pobjednica prošlogodišnjeg izdanja Roksana Węgiel, predstavljeni su logo i slogan natjecanja. Tako će se Dječji Eurosong održati 24. studenog u Gliwicama pod sloganom Share the Joy (hrv. dijelimo radost). Kao logo natjecanja izabran je zmaj koji simbolizira slobodu, svjetlo i dijeljenje sretnih trenutaka. Kreativni koncept ovogodišnjeg natjecanja predstavlja “kako nas zajednički rad može učiniti sretnijim, snažnijih i donijeti sreću i radost dok slavimo lijepe stvari u životu”.
Prošlogodišnja pobjednica sinoć je nastavila tradiciju predstavljanja natjecanja na velikom Eurosongu, te smo je mogli vidjeti u green roomu s natjecateljima prvog polufinala.
Rasprava2
Lujka s ukusom — 15. svibnja 2019. u 15:34
Ajmo sad da se hr vrati
Johnny — 15. svibnja 2019. u 10:55
Joy ne znači sreća nego radost. Neko treba obnoviti engleski jezik čini se ?