Dobar odaziv na kampanju #beMyfriend

Podijeli na Facebook Twitter
Facebook

Otkako su 20. veljače Jacques Houdek i Hrvatska radiotelevizija objavili naziv pjesme s kojom će Houdek predstavljati Hrvatsku na ovogodišnjem Eurosongu i tom prilikom pokrenuli digitalnu kampanju #beMyfriend,  upotreba ovog hashtagea na društvenim mrežama ne jenjava.

Naravno, kako to obično biva, sam kreator i zaštitno lice ove kampanje  prvi je na svom Instagram profilu postavio svoju fotografiju s papirom na kojem piše #beMyfriend

Cilj ove kampanje je motivirati ljude na širenje, stvaranje i obnavljanje prijateljstva.

– Sjetite se svojih prijatelja, razveselite ih fotografijom koju ćete im posvetiti, pokažite im koliko vam znače, ostvarite nova prijateljstva. Neka ova pjesma i kampanja #beMyfriend slave prijateljstvo, tu životnu radost i neprocjenjivo bogatstvo koje se temelji na ljubavi, povjerenju i međusobnome uvažavanju – poruka je Jacquesa Houdeka.

Mnoge poznate  ličnosti iz Hrvatske i regije odlučile su se uključiti u ovu kampanju i na taj način podržati Jacquesa i njegovo sudjelovanje na Eurosongu. Ovdje ćemo izdvojiti samo neka imena kao što su Kaliopi, Marija Šerifović, Rade Šerbedžija, Nina Badrić, Lana Jurčević, Karmela Vukov Colić, Endi, Nina Kraljić, Vanda Winter, Dalal, Ivana Marić, Bojan Jambrošić, Marija Šestić, Siniša Kovačić, Dalibor Petko, Mia Dimšić, Damir Kedžo, Novi fosili, Željko Bebek, Nenad Hervatin, Ivana Kindl, Marko Tolja, Doris Pinčić Rogoznica, Ana Miščević i mnogi drugi.

#bemyfriend ..sretno @jacques_houdek 🎩👑🎈🎊🎤🎤🎤

A post shared by Ana Miscevic (@anamiscevic) on

Pojedine televizijske i radijske emisije, točnije njihovi predstavnici su na društvenim mrežama na ovaj način podržali ovu kampanju.

Također, i mnogi korisnici društvenih mreža koji su manje poznatiji široj javnosti su na isti način odlučili podržati akciju #beMyFrined

Amazing campaign from @jacques_houdek for #eurovision2017 #croatia #beMyFriend 💙💙💙💙

A post shared by Suzana SaB I unasenorita.com (@unasenorita) on

Ekipa redakcije vaše omiljene Eurosong destinacije odlučila je na sličan način dati podršku Jacquesu i ovoj kampanji i na taj način sudjelovati u stavaranju jednog ogromnog prijateljstva. Pozivamo vas da nam se pridružite!

Komentara 6

  1. Sve je to lijepo i dobra ideja,ali znamo kako je prošle godine Malta prošla s tromjesečnim (polugodišnjim?) dosađivanjem,s reklamama na youtubeu,s obećanim nagradama bla,bla… Ljudima je izlazila kroz usta ,kroz uši..iz svake paštete je Ira Losco iskakala. To je jedna prelijepa žena,ali pjesma 0. Sa Žakom možda bude drukčije. Sve ćemo vidjeti s vremenom.

Odgovori