Doru 2021. pratilo 18.4 milijuna gledatelja! – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Doru 2021. pratilo 18.4 milijuna gledatelja!

  2 min za čitanje   31 komentar

Autorica: Mirna Zaimović

Sinoć je održana Dora 2021. gdje smo odabrali Albinu da nas predstavlja u Rotterdamu.

Kako piše escplus.es, uvidom u statističke podatke na društvenim mrežama čak 18.400.000 korisnika pratilo je Doru koristeći hashtag #Dora2021, što znači da se o Dori najviše pisalo od svih nacionalnih izbora koji su se održali u subotu, uključujući švedski Melodifestivalen i norveški Melodi Grand Prix 2021.

Trending

Dorin službeni hashtag #Dora2021 bio je Trending Topic u više zemalja; 5. u Španjolskoj, 39. U Portugalu, 41. u Nizozemskoj i 44. u Njemačkoj.

Publika na društvenim mrežama po zemlji i jeziku

Gledajući publiku pojedine zemlje, najviše komentatora na Twitteru bilo je iz SAD-a s 26.2%, zatim iz Hrvatske s 24.5%  i na kraju iz Španjolske s 11.5%.

Važno je naglasiti veliki postotak Hrvatske s obzirom na to da Twitter u Hrvatskoj ima samo 129.600 korisnika. Za usporedbu, svoj korisnički račun na Facebooku ima 1.800.000 Hrvata.

Gledajući publiku prema jeziku, preferirani jezik korisnika koji su komentirali Doru uvjerljivo je engleski s impresivnih 55.9% komentara. Slijedi ga španjolski s 15.7%, a na trećem mjestu je srpski s 11.8% od ukupnih komentara.

Hrvatski je zauzeo tek četvrto mjesto s 10.7% od svih komentara na društvenim mrežama.

Publika na društvenim mrežama prema ciljnoj dobnoj skupini i spolu

S obzirom na ciljnu dobnu skupinu, jedna se znatno ističe od ostalih– čak  85.7% korisnika ima između 18 i 34 godine, s posebnim naglaskom na korisnike između 25 i 34 godina koji čine 58.6% od sveukupnih komentara.

Valja naglasiti da u usporedbi s ostalim nacionalnim izborima, Doru prati i komentira veći broj starije publike gdje dobna skupina između 35 i 44 godina sačinjava 13.4% od sveukupnih komentara.

Što se tiče spola, Dora 2021. ističe se kod muških korisnika čiji komentari čine 55.9% sveukupnog sadržaja. Ženske korisnice doprinijele su 44.1% sveukupnih komentara u subotu navečer.

Publika na društvenim mrežama po minuti

Kada bismo gledali sveukupnu publiku Dore po pojedinoj minuti, mogli bismo vidjeti najdraže trenutke večeri komentatora koji su pratili natjecanje.

Najviša točka interakcije dosegnuta je u 22:07, što se poklapa s trenutkom proglašenja Albine kao pobjednice i predstavnice Hrvatske na Euroviziji 2021.

Ovaj prikaz aktivnosti na društvenim mrežama dokaz je da se Dora više ne gleda samo na našim malim ekranima, nego da je pronašla put do publike širom svijeta.

Podržite Eurosong.hr

Znate li da sav sadržaj na portalu radimo volonterski, iz ljubavi prema Eurosongu, izvođačima i zajednici fanova?

Ako vam se sviđa što radimo, podržite nas!

Iza svega što vidite stoji 17 vrijednih fanova koji izdvajaju vrijeme, trud i novac za održavanje stranice, a kako bismo izvještavali s događanja sami plaćamo i putovanja i smještaj na Dori i Eurosongu.

Kako bismo i dalje mogli biti tu za vas i donositi vam zanimljive sadržaje, donirajte i pomozite da eurosong.hr ostane mjesto okupljanja za sve fanove iz regije.

Donirajte
43 via esc-plus.es
PODIJELI ČLANAK

Rasprava31

  1. LoveWave — 14. veljače 2021. u 21:08

    Ovo je odlična brojka, bravo!

    https://m.youtube.com/watch?v=gmoNKEX6Fm0
    Tek sam maloprije pogledao ovu konferenciju i ekipa mi baš ulijeva povjerenje. Mislim da ovaj dio o spotu i konačnoj verziji trebaju pametno iskoristiti. Ukoliko misle mijenjati nešto, odnosno dorađivati za eurosong, pametno bi bilo izbaciti spot s konačnom verzijom tamo negdje za mjesec dana nakon što iziđu sve pjesme… Čisto da se fanove opet zainteresira i da se fokus donekle vrati na Hrvatsku. A i imali bi vremena raditi na pjesmi ukoliko budu htjeli. U svakom slučaju, bravo za Albinin team! ?

  2. ace — 14. veljače 2021. u 20:30

    @Dalianita

    ne radi se o broju gledatelja, vec osoba koje su na neki nacin pratile doru ili putem tv-a, streama, twitera, instagrama itd, gdje god se koristio #dora21

  3. Dalianita — 14. veljače 2021. u 19:58

    Prije nego krenem o pobjedničkoj numeri i pjesmama,ne vjerujem u gore navedenu brojku gledatelja,sto se jasno vidi po broju pregleda izvođača."Cambi"grupa je imala lijepu pjesmu,normalnu izvedbu.Nina"Rijeka",pjesma i izvedba odlične,stage i koreografija,pa i sama kostimografija su zasjenile pjesmu u negativnom smilsu."Colors"odlična pjesma,svjetski sound,odlična izvedba.Beta podcijenjena bez pravog razloga, po mom mišljenju.Bojan i Ashley,katastrofa.Što se Albine tiče,pjesma je kopija svega i svačega,ekstenzije jeftino izgledaju,mislim da neće proći u top 10.Osobno sto više slušam "Tick Tock" sve manje mi se dopada.

  4. ace — 14. veljače 2021. u 18:16

    znam da sam bio ludi fan Nine i Rijeke ali nakon prospavane noci mislim da ce Albina biti odlicna, ljudi su sokirani da hr salje napokon nesto brzeg ritma… broj pregleda na sluzbenoj stranici eurosonga raste iz sata u sat, nadajmo se ulaganju dobre svote u nastup i ne sumnjam u top 10 ako udjemo u finale

  5. Severino-Q — 14. veljače 2021. u 17:14

    Nije mi ovo " tik-tok " leglo baš ni malo … kao ni " hasta la vista " ..s tim da je HLV bar u globalu i po difoltu pravljen kao uptempo BOP,što je većina i prepoznala, pa se to lako svari.
    Inače beži dalje od upotrebljenih ideja … kada hoćeš biti originalniji daj svoj naslov zar je to toliki problem da se mora baš ta poštapalica ili fraza uzimati i to na escu gde je to viđeno.
    Sve me vrati na ukrajinski tik-tok… i ong lika što trči kao hrčak u točku 🙂 Čak pevačica Marija i Albina vrlo slično koriste tik -tok ..na isti način je upotrebljeno.
    Dopada mi se što ima deonica koja je na hrvatskom..

  6. Severino-Q — 14. veljače 2021. u 17:02

    Albina…REVAMP? Neko nešto zna,čuo?
    za sada BORDERLAINE- RUBNO.
    Ono kad konačno dobiješ uptempo pesmu i onda pored svega dobrog ipak nemaš dojam da si bar osogurao finale.
    Pesmica je za sada top-čić ali nije Bop-čić 🙂 to je jasno.
    Po svemu me podseća na BLS -Zenu i isto se nadam da će efektnim podizanjem nastupa uspeti da prebaci u finale, jer konkurencija zemalja koje imaju esc standard i ulažu u nastupe a dobro i prolaze je velika.
    Glasalo za se nastup a manje za pesmu, a sad tim nastupom za esc treba peglati sve nedostatke ove pesme,da ona izgleda "skuplje" a ne kao jeftina već viđena nabrajalica.
    Nema sumnje da će Albina i plesčai dati sve od sebe,a da li će HRT uložiti u neke specijalne efekte nastupa ostaje nam da vidimo…
    Kada dođe maj i druga proba te čujemo i vidimo konkurenciju znaćemo kako stvari realno stoje.
    Ima osnovada se ovaj materijal učini boljim revampom i da se nastup podigne za tri levela. Finale u tom slučaju je i tekako dostižno i zaslužno.

  7. Arctic Monkey — 14. veljače 2021. u 15:19

    Btw je l još nekoga Bugarska već smorila sa ovim rasčlanjenim i presporim izborom tj prezentacijom. Prvo naslovi pa sad pesme na kasicicu i nekako su vec smorili i sada nakon prve pesme nisam uopste odusevljen i vec znam da su ostale slicne i da cu dok docekam petu biti ohlađen žesce.

  8. Arctic Monkey — 14. veljače 2021. u 15:14

    Hm zaimljivo i iznenađujuce za mene s obzirom da sam bas primetio sinoc da je zvanicni live stream na yt pratilo samo oko 8k ljudi, bas mi je bilo cudno da je tako malo…

  9. loreeneuphoria — 14. veljače 2021. u 15:13

    Vrlo poticajne brojke.Odlično bi bilo da se za iduću godinu sredi više to kadriranje i organizacija da dođe na viši nivo.

  10. Manuella — 14. veljače 2021. u 15:00

    Pa bravo za ovo fantastične brojke! Ali produkcijski to može puno bolje. Bolja pozornica, bolji rad kamera, više kamera. Voditeljice moraju biti uvježbanije, organiziranije… Dok se objavljuju glasovi sve to mora biti dramatičnije. Recimo meni je nevjerojatno da sinoć uz čitanje glasova televotinga nije bilo dramatične glazbe u pozadini, a voditeljice su to odradile bez imalo žara. Može i mora to biti puno bolje!

  11. Lazergirl — 14. veljače 2021. u 14:34

    Odlično!Drago mi je da je Dora postala prepoznatljiva diljem svijeta,nadam se da će u budućnosti Dora biti još bolja i da će doći u rang s Melodifestivalenom i Festivali di San Remo.

  12. YeahYeahFire — 14. veljače 2021. u 14:14

    Wow svaka čast!
    Uršula je došla kao spas za Hrvatsku na Evroviziji!
    Jeste da kadriranje i organizacija nisu bili baš top,ali sve će biti ok kad se sl god situacija vrati u normalu!
    I molio bih da sl god publika ne bude statična kao 2020!

  13. LadyOfValyria — 14. veljače 2021. u 14:05

    Super su brojke! Nadam se da će u narednim godinama biti tako, ako ne i bolje.

  14. Sekret — 14. veljače 2021. u 13:16

    Odlične vijesti ?

  15. TimeForChange! — 14. veljače 2021. u 12:59

    Dobro, jeste vi normalni ??????

    Ajd brišite članak prije nego ga preuzmu 24h, Index i slični pa da se svi skupa osramotimo.

    18.4 milijuna pas me h…o ???????????

  16. Lujka s ukusom — 14. veljače 2021. u 12:55

    WOW ovo je fenomenalno! ?????

  17. REIN LOVER — 14. veljače 2021. u 12:52

    Jako sam ponosan!

  18. Babe — 14. veljače 2021. u 12:51

    Nadam se da će ovo bit poticaj da hrt mqlo ozbiljnije shvati sve to. Malo da ranije krenu s probama, da srede kadrianje, ozvučenje….

  19. sunflower — 14. veljače 2021. u 12:50

    Bravo ?
    Drago mi je.

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?