Ekskluzivno: Dora 2010. u novom ruhu – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Ekskluzivno: Dora 2010. u novom ruhu

  1 min za čitanje   Napiši prvi komentar

Nakon pet godina zadržavanja vizualne prepoznatljivosti hrvatskog izbora pjesme za Pjesmu Eurovizije, Dora sada dobiva novu vizualnu prepoznatljivost. HRT-ova nova ekipa Dizajn Servisa od Dore 2010. predstavlja novi vizualni identitet natjecanja s novim logotipom i dodatnim elementima dizajna, s mogućnošću prilagodbe na različite aplikacije radi što bolje promocije hrvatskog izbora. U sklopu toga, u planu je i redizajnirati službenu internetsku stranicu Dore.

Pogledajte novi logotip i jedan od dodatnih elemenata dizajna:

blank

blank

0
PODIJELI ČLANAK

Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?