Promjenom formata, 20. i 22. svibnja gledat ćemo polufinalne večeri, te finalnu 24. svibnja.
Ove godine natječu se rekordne 43 zemlje. Izravno u finale ulaze tzv. "Big 4" (Francuska, Njemačka, Španjolska i Ujedinjeno Kraljevstvo) i zemlja domaćin, odnosno Srbija. Ostali se moraju iskazati u polufinalnim večerima, iz kojih samo prvih 10 iz pojedine večeri ulaze u finale. Dakle, u finalu ćemo gledati 25 zemalja. Zemlje su podjeljene u dvije skupine (polufinalne večeri) kako bi se izbjeglo regionalno glasovanje.
ULAZNICE
Prodaja ulaznica počela je 29. siječnja (unutar Srbije) te 31. siječnja za ostale zemlje putem web stranice www.tickets.co.yu. Do 15. ožujka ulaznice se prodaju u paketima, a pojedinačne ulaznice prodaju se tek od 17. užujka. U slobodnoj prodaju naći će se tri paketa:
1. Paket A – svi događaji (12 događaja, dva dnevno, od ponedjeljka do subote)
2. Paketi B1 i B2 – finale, jedno od dva polufinala i neke probe oba polufinala, ukupno 8 događaja.
3. Pored toga, postoji i FAN paket, koji se prodaje FAN Club organizacijama, koji je isti kao Paket A.
LOGOTIP
Uz standardni logotip Eurosonga načinjen je i lokalni logotip. Reakcije na prvi izbor lokalnog logotipa bile su uglavnom negativne (slika lijevo), te je RTS ipak odlučio prednost dati nešto profesionalnijem logotipu koji predstavlja sjecište dviju velikih rijeka (Save i Dunava) u bojama Srbije (crvena i plava). Taj logotip možete pogledati u naslovu članka. Slogan ovogodišnjeg Eurosonga je "Confluence of Sounds".
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?