Eurosong 2009.: Logo i informacije o ulaznicama – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Eurosong 2009.: Logo i informacije o ulaznicama

  1 min za čitanje   Napiši prvi komentar

Logo ima oblik “ptice iz fantazije” i može se koristiti u različitim bojama. Početni logo je svakako u bojama zastave Rusije i možete ga preuzeti ovdje. Važno za napomenuti jeste da ove godine nećemo imati slogan Eurosonga kao što smo naviknuli proteklih godina.

Channel Russia je također danas predstavila koncept razglednica koje će se puštati prije svakog nastupa na Eurosongu. Razglednice će trajati po 35 sekundi, i bit će snimljenje u sljedećem mjesecu.

Ulaznice za probe, polufinala, te finale Eurosonga će biti u prodaji sredinom veljače, i ovog puta se neće moći kupiti u paketima. Bit će ukupno 10 kategorija karata koje će se razlikovati po cijeni, ovisno od događaja kojem služe: probe, polufinala, te finale, i naravno mjesta u areni gdje će se održati Eurosong. Cijene će se kretati od 20 eura, pa do čak 650 eura. Najskuplje karte će svakako biti one koje će osigurati VIP mjesta u areni. Karte će se prodavati na internetu i od strane OGAE članova.

Podržite Eurosong.hr

Znate li da sav sadržaj na portalu radimo volonterski, iz ljubavi prema Eurosongu, izvođačima i zajednici fanova?

Ako vam se sviđa što radimo, podržite nas!

Iza svega što vidite stoji 17 vrijednih fanova koji izdvajaju vrijeme, trud i novac za održavanje stranice, a kako bismo izvještavali s događanja sami plaćamo i putovanja i smještaj na Dori i Eurosongu.

Kako bismo i dalje mogli biti tu za vas i donositi vam zanimljive sadržaje, donirajte i pomozite da eurosong.hr ostane mjesto okupljanja za sve fanove iz regije.

Donirajte
0
PODIJELI ČLANAK

Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?