Slogan i tema Eurosonga 2010. predstavljeni su danas na konferenciji za novinare u Oslu, glavnom gradu Norveške. Slogan 55. Eurosonga glasi: “Share the Moment“. Svante Stockselius je pohvalio način na koji se nacionalna televizija Norveške nosi s trenutnim pripremama za Eurosong. “Nikada do sada nisam vidio da je nacionalna televizija, organizator Eurosonga, u ovom dijelu godine bila ovako dobro pripremljena i organizirana po pitanju Eurosonga“ – izjavio je Svante.
“Mi želimo dijeliti Eurosong, a ne ga samo prenositi“ – objasnio je televizijski producent Norveške za Eurosong, Hasse Lindmo. “Činjenica koja Eurosong čini jedinstvenim događajem jeste da samo tada, jednom u godini, 125 milijuna Europljana radi jednu te istu stvar – prati ovo veliko glazbeno natjecanje. Nije bitno jeste li na Islandu, u Portugalu, u Armeniji, ili ovdje u Oslu“ – izjavio je Lindmo.
Ovo je razlog zašto je slogan Eurosonga 2010. “Share the Moment“ i usko je vezan i sa samim logom na kojem su predstavljene sfere koje zapravo simboliziraju ujedinjenje ljudi i emocija tijekom održavanja Eurosonga.
Novi elementi, sfere u logu, neće samo biti korišteni samo u polufinalnim večerima i finalu Eurosonga, nego i tijekom sastanka delegacija u ožujku, ždrijeba, zabava…
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?