Nakon što smo u kolovozu saznali da se iduće izdanje Eurosonga seli u Beč i da prodaja karata kreće polovicom studenog, austrijska televizija ORF je objavila i slogan “dijamantnog” izdanja Eurosonga. Od 19. do 23. svibnja natjecatelji će nastupati pod sloganom “Building Brigdes” (hr. “Gradimo mostove”), kojeg je predložila kreativna agencija PKP BBDO i kojeg je ORF odabrao među stotinu prijedloga.
S “Building Brigdes” izabrali smo temu, tj. ideju Europe s ujedinjenim glazbenim karakterom i s time da je u Beču, tradicionalne prijestolnice svjetske glazbe u srcu Europe. Shvaćamo ovaj slogan kao logičan produžetak ideje Conchite Wurst formuliranoj na Eurosongu 2014. i proživljenoj: važnost otvorenosti, tolerancije preko svih granica zajedničke interakcije. S glazbenim natjecanjem u Beču želimo da glazba gradi mostove preko granica, kulture i jezika. U svjetlu ujedinjujuće snage ovog velikog zajedničkog europskog natjecanja, pozivamo sve da grade mostove i da si pruže ruke.
Alexander Wrabetz, glavni ravnatelj ORF-a
Oduševljenje sloganom iskazao je i izvršni producent Eurosonga:
Ovo je odličan slogan koji obilježava sva eurovizijska izdanja od 1956. godine – ujedinjavanje ljudi. Radujemo se nastavku izgradnje s našim austrijskim kolegama idućih 8 mjeseci – to će biti najveći most kojeg je ORF ikad izgradio!
Jon Ola Sand
Kako Vam se čini slogan? Javite nam Vaše utiske na Facebook stranici ili prokomentirajte ispod članka!
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?