Eurosong 2017. - osigurano više od 23 milijuna eura – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Eurosong 2017. – osigurano više od 23 milijuna eura

  3 min za čitanje   1 komentar

Iako je ovih dana uglavnom dominirala tema proslave ulaska u 2017. godinu, ukrajinska televizija NTU nije mirovala. Organizator Eurosonga 2017. punom parom radi kako bi organizacija protekla u najboljem redu.

U današnjem intervjuu, šefica ukrajinske eurovizijske delegacije i jedna od izvršnih producenata ovogodišnjeg natjecanja Viktorija Romanova izjavila je kako će za organizaciju ovogodišnjeg natjecanja biti osigurano najmanje 23 milijuna eura. Izvore financiranja podijelila je u četiri dijela:

  1. financiranje iz državnog proračuna – 455,7 milijuna ukrajinskih grivni (16,2 milijuna eura)
  2. financiranje iz proračuna grada Kijeva – 200 milijuna ukrajinskih grivni (7,1 milijuna eura)
  3. financiranje od strane Europske radiotelevizijske unije – participacije zemalja-sudionica
  4. sponzori i reklame

Što se tiče četvrtog izvora financiranja, NTU je trenutno pronašla dva velika partnera. Prvi sponzor za ovu godinu je kartična tvrtka Visa, a drugi je tvrtka Pilot, koja će sudionicima i fanovima pokušati osigurati što nižu cijenu smještaja u Kijevu.

Novosti iz organizacijskog tima

Oleh Bodnarčuk (stv.detector.media)

Organizacijskom timu Eurosonga 2017. pridružilo se još jedno veliko ime. Riječ je o Olegu Bondarčuku, koji će služiti kao kreativni producent narednog izdanja natjecanja.

– Danas, naša je zemlja potpuno sposobna da zadivi svijet svojim vrhunskim kulturnim i umjetničkim potencijalom. Da to dokažemo, iskoristit ćemo priliku od Eurosonga. Vidim svoju glavnu misiju kao redatelja i kreativnog producenta izvedbenog dijela natjecanja u kombiniranju tradicionalnih ukrajinskih elemenata i moderne pozornice, kao i uključivanju vodećih ukrajinskih umjetnika, koreografa, skladatelja, glazbenika i ostalih specijalista šou-industrije u stvaranju jedinstvenog ukrajinskog šoua – izjavio je Bondačuk, koji je radio na ukrajinskim verzijama natjecanja Star Factory, The Voice i The Voice Kids. Također, cijenjen je i u SAD-u, gdje je radio u produkciji američke verzije Supertalenta.

U ovih nekoliko dana NTU je izabrala i pobjednike natječaja za logo i dizajn pozornice. Za logo Eurosonga 2017. odabrane su dvije tvrtke Republique Banda, koje su se prvotno prijavile zasebno na natječaj, no kasnije su se odlučile za ovu prigodu ujediniti u ReDesign Group. Kreativni koncept je odobren od strane EBU-a, trenutno je na dovršavanju, a službeno će biti predstavljen prije 31. siječnja. Naime, tog dana će se održati tzv. Insignia, kada će gradonačelnica Stockholma predati ključeve organizacije gradonačelniku Kijeva, kao i ždrijeb za polufinala Eurosonga 2017.

Dizajner pozornice 62. Eurosonga bit će Florian Wieder, kojem je ovo već četvrto dizajniranje pozornice Eurosonga. Naime, on je zaslužan za pozornicu izdanja održanih 2011., 2012. i 2015. godine. Dizajn pozornice bit će poznat u veljači.

Eurosong 2017. – opća diskusija – forum

Ukrajina 2017. – forum

Podržite Eurosong.hr

Znate li da sav sadržaj na portalu radimo volonterski, iz ljubavi prema Eurosongu, izvođačima i zajednici fanova?

Ako vam se sviđa što radimo, podržite nas!

Iza svega što vidite stoji 17 vrijednih fanova koji izdvajaju vrijeme, trud i novac za održavanje stranice, a kako bismo izvještavali s događanja sami plaćamo i putovanja i smještaj na Dori i Eurosongu.

Kako bismo i dalje mogli biti tu za vas i donositi vam zanimljive sadržaje, donirajte i pomozite da eurosong.hr ostane mjesto okupljanja za sve fanove iz regije.

Donirajte
0
PODIJELI ČLANAK

Rasprava1

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?