Eurosong 2018. pratilo 186 milijuna gledatelja – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Eurosong 2018. pratilo 186 milijuna gledatelja

  2 min za čitanje   4 komentara

Službeni podaci Europske radiotelevizijske unije (EBU) govore da je ovogodišnje izdanje Pjesme Eurovizije pratilo 186 milijuna gledatelja.

U prosjeku Eurosong 2018. ostvario je sličan share kao prošle godine koji iznosi 35.8 posto, što predstavlja više od duplog prosečnog sharea u jednom prime-time terminu.

Pobjednik ovogodišnjeg izdanja natjecanja Izrael zabilježio je najvjeću gledanost još od 2005. godine, dok je samo finale pratilo milijun gledatelja, što predstavlja više od 50 procenata cijelog izraelskog televizijskog gledateljstva. Slično je bilo i na drugoplasiranom Cipru, gdje je Eurosong pratilo 250 tisuća gledatelja ili 77.4 procenata celokupnog ciparskog pučanstva.

Izbor za najbolju pjesmu Europe ponovno je bio najgledaniji na Islandu (95,3 %), bez obzira na činjenicu što četvrtu godinu za redom nisu imali svog predstavnika u finalu. Dobra gledanost ponovno je ostvarena i u Njemačkoj, dok je britanska publika u malo većem procentu pratila ovogodišnje izdanje u odnosu na prošlogodišnje (pet procenata više gledatelja). Ni Francuzi nisu ostali imuni na ovogodišnji Eurosong, jer su njihovi favorizovani predstavnici Madame Monsieur donijeli najvjeću gledanost natjecanja još od 2009. godine.

U Srbiji svaki treći gledatelj koji je u vrijeme izravnog prijenosa finala Eurosonga 2018. iz Lisabona bio kraj televizora gledao je Prvi program Radio-televizije Srbije, što na kraju dovodi do činjenice da je ovo natjecanje kod susjeda pratilo više 2 milijuna i 250 tisuća gledatelja.

https://www.instagram.com/p/Biwsf_mHCII/?taken-by=serbia.esc.official

Eurosong ponovno je bio najgledaniji među mlađom populacijom, gdje je u 42 posmatrane zemlje zabilježeno da je u prosjeku bilo 43,1 % gledatelja između 15 i 24 godine koji su pratili finalnu večer najvećeg europskog glazbenog natjecanja, što je četiri puta više od proseka koji čini 10,6 %.

Na kraju, valja napomenuti da je na službenom YouTube kanalu Eurosonga zabilježeno 6,6 milijuna live stream sesija u 198 zemalja za sve tri večeri, što je porast od 10 procenata u odnosu na prošlu godinu, dok je za samu finalnu večer zabilježeno 2,2 milijuna jednistvenih pregleda.

Podržite Eurosong.hr

Znate li da sav sadržaj na portalu radimo volonterski, iz ljubavi prema Eurosongu, izvođačima i zajednici fanova?

Ako vam se sviđa što radimo, podržite nas!

Iza svega što vidite stoji 17 vrijednih fanova koji izdvajaju vrijeme, trud i novac za održavanje stranice, a kako bismo izvještavali s događanja sami plaćamo i putovanja i smještaj na Dori i Eurosongu.

Kako bismo i dalje mogli biti tu za vas i donositi vam zanimljive sadržaje, donirajte i pomozite da eurosong.hr ostane mjesto okupljanja za sve fanove iz regije.

Donirajte
0
PODIJELI ČLANAK

Rasprava4

  1. IVANN — 31. svibnja 2018. u 21:28

    @pero
    Zbog Rusije, prosle godine ih nijebilo, a ove godine su ispali u polufinalu. Plus EBU je zabranio Kini da prenosi esc jer su cenzurilali nastupe Svicarske i Irske u prvom polufinalu

  2. PERO — 31. svibnja 2018. u 20:48

    Kako je gledanost tako pala u zadnje 2 godine?

  3. Lujka s ukusom — 31. svibnja 2018. u 12:34

    Eh, lako islanđanima kad njih ima malo. Pa naravno da će ljudi na otoku gledati TV lol.
    Jako mi je drago što gledanost raste svake godine (osim prošle zbog Rusije) 😀

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?