Tick-Tock vrijeme curi i još jedna godina polako ide svome kraju. A svaki je kraj godine rezerviran za rezimiranje svega što se u njoj događalo. Među ostalim, Google svake godine donosi popis najpretraživanijih pojmova u Hrvatskoj, a ove se godine među njima nalazi i Eurosong!
Eurosong među pojmovima i događajima
Pojam Eurosong ove je godine bio iznimno popularan u Hrvatskoj. Tome svjedoči i činjenica da je ovaj pojam na listi najpretraživanijih pojmova u Hrvatskoj zauzeo osmo mjesto. Zanimljivo, Eurosong je iza sebe ostavio popularnu seriju Squid Game, koja se nalazi na devetom mjestu, te iznimno važnu nogometnu utakmicu Hrvatska – Rusija, koja je po broju pretraživanja zauzela 10. mjesto.
Popularnost ovogodišnjeg Eurosonga među Hrvatima pokazuje i činjenica da se Eurosong nalazi i na listi najčešće pretraživanih događaja. Štoviše, na toj listi Eurosong zauzima visoko četvrto mjesto. Više od Eurosonga bili su pretraživani EURO 2020., Izbori i utakmica Dinamo – Tottenham. No, zanimljivo je kako su utakmice Hrvatske sa Europskog prvenstva pa čak i Olimpijske igre svoje mjesto našle iza Eurosonga.
Dakle, Eurosong 2021. privukao je pažnju Hrvata, a tome je zasigurno pridonijela i Albina, koja je imala veliku podršku iz svoje zemlje. Nadamo se kako će se ovaj trend popularnosti Eurosonga nastaviti i dalje te da ćemo za godinu dana ponovno moći pisati ovaj članak, ali s još boljom pozicijom Eurosonga u pretraživanjima.
Donirajte i učinite eurosong.hr još boljim!
eurosong.hr je stranica koju volonterski i sa strašću vode eurovizijski fanovi. Donirajući pomažete nam da stranica bude još bolja, a mi vam obećajemo uvijek aktualan i jedinstven sadržaj.
Rasprava4
Štefica Judita Tanner — 10. prosinca 2021. u 21:01
"nIkOg NiJe BrIgA zA eUrOViZiJu!"
Gle tko je demantiran.
REIN LOVER — 8. prosinca 2021. u 15:07
To sto je Uršula ucinila u samo jednoj godini je cudo, ta zena je nevjerojatna, a hrt kao i uvijek ne misli svojoj glavom 😟
LoveWave — 8. prosinca 2021. u 13:28
A kao u Lijepoj našoj nitko ne gleda eurosong…
loreeneuphoria — 8. prosinca 2021. u 13:28
Naravno da na rast svega ovoga utječu društvene mreže,više portala, članaka, platformi… . Meni je osobno žao što nam se nije sav taj hype isplatio i što smo ostali kratkih rukava. Nadam se da će u narednim godinama i dalje rasti popularnost, ali najbitnije- rezultat.