Gledajući pojedinačne rezultate, najveći miljenik žirija u ovom desetljeću jest Malta. Naime, samo kratkom analizom po rezultatima Eurosonga od 2010. do 2019., da su se gledali samo glasovi žirija, Maltežani bi bili u finalu svake godine u ovom destljeću. S druge strane, publika im nije toliko milostiva, jer po njima samo u tri navrata su zaslužili finale (2013., 2016. i 2019.). Hoće li se ljubav između žirija i Malte nastaviti, ne znamo, no vidjet ćemo što donosi budućnost.
Pjesme i plasmani tijekom 2010-tih
- 2010.: Thea Garrett – My Dream (12. mjesto u polufinalu, 45 bodova)
- 2011.: Glen Vella – One Life (11. mjesto u polufinalu, 54 boda)
- 2012.: Kurt Calleja – This is The Night (21. mjesto, 41 bod)
- 2013.: Gianluca Bezzina – Tomorrow (8. mjesto, 120 bodova)
- 2014.: Firelight – Coming Home (23. mjesto, 32 boda)
- 2015.: Amber – Warrior (11. mjesto u polufinalu, 43 boda)
- 2016.: Ira Losco – Walking on Water (12. mjesto, 153 boda)
- 2017.: Claudia Faniello – Breathlessly (16. mjesto u polufinalu, 55 bodova)
- 2018.: Christabelle – Taboo (13. mjesto u polufinalu, 101 bod)
- 2019.: Michela – Chameleon (14. mjesto, 107 bodova)
anketa 1296
Vaša najdraža pjesma iz Malte tijekom 2010-tih?
Ukupno glasova: 121
Rasprava13
Štefica Judita Tanner — 16. kolovoza 2019. u 12:50
Malo kasnim, ali zanimljivo kako ih je 2010. na Eurosongu predstavljala epska dernj… balada s nazivom "Dream", isto su imali krila na sceni i ispali u polufinalu. Netko je mislio kako će to moći iz drugog pokušaja devet godina kasnije?
sunflower — 16. kolovoza 2019. u 11:20
Ni jedna od ovih pjesama mi nije osobito wow.
Najviše mi se sviđa My Dream, a imaju još nekoliko dobrih.
Precious — 16. kolovoza 2019. u 00:18
Maltežani su kao i Litavci totalno meh država. Ništa preloše, ali i ništa predobro. Jedina pjesma koja mi se stvarno svidjela je Chameleon i ona je uvjerljivo najbolje što su oni poslali. Sve ostalo je meh i za zaborav.
JUST SOME RANDOM DUDE — 15. kolovoza 2019. u 20:08
''Chameleon'' is love, ''Chameleon is life. <3
Diavolo — 15. kolovoza 2019. u 18:20
Možda i najprecijenjenija zemlja na ESCu. Uvijek ih žiri diže u nebesa. Od ovih deset pjesama, sviđaju mi se samo tri: Gianluca Bezzina – Tomorrow, Firelight – Coming Home i Michela – Chameleon. Najbolji pokušaj je bio s pjesmom Tomorrow.
Sekret — 15. kolovoza 2019. u 17:26
Sve pjesme koje su mi u Topu 3 izvode ženski izvođači tako da se nadam da će se taj trend nastaviti u 2020-ima ?
Top 3:
1. Michela-Chameleon
2. Amber-Warrior
3. Ira Losco-Walking on Water
SwedenEurovisionFan — 15. kolovoza 2019. u 16:41
Michela je ove godine umalo napravila ono što nitko za mene kod Malte nije učinio punih 17 godina, a to je postala njihova najbolja pjesma ikada. Ipak, ''7th Wonder'' ostaje najbolja ?
Top3:
1. Michela – Chameleon
2. Kurt Calleja – This Is The Night
3. Gianluca Bezzina – Tomorrow
EsEs — 15. kolovoza 2019. u 16:01
Trebalo mi je vremena da razmislim kome cu dat glas u anketi. Otisao je za Chameleon iako su mi i Warrior, Taboo, This is the Night i Tommorow jako drage pjesme. Spominje @imperator preagresivnu marketinsku kampanju Malte u vise navrata i slazem se sa njim, to nekolicinu ljudi zivcira, i mislim da im to bas ne treba, trosit masne pare na marketing.
Nadam se da ce i Malta dokazat i da ce napokon ponovno docepat TOP5 plasmana u 2020ima.
imperator — 15. kolovoza 2019. u 15:42
Bez ikakvih dvojbi glasao sam za "Chameleon", koju i dan-danas slušam.. svjetska pjesma s odličnim dropom, ali nažalost samo s prosječnom pjevačicom i ekstremno ubitačnim marketingom.. upravo ovo zadnje, marketing, je nešto na što Maltežani kad god vide priliku ulažu masne pare misleći da zbog ponajprije nepovoljne geografske situacije ne mogu računati na sigurne bodove kod publike.. tu se stvara kontra efekt i takva nagovaranja samo iziritira publiku ko i kamenčić u tenisici.. meni taj kamenčić ove godine nije smetao u prevelikoj mjeri jer ako sam prošle godine mogao dati glas za kaotičan Eye Cue, onda su preplašena Michela i zbljuv marketing ništa 😀
dakle, u narednom desetljeću ne vidim da će se išta mijenjati kod njih.. Maltežani ću poslati barem 5 pjesama koje će publika zavoljeti, a onda ću ih Maltežani marketinizirati do boli, baš kako oni to najviše vole.. ipak im je to u krvi 😉
LoveWave — 15. kolovoza 2019. u 14:49
Malta je kroz ovo desetljeće imala solodnih pokušaja, ali nikako da ubode pravu stvar za neki TOP 5 rezultat.
1. Ira Losco – Walk on Water
2. Michela – Chameleon
3. Gianluca Bezzina – Tomorrow
ESC fan — 15. kolovoza 2019. u 14:07
I nisu vala bilo nesto ovih deset godina. Walking on Water mi se najviše sviđa i zvuči najmocnije. Breathlessly je isto lijepa pjesma. Chameleon jeste dobra pjesma, ali nesto jednostavno fali u toj pjesmi da je bas zavolim i to nesto smatram najvecim krivcem zasto je Michela imala tako nizak televoting. Nije se nekako istakla u cijelom onom finalu. Ne mislim da ju je bas redni broj nastupanja "srozao" niti odlican scenski nastup. Imali smo priliku ranijih godina vidjeti kako nastupi koji su bili među zadnjim dobijaju jako nizak televoting. Da je KEiiNO nastupao prvi opet bi bili u TOP5 kod televotinga
Nikolina Hajnić — 15. kolovoza 2019. u 13:46
Hm, zanimljiv popis. Pogotovo mi je zanimljivo to što se pola pjesama ni ne sjećam više haha. Coming Home mi se sviđa, Warrior isto. Za npr. Chameleon i Walking on Water mogu reći da kužim zašto se većini sviđaju, ali meni su bezveze. Zapravo mi se čini da Maltežani nekako idu na agresivnu kampanju (pogotovo ove godine i 2016) ili pak na prenatrpan nastup, a po meni je to mnogo vike ni za što jer fali ono ključno, a to je da je sama pjesma vraški dobra, tek tada bi taj sav trud imao smisla. Doduše, tada vjerojatno ne bi ni bio potreban. Glasala sam na kraju za Tomorrow, jednostavno, zabavno, smirujuće i pomalo sladunjavo. Eto, bez previše kompliciranja, a najbolji rezultat u ovom desetljeću. Pitam se koja je poruka priče.
Hirscher1 — 15. kolovoza 2019. u 12:30
Zanimljiv je taj odnos između žirija i Malte. Nikog (osim Švedske) baš toliko ne uzdižu. Recimo Taboo i One life koji i nisu baš neki jury materijal su vrlo visoko kotirali kod njih. Baš neobično.