Po procjenama Švedske turističke organizacije, domaćinstvo ovogodišnjeg natjecanja za pjesmu eurovizije doprinijelo je reklamnoj vrijednosti grada Malmöa s punih 1.100.000.000 švedskih kruna, odnosno nešto više od 132 milijuna eura.
Premda je ovo već veoma dojmljivo, turistička organizacija također procjenjuje da je izravan prihod od upriličenja europskog omiljenog televizijskog šoua bio 185 milijuna kruna odnosno, 22 milijuna eura dodatnog prihoda.
Razina reklamnog prihoda je nešto niža od one s kojom je Eurosong Oslu doprinio prije 3 godine. Tada je naime grad Oslo profitirao sa 134 milijuna eura.
Malmö je u svibnju posjetilo 48.100 turista, a usto i 1.700 novinara iz preko 40 zemalja Europe, ali i šire, koji su prisustvovali događaju. Nadovezujući se na ovu vrijednu reklamu njihova grada, u nadolazećim mjesecima i godinama Švedska turistička organizacija očekuje valove dodatnih turista koji će posjetiti Malmö.
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?