Od završetka 25. Dore po redu nije prošlo ni punih 24 sata, a Hrvatska radiotelevizija već je objavila odlične podatke o gledanosti iste. Sinoćnji prijenos hrvatskog eurovizijskog predizbora bio je najgledaniji program na svim televizijama s postignutom gledanošću od 24,04 %.
Navedeni podatak označava prosječni broj gledatelja koji su prijenos pratili svake minute, a te je podatke HRT-u dostavila tvrtka AdScanner. Do ovog postotka došlo se promatranjem uzorka od 900 kućanstava koji je razmjeran brojci od 720 tisuća televizijskih kućanstava u Hrvatskoj.
Kada se u obzir uzmu gledatelji koji su u realnom vremenu gledali nastup slavodobitnika Baby Lasagne, postotak je još i veći. Naime, postignut share za vrijeme izvedbe pjesme Rim Tim Tagi Dim iznosi 50,2 % što pokazuje da je nastup novog hrvatskog eurovizijskog predstavnika pratila polovica gledatelja koja je tada bila pred malim ekranima.
Podaci s društvenih mreža također su i više nego zadovoljavajući. Finalnu je večer putem prijenosa na YouTubeu gledalo više od 140 tisuća korisnika.
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?