I dalje se skupljaju dojmovi i objavljuju podaci vezani uz Eurosong 2023., a jedan zaista impresivan podatak o gledanosti Eurosonga u Hrvatskoj donosi Jutarnji list.
Naime, prema pisanju Jutarnjeg, AMR završnice Eurosonga bio je 37,24%, dok je udio gledanosti (SHR) iznosio visokih 68,97%. To znači da su gotovo dvije trećine populacije u Hrvatskoj gledala što se događa u Liverpoolu i kako će se plasirati grupa Let 3. Ako ove podatke pretvorimo u brojku, dolazimo do zaključka kako je finale Eurosonga 2023. u Hrvatskoj pratilo gotovo dva milijuna ljudi.
Ovim podacima gledanosti finalne večeri treba dodati kako je gledanost prvog polufinala (onog u kojem je nastupala Hrvatska) iznosila čak 25, 4 posto AMR-a (sveukupna brojčana gledanost), a i udio u gledanosti (SHR) bio je dojmljivo visok – 38, 4 posto.
Precious — 18. svibnja 2023. u 23:25
Tko god da je računao žešće se zeznuo. Ne može nikako biti 2 milijuna, ni blizu. Prije bih zaokruzio na 1.5 milijuna a i to je nategnuto. AMR je naime postotak cijele države koja je gledala Eurosong, što znači trebao bi biti iznad 50% da bi bilo dva milijuna.
REIN LOVER — 18. svibnja 2023. u 11:18
To su odlične brojke, ne znamo koliko je tocno ljudi uopce gledalo televiziju, rekao bih barem pola drzave, pa oni koji su gledali vjerojatno su gledali esc 🙂
Ispada da vise gledamo esc nego skandinavske drzave, a opet 80% nas ne zna kako birati