U sklopu prvih priprema za izbor za pjesmu Eurovizije hrvatska delegacija boravi u Tel Avivu, u kojemu je održan sastanak svih voditelja delegacija iz 41 zemlje. Kao predstavnica Hrvatske radiotelevizije (HRT) u Tel Aviv je otputovala šefica hrvatske delegacije Elizabeth Homsi.
– Rokov nastup razrađujemo do najsitnijih detalja, kreativno je i dramaturški dorađen u odnosu na nastup koji smo imali prilike vidjeti na Dori tako da produkcijski tim ESC-a ima zanimljiv izazov da uz uporabu beskrajne tehničke mogućnosti Eurosonga vizualizira i oživi hrvatski The Dream. S obzirom na sve što smo imali prilike čuti i vidjeti na cjelodnevnim sastancima šefova delegacija, mogu reći da će sam televizijski spektakl Eurosong 2019. ponuditi niz originalnih i kreativnih rješenja koje do sada nismo imali prilike vidjeti na eurovizijskoj pozornici – izjavila je Homsi u službenoj izjavi za medije, ujedno predstavljajući koncept Rokovog nastupa.
– Izrael se iznimno potrudio, uz tim ESC-a, EBU-a i domaćina broadcastera KAN-a, angažirani su vrhunski stručnjaci, i iznimno nam je drago što je Roko s pjesmom ‘The Dream‘ prepoznatljivi dio ovogodišnjeg slogana Eurovizije Dare to Dream – nadodala je za kraj Homsi.
Snimanje razglednice
Roko je među prvim natjecateljima koji ovih dana u Izraelu snimaju eurovizijsku razglednicu. Detalji se dakako ne smiju otkrivati, no Roko ne krije zadovoljstvo boravkom u Tel Avivu, što sa svojim obožavateljima dijeli i preko društvenih mreža.
– Nakon tri dana boravka u Izraelu i Tel Avivu prezadovoljan sam intenzivnim pripremama, novim poznanstvima i odrađenim poslom. Upoznao sam jako puno ljudi iz cijele Europe, a produkcijski je tim na najvišem nivou – izjavio je Roko.
– Oduševljen sam radom i kreativnim rješenjima službene redateljice i svih njezinih suradnika. Snimili smo razglednicu koja će se emitirati prije mojeg nastupa, a za sada mogu otkriti da smo je snimili na zaista posebnome mjestu, na nekoliko lokacija, i da će biti veoma maštovito, mladenačko i plesno, sukladno i sloganu ovoga dijela priprema – Dancing in Israel! Snimanje je bilo iznimno zahtjevno, trajalo je od šest ujutro pa do kasnih poslijepodnevnih sati, no isplatilo se i jedva čekam da razglednicu vidi cijela Europa. Izrael je predivna zemlja, a domaćini izvrsni – zaista puno truda ulažu u cijeli proces, a posebno me se dojmilo da su našoj pjesmi pristupili s mnogo pažnje i osmislili ideju razglednice detaljno proučivši koncept našega nastupa do najsitnijih detalja. Ponosan sam što im se pjesma jako sviđa, kao i nastup s Dore, a mi ulažemo golem trud i znanje da taj nastup nadogradimo i oživimo kreativne ideje našeg Dream tima! Veselim se ponovnom odlasku u Izrael u svibnju kada ću s najvećim zadovoljstvom i ponosom predstavljati svoju Hrvatsku na najvećoj svjetskoj glazbenoj pozornici! – s veseljem je svoje izlaganje zaključio Roko.
Također, otkriveno je kako ovogodišnji tepih neće biti crvene, već narančaste boje.
Podsjetimo, naš predstavnik će nastupati u drugom dijelu drugog polufinala (16. svibnja).
Rasprava118
Arctic Monkey — 13. ožujka 2019. u 01:35
@manuela Dobar izbor! Gledao sam taj nastup i sam kraj je stvarno bio premagičan… Šteta samo što se svega par izvođača te večeri u Areni usudilo na pevanje uživo al ok msm da bi Rozga ovo i uživo dobro donela…
Manuella — 13. ožujka 2019. u 01:35
@pabloncrnich
Jedno jednostavno pitanje…
Kako opstaje Eurosong?
Sasha — 13. ožujka 2019. u 01:35
@Hirscher1 amateru ne lupetaj općenito nego točno argumentiraj.
Hrvatska delegacija je prošle godine u radio emisiji Zlatka Turkalja na HR2 detaljno pojasnila sustav financiranja nastupa.
Dodatno, Nina Kraljic je istu stvar spomenula i za Wiwibloggs.
Dakle, nije to onako kako bi ti to htio.
Zbog finanijskih sredstava mnoge države često i preskaču sudjelovanje na ESC.
Da, plaća se sve. HRT je platio i haljinu Nine Kraljić Zigmanu. Pa je viditelj delegacije izjavio i opravdavao se da nisu imali novaca za neke stage efekte i custom pozadinu pa su ulozili u outfit, koji je btw. ispao flop.
Manuella — 13. ožujka 2019. u 01:29
@hirscher1
Ma lik si zabrijo. Hahahah
Manuella — 13. ožujka 2019. u 01:28
@sasha
Upravo si potvrdio ono što sam ja cijelo vrijeme pisala.
@arcticmonkey
Definitvno. Jelena Rozga – Moje proljeće
Još onaj nastup na Music Awards Ceremony baš Eurovizijski, svijetla, kamere, snijeg na kraju pjesme. SAVRŠENO!
https://www.youtube.com/watch?v=wxiyeFBPHqE
Hirscher1 — 13. ožujka 2019. u 01:25
@arcticmonkey aha…van Dore….onda treba razmislit 😀
Hirscher1 — 13. ožujka 2019. u 01:24
Plaćaju*
@arcticmonkey Tower of Babylooon
Arctic Monkey — 13. ožujka 2019. u 01:18
Slušam neke drage domace pesme nevezano za ESC i plačem što dve pesme nisu i nece nikada predstavljati moju zemlju jer bi bile top 5 materijal sa sve spotovima koji ih prate…
Zanima me koja pesma van Dore bi bila vaš izbor za predstavnika Hrv na Evroviziji 2020?
Hirscher1 — 13. ožujka 2019. u 01:10
Sasha pričaš gluposti i sramotiš se. Stvari koje govoriš nemaju veze s vezom.
Po tebi delegacije dodatno plačaju i zrak koji dišu u gradu domaćinu. Molim te.
Sasha — 13. ožujka 2019. u 00:54
Npr. HRT pokriva izradu kostima, backvokale, basic LED animaciju, smještaj, rekvizite… i za to ima autonomno pravo osigurati budžet u sklopu zabavnog programa.
Ako, žele nešto extra, ili će platit sami ili tražit sponzora.
Sergey Lazarev je 2016. na pozornicu dovukao cijeli aresenal. I napravio bi to neovisno o sponzoru jer je ruska nacionalna televizija imala budžet.
Sasha — 13. ožujka 2019. u 00:45
Sorry na tipfelerima.
Dakle MF ima sponzore festivala kao što ih je nekad imala i Dora.
To be znači da se izvođač predstavnik će vezati uz njih.
Ukoliko to ne bude slučaj, SVT osigurava sva potrebna sredstva
Sasha — 13. ožujka 2019. u 00:43
Manuella POJMA NEMAŠ!
SVT ima sredstva svake godine u budžetu za vrhunski nastup. Melodufestivalen ima sponzore ako što ih je nikad imali i Dobra kao festival. Sponzori podupiru izvođač, ukoliko žele neovisno o MF-u.
Ukoliko ne podupiru, SVT ima full osiguran budžet.
Manuella — 13. ožujka 2019. u 00:40
@sasha
Sponzori Melodifestivalena 2019 su bili:
Coca-Cola, Toyota, Coop, ELON… To su neki od poznatijih brenodva koji su bili sponzori natjecanja manje poznate neću pisati.
Ti sponzori potpisuju ugovori sa SVT-om, oni preko sponzora dođu do sredstva za financiranje svog predstavnika na Eurosognu. Biznis…
Sasha — 13. ožujka 2019. u 00:34
*Sponzor organizacije ESC-a nema veze sa sponzorom delegacija. Typo
Sasha — 13. ožujka 2019. u 00:34
@manela ajme amaterke.
1. Ne miješaj sponzore zemlje domaćina za organizaciju. Ove godine glavni – MyHeritage.
Sponzor organizacije nema veze sa sponzorom organizacije
2. Apsolutno pojma nemaš. Zemlje čak preskaču nastupe pojedinih godina jer nemaju sredstava.
BiH, Srbija i Hrvatska su to radile nekoliko puta.
3. Gdje ja živim, dobro znaju glavni forumaši ovdje.
Blage veze nemaš i lupetaš neka svoja pravila.
Redakcija ovdje može potvtditi sve što sam napisao da stoji.
Manuella — 13. ožujka 2019. u 00:27
@sasha
Bože lika. Po tvome znači da siromašne države nastupaju u potpunom mraku jer nemaju para za svijetla, a neki čak pjevaju bez uključenog mikrofona jer nemaju novaca da plate mikrofon! HAHAHAHAHA…
Ti živiš u Švedskoj? Hahahaha.
Daj nelupaj gluposti molim te. Švedska je sređena država koja se ne rasipa sa novcima svojih građana za nastup na Eurosongu, nego to sponzori odrade za njih. Da živiš u Švedskoj znao bi. Isto tako domaćinima Eurosonga sponzori financiraju skoro sve. Jer da je drugačije Eurosong 2008 ne bi gledali u Srbiji, niti 2017 u Ukrajini…
Sasha — 13. ožujka 2019. u 00:24
Svaka zemlja, bez obzira na nacionalnu tv, moze imati i sponzore koji po EBU pravilima ne smiju biti istaknuti prilikom nastupa na nikoji nacin.
Npr. EBU je cak diskutirao kad je Dami Im za Australiju 2016. u pjesmi u stihu koristila Face Time (video app Facebooka) jer je cak bilo duskutabilno promovira li ih.
Sasha — 13. ožujka 2019. u 00:19
@manuela de molim te okani se komentara, doslovno pojma nemaš.
Delegacija plaća bazičan nastup. Nacionalna televizija ima pravo odrediti budžet za to kakav god žele.
SVT ima bazičan budžet koji pokriva vrhunski nastup. Živim u Malmö pa malo više o tome znam od tebe.
…..
LED animaciju svaka zemlja dobije predložak organizatora. Ukoliko zemlja nije zadovoljna predloškom, može imati manje izmjene, no ako želi tailor made, dakle custom animaciju-plaća ju dodatno. To može i redakcija ovdje potvrditi.
Jbt. koji amaterizam. Strahota.
Manuella — 12. ožujka 2019. u 23:56
@sasha
Što reći za tvoj amaterizam?
Svaka država mora uplatiti novac za sam nastup na Eurosongu, a taj novac pokriva korištenje i igranja svijetlima i LED ekrane kao što sam i napisala. Te pokriva nastup u polufinalu i finalu. Sve ostalo dodatne sadržaje moraš nadoplatiti. Pa znaš li ti zašto Švedska ima te novce, jer ima SPONZORE. Švedska je sređena država i oni ne bacaju novce svojih građana na Eurosong! SPONZORI DAKLE!. 2016-te je Nina Kraljić otišla na Eurosong jer je Universal Music Hrvatska uplatila znatni dio novca! Isto tako Bosni i Hercegovini su također sponzori platili natjecanje 2016-te…
Hirscher1 — 12. ožujka 2019. u 23:45
Ne naplaćuju se led ekrani