U sklopu prvih priprema za izbor za pjesmu Eurovizije hrvatska delegacija boravi u Tel Avivu, u kojemu je održan sastanak svih voditelja delegacija iz 41 zemlje. Kao predstavnica Hrvatske radiotelevizije (HRT) u Tel Aviv je otputovala šefica hrvatske delegacije Elizabeth Homsi.
– Rokov nastup razrađujemo do najsitnijih detalja, kreativno je i dramaturški dorađen u odnosu na nastup koji smo imali prilike vidjeti na Dori tako da produkcijski tim ESC-a ima zanimljiv izazov da uz uporabu beskrajne tehničke mogućnosti Eurosonga vizualizira i oživi hrvatski The Dream. S obzirom na sve što smo imali prilike čuti i vidjeti na cjelodnevnim sastancima šefova delegacija, mogu reći da će sam televizijski spektakl Eurosong 2019. ponuditi niz originalnih i kreativnih rješenja koje do sada nismo imali prilike vidjeti na eurovizijskoj pozornici – izjavila je Homsi u službenoj izjavi za medije, ujedno predstavljajući koncept Rokovog nastupa.
– Izrael se iznimno potrudio, uz tim ESC-a, EBU-a i domaćina broadcastera KAN-a, angažirani su vrhunski stručnjaci, i iznimno nam je drago što je Roko s pjesmom ‘The Dream‘ prepoznatljivi dio ovogodišnjeg slogana Eurovizije Dare to Dream – nadodala je za kraj Homsi.
Snimanje razglednice
Roko je među prvim natjecateljima koji ovih dana u Izraelu snimaju eurovizijsku razglednicu. Detalji se dakako ne smiju otkrivati, no Roko ne krije zadovoljstvo boravkom u Tel Avivu, što sa svojim obožavateljima dijeli i preko društvenih mreža.
– Nakon tri dana boravka u Izraelu i Tel Avivu prezadovoljan sam intenzivnim pripremama, novim poznanstvima i odrađenim poslom. Upoznao sam jako puno ljudi iz cijele Europe, a produkcijski je tim na najvišem nivou – izjavio je Roko.
– Oduševljen sam radom i kreativnim rješenjima službene redateljice i svih njezinih suradnika. Snimili smo razglednicu koja će se emitirati prije mojeg nastupa, a za sada mogu otkriti da smo je snimili na zaista posebnome mjestu, na nekoliko lokacija, i da će biti veoma maštovito, mladenačko i plesno, sukladno i sloganu ovoga dijela priprema – Dancing in Israel! Snimanje je bilo iznimno zahtjevno, trajalo je od šest ujutro pa do kasnih poslijepodnevnih sati, no isplatilo se i jedva čekam da razglednicu vidi cijela Europa. Izrael je predivna zemlja, a domaćini izvrsni – zaista puno truda ulažu u cijeli proces, a posebno me se dojmilo da su našoj pjesmi pristupili s mnogo pažnje i osmislili ideju razglednice detaljno proučivši koncept našega nastupa do najsitnijih detalja. Ponosan sam što im se pjesma jako sviđa, kao i nastup s Dore, a mi ulažemo golem trud i znanje da taj nastup nadogradimo i oživimo kreativne ideje našeg Dream tima! Veselim se ponovnom odlasku u Izrael u svibnju kada ću s najvećim zadovoljstvom i ponosom predstavljati svoju Hrvatsku na najvećoj svjetskoj glazbenoj pozornici! – s veseljem je svoje izlaganje zaključio Roko.
Također, otkriveno je kako ovogodišnji tepih neće biti crvene, već narančaste boje.
Podsjetimo, naš predstavnik će nastupati u drugom dijelu drugog polufinala (16. svibnja).
Rasprava118
Manuella — 13. ožujka 2019. u 02:13
@sasha
Kad sam ja rekla da EBU nije vlasnik Eurovision Song Contest???
REKLA SAM DA SU TO DVIJE RAZLIČITE ORGANIZACIJE KOJE SURAĐUJU ZAJEDNO I DA SE NE TREBAJU GLEDATI KAO JEDNO! Čitaj momak, čitaj!
Sasha — 13. ožujka 2019. u 02:13
Ja ne vjerujem da ovakvi pacijenti postoje ????
Inteligencija 0
Znanje 0
Činjenice 0
Al, eto, dotična radi u marketingu ???
Plačem!
Sasha — 13. ožujka 2019. u 02:11
Dobro je da će ovo ovdje čitat i redakcija i ostali formuaši.
Blamaža godine "markentingašice" Manuelle
???
Sasha — 13. ožujka 2019. u 02:09
@manuella HAHAHAHAHAHAHAH
EBU JE VLASNIK EUROVISION SONG CONTESTA KAO STO JE HRT VLASNIK FESTIVALA DORA.
……
ZNAŠ I HRT, IAKO JE VLASNIK DORE, PUŠTA I OSTALE SIGNALE I SPORTSKE PRIJENOSE
……
DAKLE, KAKO SE ŽENO BLAMIRAŠ
Manuella — 13. ožujka 2019. u 02:08
@pabloncrnich
Evo ti izjava tog tvog Babića:
– Usudio bih se reći da nikada Hrvatska nije do sada imala takvu haljinu i tako moderan pristup. Bit će to nastup za pamćenje – istaknu je Andrej Babić
DAJ MOLIM TE! HAHAHAHAHA
Manuella — 13. ožujka 2019. u 02:04
@sasha
EBU je recimo puštao signal svjetskog nogometnog prvenstva 2018! Vaš je problem što smatrate da je EBU što i Eurovision Song Contest. Prvo razdvojite te dvije stvari.
@pabloncrnich
Pa možeš ti tražiti koliko god hoćeš taj video, gdje taj Babić prateći vokal kao nešto priča i sad mi njemu trebamo vjerovati. Pričala bi i ja svašta i bacala drvlje i kamenje da sam bila dio tima favoritkinja Eurosonga 2016 i završila među posljednjim mjestima.
Sasha — 13. ožujka 2019. u 02:01
@pabloncrnich pa trebica ne zna ni odnos ESC-a i EBu-a. Čemu uopće trošit vrijeme na takve pacijente
Sasha — 13. ožujka 2019. u 02:00
@manuela Eurovision Song Contest je FESTIVAL koji je u vlasništvu EBU-a, kao što je Dora festival u vlasništvu HRT-a.
AMATERKO!
Sasha — 13. ožujka 2019. u 01:57
@pabloncrnich mislim za Ninu u Švedskoj 2016.
Sasha — 13. ožujka 2019. u 01:56
@manuela aj sramoti se dalje ahahahahahahaha
EBU je krovna organizacija koja je stvorila brand ESC-a i njime upravlja i upravo se EBU-u uplaćuje novac.
HAHAHAHAHAAHAH AJME AMATERKE
Sasha — 13. ožujka 2019. u 01:54
@manuela ajme koje si ti rasulo.
Umjesto da se educiraš ti i dalje "tvrdiš" jer radiš, eto, u marketingu hahahahahaahah
Manuella — 13. ožujka 2019. u 01:53
@sasha
EBU i Eurovision Song Contest su dvije različite organizacije koje surađuju zajedno! Gubiš se ti momak, EBU nije samo Eurovision! EBU članstvo moraš plaćati i ako ne nastupaš na Eurosongu, a imaš njihov signal!
EBU – Europska unija radiotelevizija (European Broadcasting Union / Union Europeenne de Radio-Television) najveća je stručna udruga javnih nacionalnih medijskih organizacija na svijetu. Ima 74 aktivna člana u 56 država u Europi i okružju te 35 pridruženih članova širom svijeta.
Misija je Europske unije radiotelevizija promicanje interesa javnih medijskih servisa i njihova doprinosa suvremenim društvenim kretanjima.
Europska unija radiotelevizija djeluje preko dviju organizacija: Eurovizija i Euroradio. Eurovizija je najveći proizvođač i distributer vrhunskih sportskih i informativnih sadržaja te zabavnih, glazbenih i sadržaja s područja kulture. Euroradio glazbenom razmjenom, promicanjem digitalnoga i hibridnoga radija te profesionalnim umrežavanjem jamči opstanak radija u multimedijskome okruženju.
Eurovizija i Euroradio najveća su i najpouzdanija satelitska i optička mreža na svijetu, izravno povezana s javnim medijskim servisima.
Hrvatska radiotelevizija punopravni je član Europske unije radiotelevizija posredno od samoga osnutka unije 1950., a izravno nakon osamostaljenja Republike Hrvatske, od 1. siječnja 1993.
Sasha — 13. ožujka 2019. u 01:50
@Manuella mozes radit i na placu, koliko znas o ESCu. Kakve veze ima marketing tvoje firme s EBU pravilima HAHAHAHAHAHAHAHABAAH?!?!?!
Ajme AHAHAHAHAHAHA!!!!
Sasha — 13. ožujka 2019. u 01:49
Nina Badrić, već je netko spomenuo, je nedavno rekla istu stvar zašto ne planira ponovno na Eurosong.
@manuella žešća si amaterka.
Manuella — 13. ožujka 2019. u 01:47
@pabloncrnich
Nije istina da sve plaćaš i dalje sam pri tom stavu!
A Istina je da se mnoge zemlje financiraju sponzorima.
I istina je da sam Eurosong uzima milijarde od sponzora!
Radim u marketingu za jednu dobro stojeću firmu i vrlo dobro znam kako to sve ide.
Sasha — 13. ožujka 2019. u 01:47
@pabloncrnich tako je!
Andrej Babić je super bio objasnio.
Svaka zemlja dobije praznu pozornicu na 3 minute.
Sve ostalo plaća se po ponudi od organizatora.
Sasha — 13. ožujka 2019. u 01:43
@Manuella daj ugasi se više.
Miješaš sponzore organizacije i financiranje delegacija.
EBU kao organizator zahtjeva od svojih clanica uplate za nastup.
MyHeritage koji je glavni sponzor ESC ove godine nema veze s delegacijama nego s organizatorom.
Zemlja domacin zivi od sponzora, EBU trazi da si zemlje sudionici sami uplate sredstva zasl svoje ideje i scenarije nastupa koje prvotno posalju organizatoru, a organizator izdaje ponudu.
@manuella dno dna ti je znanje. Gubiš se ovdje.
Manuella — 13. ožujka 2019. u 01:41
@sasha
Može link Kraljićke gdje to izjavljuje?
Manuella — 13. ožujka 2019. u 01:40
@arcticmonkey
Meni je sama produkcija cijelog tog SHOW-a bila odlična. Čak i savršena jer ipak je riječ o Balkanu, tako da. Svjetski, a naše.
Sasha — 13. ožujka 2019. u 01:39
@pabloncrnich nevjerojatno je koliko amatera ovdje ima.
Naši dosadašnji izvođači i voditelji delegacija su barem 10 puta pojasnili sustav finaciranja nastupa prema EBU.
Nina Kraljic se morala zadovoljit s najbazičnijim nastupom i bila je silno nesretna kad je otkomentirala za Wiwibloggs da nije ni pozadinu po želji mogla dobiti, već su morali pristati na najjeftiniji predložak.
Dno dna.