Jučer točno u podne izašli su jednominutni isječci pjesama s Dore 2021. što je odmah privuklo veliki interes kako domaćih fanova, tako i fanova Eurosonga diljem svijeta. Videi su u 24 sata skupili preko pola milijuna pregleda, a pjesme Nine Kraljić, Albine i Mije Negovetić ušle su i u trending na YouTubeu u Hrvatskoj.
Naša Mariana odmah je u podne snimila svoje prvo slušanje pjesama te otkrila razmišljanja i koje su joj se osobno tri pjesme izdvojile na prvo slušanje.
Pogledajte u videu njezina razmišljanja te nam otkrijte u komentarima svoje favorite dan poslije.
anketa 1606
Tko će predstavljati Hrvatsku na Eurosongu 2021.?
Ukupno glasova: 4166
Napomena: Komentari u videu odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove portala.
Rasprava81
Severino-Q — 8. veljače 2021. u 13:04
Sa Ninom možete ono što i sa jednom drugom pesmom ne.
Ne samo da je obezbeđen prolazak u finale,nego se realno možete nadati gornjem delu skora, laganica.
Niti jedna druga pesma nema takav potencijal bez obzira što su neke dobre ili bar zanimljive. Nema kod drugih pesama "naježa", nema woooowww efekta…
Ovo je sasvim realno. Bila bi to prva pesma koja bi dolazi iz CRO a da je potpuno kompletna, još od 1999 godine tj Marije Magdelene. Znači 22 godine je trebalo sačekati da se pojavi Nina (ponovo) i odradi ovaj master rad, koji nije na engleskom i koji nosi pečat podneblja kojeg i predstavlja.
Piceza — 8. veljače 2021. u 10:34
Prateci vokali mogu biti nasnimljeni na matricu, tako da moze dovest 4 plesaca i ona da pjeva…
koliko shvatih ?
Matija — 8. veljače 2021. u 10:27
@tompilibi Slažem se.
Tom Pilibi — 8. veljače 2021. u 09:47
Kad sam pročitao ovo da Nina, između ostalog, dovodi sa sobom plesače na šipki htio bih sam napomenuti da se nadam da je Nina izvukla određene pouke iz svojeg prvog nastupa na Eurosongu, a to je da je manje ponekad više.
EPULON — 8. veljače 2021. u 09:30
@escfan Thnx ….. svakako malo prokopam i pogledam arhivu iz 2012. ?
Imam problem sa direktnim tagiranjem poruka/ odgovora preko nickova ❗️❗️❗️
EPULON — 8. veljače 2021. u 09:28
@matija DA ….. to i mene zbunjuje !?! ? Tj. šta nije na ovogodišnjoj Dori broj dozvoljenih izvođača na stageu samo 5 ?
Matija — 8. veljače 2021. u 09:19
@epulon Znaš što me zanima, oće ona onda imati tri prateća vokala ili četiri? Jer ako će ona pjevati, zajedno s četiri članice Ansambla Lado koje će biti prateći vokali i ako će imati dva plesača, zar nije to 7 ljudi?
SwedenEurovisionFan — 8. veljače 2021. u 09:14
@epulon Ovako iz prve na pamet mi pada Austrija 2012. (grozna pjesma i nastup ako se mene pita).
EPULON — 8. veljače 2021. u 09:08
Nina na stage dovodi i dvoje vrsnih POLE DANCE plesača ….. zanimljivo …… dali je do sada na Eurosongu bilo plesača na šipki !? ?
Matija — 8. veljače 2021. u 08:53
Nina Kraljić, Bernarda ili Albina, netko od njih odnosi pobjedu! Od Mie Negovetić sam očekivao više, mislim da će proći kao Lorena Bućan 2020., ToMa mi je najveće iznenađenje, isto kao i Ella Orešković, ali nedovoljno za pobjedu. Prema trenutnim anketama, vidim da će biti mrtva trka između Albine i Nine Kraljić. Sretno svima i neka najbolji/najbolja pobjedi.
sunflower — 8. veljače 2021. u 07:17
Trebate naučiti poštovati tuđa mišljenja. Ok ako vam se pjesma sviđa, ali ne morate zato konstantno napadati one kojima se ne sviđa.
Ukus je subjektivna stvar i nema pjesme koja se sviđa svakome.
SwedenEurovisionFan — 8. veljače 2021. u 06:00
Dobro je Kosmopolj, pardon Severino-Q, kad opet pretjeraš s komentarima baniran ćeš imat puno više vremena za kokice i čitanje.
YeahYeahFire — 8. veljače 2021. u 01:45
Ljudi napravili ste toliku sapunicu oko isečaka lol!
Sačekajte nastupe i celovite pesme pa onda gurajte odredjene pesme.
Za sad ne treba nikome ništa unapred sa sigurnošću prognozirati.
Idalje se npr mnogi u Srbiji sećaju Tijanine izjave Idemo na pobedu u Kijevu pa onaj isečak i šta na kraju bi… flop nastup generic pesma…
Nakon slegnutog dojma oko isečaka jedino sam upitan kako bi esc fanovi primili Bernardinu pesmu npr,ako bi bila odabrana,jer mnogi znaju da je to pesma koja se godinama premeštala iz ruke u ruku i povlačila po fioci..
Nina svakako,po mom mišljenju nakon isečka ima najviše potencijala,nadam se da nije samo refren epski već i ostatak pesme.
Severino-Q — 8. veljače 2021. u 00:59
Bože dragi kakva diskusija, samo uzmeš kokice i to je to.
Da vam kažem nešto… i na Dori a i na samom escu Ninina pesma će biti
GROM iz vedrog neba u najboljem i najpozitivnijem smislu.
Na dori ne treba da objašnjavam zašto, a na escu se vidi da je došlo do jednog opsežnog zamora dok ovaj tip epic spiritualog artističkog projekta koji nosi naziv Rijeka sa svim kvalitetom kojeg nosi je uvek naveliko dobro došao. Doza energije mistike je uvek pozdravljena. To je klasa, to je nivo,to je kvalitet. Da li će svako da glasa za to ? Neće. Hoće li se mnogima svideti na svim stranama? Hoće.
Ne postoji tu ništa " zastarelo" na escu , to je već dokazano. Samo dobra pesma ili ne. Samo se skupo proda priča u ta tri minuta ili ne. Ninina kao takva je snažan energentski zapis koji pleni pažnju. Ta tri minuta će biti dovoljno nadrealna jer je pesma takva da prenosi impulse koji su daleko iznad ove tri dimenzije.
A ovu nespretni iskaz da Hrvati ne vole pojam Balkan i da to može da se odrazi kroz muziku da neko ne glasa za Ninu, hah, pa može od strane nekolicine koja živi u paralenom svemiru, valjda samo dok glasaju baš na Dori ,ali kad se vrate u ovaj oni se čak neki zapute i na cajke …ma u trenu im se omili Balkan. I gde god da odu Balakn iz njih neće. A što je i najbitnije oni što su dalje Balkan im sve više u srcu. Većina u CRO vrlo dobro zna da im je mentalitet balkanski a i da Hrvatska dobrim delom leži na Balkanu a što ne umanjuje i da je na Mediteranu.
Nina je svoj artistički naziv Alkosnost of Balkan izabrala jer njen opus će biti nešto što je Balkan u celini a samim tim i tržište. to se ne može ograničiti niti ima potrebe samo na Hrvatsku.
Isto tako neki nisu upućeni i pominju neke " deomonske" stvari,simbole i slično ..hah !
Kakva glupost.
Poznavati duhovnost,religiju,mitologiju svojih predaka i živeti u skladu sa nekim od tih postulata ne znači da si u sekti ,naptotiv, to znači veliki respekt prema precima i rodnoj veri. To smo mi i danas.
Širom Balkana danas postoje nazivi planina, reka, brda, gradova,mesta, toponima raznih koji nose nazive naših iskonskih tradicionalnih sveslavenskih bogova… npr: Triglav ,Tara, Devica, Veles…da ne nabrajam… dakle mi živimo sa tim nazivima a neki ne znaju ni zašto je Triglav baš Triglav itd… Tih toponima i naziva ima na celom prostoru Balkana pa tako i u Hrvatskoj kao i u svim slavenskim zemlljama . O tome nina govori i za to se opredelila. Vrlo je autentična. Ja to jako cenim. I zna šta hoće i u tome će i uspeti. Zapravo već jeste. I radi sa zadovoljstvom.
Mario — 8. veljače 2021. u 00:20
@escfan Ti ne kužiš .. nitko od tebe ne traži da voliš Nininu pjesmu… od kud ti to? Ovdje je nešto drugo u pitanju i ako do sad nisi shvatio o čemu se radi… već je kasno 😉
SwedenEurovisionFan — 7. veljače 2021. u 23:52
@crowave Ne znam baš da joj je revamp odmogao jer su reakcije bile i više nego pozitivne. Pa ti si taj koji je tu Emmynu pjesmu prvi spomenuo ??♂️ Ja sam samo napisao da mi je bolja od Ninine, subjektivni ukus i to je to. A pošto je "Kruna" jedan žanr, a Ninina pjesma nešto totalno deseto, ne vidim na temelju čega bih obje morao voljeti ili ne?
Isto tako, ako postoji 10000 balada na svijetu, ako mi se sviđa taj žanr to ne znači da moram svih 10000 voljet ili ako mi se ne sviđaju da moram svih 10000 ne voljet. Tako da ti je rečenica "Da si rekao ne svidja mi se niti jedna jer mi se takva vrsta muzike ne svidja" nelogična jer ne mora značit da ako mi se jedna pjesma žanra ne svidi, da automatski moram ne voljet ostalih 500 pjesma tog žanra (karikiram ali shvaćaš).
Ivanche — 7. veljače 2021. u 23:49
Na temelju jednominutnih isječaka izdvojile su mi se Nina i Bernarda.
Nina iz jednostavnog razloga što privuče pozornost od prvih sekundi i daje dosta materijala da bi ovo moglo biti epic (baš sam gledao jedan intervju gdje je rekla da su ispolirali sve detalje do zadnjega što daje nadu da će biti i 110% sve u subotu), a Bernarda jer je ovo tip pjesme koji je extra catchy i koji publika voli (def. mi je guilty pleasure).
Od ostalih siguran sam da će Cambi razvaliti i ok je da poharaju nacionalne top ljestvice, samo nisam siguran koliko bi dobro to prošlo vani te Albina koja bi mogla imati dobar nastup (minuta je čisto ok, plesna).
Tu u prikrajku su negdje ToMa i Mia od kojih sam malo više očekivao što svakako vrijedi i za Betu (takav glas i stas koji nikako da bude uparen s boljom pjesmom).
Mario — 7. veljače 2021. u 23:44
@escfan Sorry, poslušaj si još jednom Ninu pjesmu… gdje ti vidiš klasičnu etno pjesmu? Ovo ima etno elemente u sebi ali isto tako new age i rock! Ja ni s jednom riječ nisam Rijeku uspoređivao sa Krunom jer su to različita žanra.
By the way je prvotna verzija Krune bila power balada dok nisu napravili revamp i od power napravili neku hibridnu rock baladu sa power elementima što je bilo šteta jer je pjesma bila dobra i nije joj trebala nikakva dorada. Dapaće, više je joj oduzelo na šarmu nego što je nešto od toga dobilo.
Ti si taj koji je Emmynu pjesmu, koja je teški trashdance iz 90tih a la DJ Bobo, Blümchen & Co, usporedio sa pjesmom koja, dali ti se ona svidjela ili ne, igra u sasvim drugoj ligi. Od aranžmana, preko chora do vokala… tu Emmy nema šta da traži jer nije niti u ni jednom segmentu dorasla Rijeki. Ovako se više pitam, ako ti je Emmy bolja od Nine, kako ti je se ikako mogla svidjeti tako kvalitetna pjesma poput Krune? Da si rekao ne svidja mi se niti jedna jer mi se takva vrsta muzike ne svidja, ok! To bi bilo korektno al ovako ispada nekako ajmo reći smješno, kužiš?
SwedenEurovisionFan — 7. veljače 2021. u 23:07
@crowave Očito ne pratiš dovoljno dobro moje komentare upućene našim pjesmama. Evo samo ću ti napisati da su mi Feminnem i Kedžo u svojim godinama bili šesti, Cukrov, Daria i Franka u Top15, a Nina Badrić u Top20. Mislim da nitko nije podržavao Klapu i Roka, o Jacquesu i sam vjerujem da znaš da su bili oprečni stavovi, a "Lighthouse" mi nikad nije sjeo, pogotovo nakon one blamaže s haljinom, ali sam i tu pjesmu stavio u finale (na 25. mjesto). Eto, sad si dobio uvid u moja rangiranja naših pjesama. Od 2009. godine sam tek 3 pjesme stavio u nefinaliste. Čista "negativa za bilo koju hrvatsku pjesmu" kako si rekao, zar ne 🙂
Što se tiče usporedbe "Krune" i ove Ninine pjesme, tu usporedbe nema. Ono je čista snažna power balada kakve su bezvremenske (pod tim mislim da je takvih balada bilo i 1970-ih, a bit će ih vjerujem i 2040-ih) s vrhunskim scenskim nastupom, a ovo je nekakav etno koji je odavno zastario.
Hirscher1 — 7. veljače 2021. u 22:32
@vix-2-new hahahahhaha demonske simbole. Koji si ti kralj.