Burno je ovih dana na Malti. Kratko nakon pobjede grupe Måneskin, putem svojeg profila na Facebooku javio se malteški predstavnik na Eurosongu 2004. Ludwig Galea, koji je optužio delegaciju za pretjerano hajpanje ovogodišnje pjesme Je me casse, predočivši i statistiku i usporedio sa situacijom iz 2016., kada se slična kampanja vodila za Iru Losco. I čini se da su komentari urodili plodom.
Ministar unutarnjih poslova i nacionalne sigurnosti Carmelo Abela naredio je reviziju izdataka za ovogodišnje natjecanje nakon što je dobio mnogo izvještaje da je dio budžeta namijenjen za malteški eurovizijski tim iskorišten za klađenje na Destiny, smanjujući tako njezine kvote na kladioničarskim kućama. Novac je također korišten na plaćanje influencerima na društvenim mrežama, koji su tako reklamirali Destiny Chukunyere.
Još nije poznato koliko je uistinu potrošeno
Prema nekim podacima, Malteška turistička zajednica potrošila je oko 350 tisuća eura za promociju malteške eurovizijske pjesme. Kako javlja Times of Malta, revizija koja počinje u ponedjeljak pregledat će kako je novac uistinu potrošen. Problem s lošim upravljanjem sredstava Abeli je ukazao nadzorni odbor malteške radiotelevizije PBS, koji također spada pod Abelino ministarstvo.
Prema informacijama koje iznosi Times of Malta, jedan je insajder priznao da je dio marketinškog proračuna za Eurosong potrošen na financiranje stranaca za okladu na pobjedu Malte na Eurosongu. Također, nagađa se kako gore navedena svota nije konačna.
Podsjetimo, Malta je praktički od izlaska pjesme Je me casse prema kladioničarskim kućama figurirala za pobjedu na Eurosongu 2021. Međutim, s dolaskom proba 18-godišnju Destiny prvo je preskočila francuska predstavnica Barbara Pravi, da bi nakon prve probe na čelo kladionica zasjela talijanska grupa Måneskin, koja je na koncu svojoj zemlji donijela treću eurovizijsku pobjedu. S druge strane, nakon što je bila treća kod žirija, Destiny je doživjela hladan tuš od publike, osvojivši tek 47 bodova od njih, zauzevši sveukupno sedmo mjesto.
Rasprava5
loreeneuphoria — 26. svibnja 2021. u 17:33
Da su novce uložili u nastup, a ne uzdizali pjesmu preko kladionica ne bi im se dogodio ovakav flop. I najveći favoriti kladionica su često flopnuli, a publika nije glupa i unatoč silnim željama Malte za velikim rezultatom, kaznila ih je.
Blink — 26. svibnja 2021. u 17:13
Evo jedan školski primjer da ne možeš na taj način doći di pobjede. Tolika lova bačena u vjetar pa i logično jer Malta je stalno bila prva i prije objave pjesme. Onako žalosna u Green Room što je očekivala. Mislim da je Jacques dobro napisao, ukinuti žiri povodljiv je. Nisu ljudi glupi na televotingu, gladuju za cijeli paket uz naravno, dobru pjesmu. Takijsno su imali sve i odličan PR .Vidim svaki dan novi članak o Damianu Davidu, danas već kada je izgubio nevinost Ahaha. Najjača mi je Moldova u polufunalu s onoliko dvanaestica mislim čak 8 televotinga.
quicksilver — 26. svibnja 2021. u 15:43
Malta = Bjelorusija
dobric — 26. svibnja 2021. u 14:51
Primer kako se ništa ne može na silu. Publika to prepozna uprkos marketingu i nametanju.
YeahYeahFire — 26. svibnja 2021. u 14:03
Nista novo,ja ne znam ko jos moze da veruje da Malta,pored onolikog silnog reklamiranja ne trosi pare i na kladjenje na njih same.
Smucile su mi se vise kladionice koje guraju tri pesme i time urusavaju sanse drugih.