Jacques otvorio dušu: “Izostala je podrška državnog vrha”

Podijeli na Facebook Twitter
Damjan Fiket

Predstavnik Hrvatske na ovogodišnjem Eurosongu, Jacques Houdek, u danima koji su slijedili spuštanje zavjese na 62. izdanje ovog natjecanja sređivao je svoje dojmove ,a upravo je te dojmove danas podijelio sa svojim fanovima na facebooku. U poprilično obimnoj objavi Jacques se još jednom osvrnuo na svoju kijevsku priču, zahvalivši se još jedanput zaslužnima za dosta dobar ishod na kraju.

Jacques je priliku iskoristio i da prokomentira neke nedostatke i probleme s kojima se hrvatska delegacije ove godine suočavala, a kao jedan od najvećih Jacques je naveo izostanak razumijevanja i podrške državnog vrha – predsjednice i premijera.

Jacquesov status donosimo u nastavku

 

Komentara 64

  1. Neki prije Eurovizije: Ove godine 100% nećemo u finale!
    Poslije Eurovizije: Zaslužili smo trinaesto mjesto! Valjda se dojam povećao. Takvi su npr. moji doma.

  2. Jacques Houdek nam je dao školski primjer kako na pravi način vrata za sobom zalupiti guzicom 🙂 Ovo je presmiješno: …”pjesma My Friend spada, tvrdim, bez imalo lažne skromnosti i bez dvojbe, u najkvalitetnija glazbena rješenja ovoga Eurosonga, pa je u skladu s time, zaista trebala biti adekvatno nagrađena od glazbenih stručnjaka”… 😀 Pjesma je shit i to ne bilo koji nego onaj istinski eurovision shit, outdated, koji se samo može čuti na Eurosongu, i koji neakav uspjeh može napraviti samo tu nigdje drugdje, shodno tomu jedino ga mogu nagraditi fanovi Eurosonga, a teško stručni žiri. Jedina svijetla točka naše izvedbe je bio izniman vokal Jacquesa i taj tzv. “duet” šta se prije nije moglo vidjeti na natjecanju. Uspjeh je sam prolazak u finalnu večer, a mi smo ostvarili i više od toga, a top 10 je nebuloza – pa ja prvi ne bih našoj pjesmi dozvolio top 10 jer mislim da je bilo mnogo boljih pjesama, čak mislim da nije bila ni za prolazak u grand final ali eto, imali smo vrlo skladan tim koji je odradio posao odlično. Uzgred, nisam uopće niti bio oduševljen izborom Jacquesa Houdeka za našeg predstavnika jer mi je oduvijek djelovao fake, svaki njegov interview je bio prepun lažnih osmjeha, komplimenata i svega ostalog. No dobro, svakomu treba dati priliku pa tako i njemu, ionako cijelu vječnost pokušava otići na ESC. Hvala, đenja! Što kazali naši susjedi “daleko ti lepa kuća” više ga ne želim vidjeti ni u blizini ESC-a

  3. @marko1987 slažem se s svime što si napisao. Žaku svaka čast na trudu, odličnom nastupu i 13 mjestu ali ova objava na facebooku mu uopće nije trebala. Ipak mu je ego veći od pameti. Već sam prije komentirala da bi žiri trebalo ukinuti ili nekako drugačije to posložiti. Istina, žiriji susjednih zemalja nas nisu podržali kaj me uopće nije iznenadilo ali nisu nas podržali ni žiriji ostalih zemalja tako da napadati samo žirije susjednih zemlja stvarno nema smisla. Koliko se ja sjećam hrvatski žiri je prvi krenuo s nedavanjem bodova susjedima – jedne godine su zakinuli Srbiju i od onda ni mi više od njihovog žirija ne dobivamo bodove.

  4. ha ha ha…..pre pre smiješno…….pa koliko naših sportaša osvoje i prvo mjesto pa nikome ništa…..
    lol…..nek bude sretan da s tom pjesmom dobio toliku pažnju, i to nek sada proba lukavo prodati……

  5. Jacquesu još jednom svaka čast na trudu i uspjehu. Zaista 🙂
    Ali državni vrh zaista nema veze s time. Mogli su primit delegaciju, dati načelnu podršku (kakvu su, siguran sam i dali), ali mislim da to nema veze s vezom i da uopće nije bitno.
    A šta se tiče regionalnih žirija, nije u redu da se samo njih napada jer Jacquesova izvedba je zaslužila stručnu podršku i od ostatka Europe. Zašto bi susjedi morali podržavati susjede? To šta publika radi nije korektno, kamoli tek žiri! Skandinavski, grčki, rumunjski, azerbajdžanski… žiriji nisu stručni i njih trba kažnjavat

  6. Još jednom da izrazim žaljenje što je ovaj post uopšte ugledao svetlost dana. Preveden je i na nekim evropskim portalima, a npr. na wiwibloggs svi komentari su negativni i Žak se doveo u situaciju da ga ljudi ismevaju… :/

  7. Što se tiče Barbara Dex “nagrade”….prednost imaju Srbija, Hrvatska (opet), Albanija, Latvija, Njemačka (ovo je vald izvukla iz maminog smeća), San Marino, Španjolska i Crna Gora…..meni je onaj Austrijanac baš sladak tako mali 😛

  8. @angelo96 Svako ima pravo na sopstveni ukus, ali objektivno reći da pjesma nema iks faktor i nastup, neizmjerno je glupo. Prvo, pjesma da nema iks faktor, ne bi se svidjela milionima, i ne bi pobijedila. Naravno da je to zahvaljujući neuobičajenom žanru, ali to ne znači da se ona u okviru tog žanra ne ističe. Podjednako bi se istakla među grupacijom iz 1956. kao što je i među pjesmama iz 2017. Za početak, daleko je kvalitetnija od Refrain. Drugo, dobar nastup ne podrazumijeva vatromet, topove, vampire, lajt šou, velike kocke i ostalo. Pa Iveta ili Poli prve nisu imale ama baš ništa, samo jako dobru režiju.

  9. @timburton Naravno da Salvadoru želim sve najbolje i poštujem njegovu pobjedu-ali pjesma nema x-facotor. Kažem da je specifična,što i JE,ali samo zbog toga što nitko nije pjevao takvu vrstu žanra. Da je orginalna? Nije. Poslušaj Euroosng 1956-do 1965. Bi li se tamo istaknuo? Ne. O tome ti pričam. Pjesma je specifična ( u našem vremenu) ,ali ako gledamo cjelokupno svevremensko razdoblje postojanja Eurosong glazbe i razvijanja glazbene scene-ne-to nije orginalno. I ne hejtam (nikad nisam hejtao Portugalsku pobjedu-rekao sam da mi je drago da je pobijedila ta pjesma jer nakon mnogo godina pobijedila je pjesma i materinji jezik.) A interpretaciju je imao -odličnu i osjećajnu. Nastup nije imao. Nastup je scena. Iako mi je pjesma prvi kriterij i najvažniji-smatram da u 21. stoljeću može se napraviti i neka scena-barem se danas ima za to novaca. Naravno-sve je to subjektivno tako da imaš pravo na svoje mišljenje…kao i ja.

  10. @angelo96 Period od prije 2010. je davno prošlo vrijeme, i ne vrijedi ga uopšte uzimati u obzir s obzirom da je to period sa potpunom vlašću publike koja je tada malo drugačije glasala.
    2010. Lena je pobijedila zbog jednostavnosti, i pjesme koja je bila tipičan pop radio hit što je nakon dugogodišnje torture piratima, vampirima, i ostalim frikovima na Evrosongu bilo pravo osvježenje; moje subjektivno mišljenje: Lenu obožavam, jedini pobjednik uz Månsa čiju karijeru još pratim
    2011. azerbejdžanska pobjeda je rezultat miksa efektivnog nastupa i relativno dobre balade u jako slaboj godini, organizacija još uvijek jedna od najboljih
    2012. Loreen je imala cijeli paket od početka do kraja, bila favorit stalno, fantastična jako kvalitetna moderna electropop pjesma, potpuno zasluženo i očekivano pobijedila, a za razliku od Gabbanija je uživo bila vokalno jako dobra
    2013. sve u vezi danskog nastupa od scenografije do pjevanja i pjesme je bilo odlično, igrali su se sa etno motivom i tipičnom pop pjesmom, odlična produkcija
    2014. prije svega, jako dobra, bondovska pjesma, a tek onda freak show, brada jeste dala poptis cijelim nastupu, ali definitivno nije jedini faktor zbog čega je Končita pobijedila
    2015. fantastična pop radio frendli pjesma, maestralan nastup koji se uklapao u pjesmu
    2016. prvi nezasluženi pobjednik u tom smislu da nije pobijedila ni kod publike ni kod žirija, ali ipak taj top 3 koji se borio za pobjedu – fantastična vokalna vježba iz Australije sa dobrim nastupom, pomalo zastarjela pop pjesma iz Rusije koju je izvukla odlična vokalna izvedba i maestralan nastup, jedan od najboljih ikad na Eurosongu, i ukrajinska tužbalica kvalitetne produkcije na pola puta između pop balade i etno motiva
    2017. pjesma koja definitivno ima iks faktor, voljeli vi to ili ne, najveća pobjeda do sad opravdana fantastičnim minimalističkim nastupom koji je u centar stavio pjesmu
    Očigledno je da morate imati cijeli paket – pjesma mora biti više nego dobra, žanrovski totalno nebitno, pjevač ne kora nužno biti najbolji vokalista kao što recimo Lena ili azerbejdžanci nisu, ali mora da bude najmanje vrlo dobar na tom polju, te mora da posjeduje ogromnu harizmu ali tako da to prati pjesmu, a ne da te to odbije od pjesme (moj kični primjer je Svala ove godine), i na kraju dobro osmišljen i izrežiran nastup – ne moraju to biti topovi i skakanje, samo da stojite tri minuta kao Salvador, ali da to efektno izgleda biće dovoljno.

  11. Voljela bi vidjeti Andreu Susnjaru na eu. ….. ali …normalno s kvalitetnom pjesmom a ne s pjesmicom tipa magazin…

  12. @bulbasaur
    ZA SVE ČLANOVE
    Ovo pišem kako bismo uvidjeli koji su kriteriji za POBJEDU u 21. stoljeću
    ________________
    Krećemo od 2000. (21.stoljeća)
    POBJEDNICI:
    _______________
    2000. -DANSKA- pobijedila grupa-ništa pretjerano upečatljivo,ali pristojna pjesma
    2001.-ESTONIJA- Pjesma koja ima zavodljiv dance ritam i ništa više-i da,opet nije solo
    2002.-LATVIJA-Pjesma koja je specifična, ali samo u nekim trenucima,a ne sve 3 min
    2003.-TURSKA- Od ove 4 pobjedničke pjesme-ova je najeurovizičnija-ali to je prolazilo u ranim godinama 21. stoljeća, ne danas
    2004.-UKRAJINA -Mislim da je ovo najpoznatija pobjednička eurovizijska pjesma-IKADA -Ruslana je jednostavno sinonim s Eurosongom (oke,i s proturuskom politikom)- ova pjesma je prvo čega se sjećam eurovizijskog u svom životu ,ostalo mi u sjećanju iz svog djetinstva-koja su to bila lijepa vremena kada si plesao ispred tv-a i veselio se bez obzira na plasman. Nikakvih glupih kladionica nije bilo.
    2005.GRČKA-Jedna zanimljiva pjesma-slična turskoj po opisu-znači-ostalo u ranim 2000-im.
    2006.-FINSKA-Najgora pobjednička pjesma-ikada. Tu su pobjedu donijele oči ,a ne uši.
    2007.-SRBIJA- Najkvalitetnija pobjednička pjesma od ovih nabrojanih (2000-2006.) Iako danas možda ne bi prošla u top5 jer danas joj fali taj x-factor,dok je u to vrijeme to imalo x-factor ,ali s godinama je izbljedilo.
    2008.-RUSIJA-Prekrasna pjesma,sjećam je se iz djetinstva, toga bosonogog pjevača i njegove osjećajne izvedbe. Ipak-prekvalitetna je za današnji Eurosong i ne bi ovo publika danas nagradila. 🙁
    2009.NORVEŠKA- Nakon Ruslane i 2004. -ova pjesma nosi naslov najpoznatije eurovizijske pobjedničke pjesme (barem po mom mišljenju)
    2010.NJEMAČKA- Ne znam zašto je pobjedila jer je preobična- možda jer je Lena šećer. Ipak , moramo znati da je ovo jedina pjesma od big 5 koja je pobjeidla u 21. stoljeću.
    2011. AZERBAJDŽAN-Jedna od najsterilnijih pjesama pobjednica-ikada. Ne znam dati komentar -zašto je ovo pobijedilo-ali eto-duet je pobijedio prije 6 godina.
    2012-ŠVEDSKA-Tu se nema što pričati-najbolja izvedba pjesme pobjednice u 21 stoljeću-naravno i pjesma ,jedna od najboljih ikada
    2013.DANSKA-Tu su pobjedili instrumenti i simpatičnost i skromnost mlade pjevačice-meni je danas draža ova pjesma od Euphorije-jednostavno osjećam pjesmu.
    2014.-AUSTRIJA- Igrala je tu i politika dosta-ali moram priznati da je Conchita zaslužila pobijediti- pjesma je dostojna pobjede.
    2015.-ŠVEDKSA-Volim tu pjesmu, ali tu je pobijedio led ekran.
    2016. -UKRAJINA- Meni osobno najdraža pobjednička pjesma 21. stoljeća-ima apsolutno sve što pobjednička pjesma treba imati.
    2017.PORTUGAL-Pjesma koja se istaknula po drugačijem žanru te je prije svega zbog toga pobjedila-a ne zato što ima neki x-factor.
    _____________________
    ANALIZA:
    Od 18.pjesama 21. stoljeća-pobjedu je odnio
    SAMO 1 duet
    SAMO 1-2 grupe
    SAMO 1-rock pjesma
    SAMO 2 pjesme na materinjem jeziku
    SAMO 1 big 5 članica
    __________________

  13. Ako baš želite nekog ko nas izdvaja iz mase, predlažem Kuzmu i Shaka Zulu, jer stvaraju dobre pjesme SAMO UZ POMOĆ SINTISAJZERA: https://www.youtube.com/watch?v=RWiOO8LgWYE
    ____________________________________________________________________________________________
    Postoje neki kandidati koje sam zaboravio u mom prathodnom komentaru za #Razmišljanje2018 i njih ću spomenuti kad ću imati malo više vremena.
    ____________________________________________________________________________________________
    @angelo96 Kako misliš da rock i grupa ne uspjevaju na ESC? Upravo je to isto pobjedilo u 2006.

  14. Poredak za Barbara-Dex nagradu:
    1. Montenegro
    2. Latvia
    3. Czech Republic
    4. Switzerland
    5. Albania
    6. Croatia
    7. San Marino
    8. Germany
    9. Iceland
    10. Spain
    Točni brojevi glasova bit će objavljeni naknadno…

  15. Ja samo da kažem, ako pošaljete Koloniju imate 12 iz Srbije zbog njihove popularnosti ovde. Moja i još mnoge starije generacije odrasle na njihovim divnim starim hitovima… ❤ Baš smo ih voleli 😊 Zato smo Karmu mrzeli kada su se pojavili kao nebitna kopijica. 😂
    E sad, šteta ali ne znam nijednu njihovu vau pesmu u poslednjih 10 god ali mogli bi da se potrude za ESC.
    Od ostalih imena koje spominjete ne znam nikoga, sem naravno legende Josipe. Kapa dole ali ne vidim tu uspeh i ne želim da prođe loše, pa da se zbog toga svi osećamo loše. To je kao da mi pošaljemo, prvo mi pada na pamet kraljica roka Slađana Milošević.
    Neka njihovih divnih imena i pojava van tih takmičarskih cirkuskih igrarija. 😉

  16. @kero Budem sutra poslusao ove koje si nabrojao haha ,sad se lokalni izbori prate 😀
    Ipak nadam se da nece bit rocka 🙁
    Jel bi to bila prva hrv rock pjesma na Eurosonfu ako se ne varam 😀
    Ja zelim nesto specificno. Kod Nine smo imali epski zvuk,a kod zaka mjesavina popa i opere…tako da zelim i 2018.da bude specificna jer dokazali smo zadnje 2 god da moze Hrv bit jedinstvena i uspjesna.

  17. @angelo96 zaboravih Tursku 2008. jedna od mojih najdražih pjesama sa esc općenito , Lordi nisam ni spominjao jer oni su klasa za sebe , maske su im također jako puno pomogle haha

  18. Pa nema veze što je rock ako je dobra pjesma mogao bi se ostvarit dobar rezultat , recimo Švicarska 2005 sa onim ženskim rock bendom je dobro prošla , Finci 2014 završili 11. isto dobar rezultat , da ne govorim o Turskoj 2010 s Mangom 2. mjesto , to su nile dobre rock pjesme koje su nagrađene , samo je problem što je esc imao dosta loših i prosječnih rock pjesama pa se stvorila slika da rock loše prolazi na esc , što mi je jako žao

  19. @kero Slazem se vise-manje s tvojom izjavom(za cjeli komentar.) Da,i ja mislim da za Miju ima mjesta,ali treba ipak netko s iskustvom. Što se tiče Colonije,dam se kladit da bi pristali. Nemaju sto izgubiti. Mogu samo poboljsti svoju popularnost. Sto se tice Pravila igre-osobno ih jako volim,al treba razmisljat objektivno-ne samo da je to grupa,vec ROCK grupa,a koliko sam shvatio to dvoje najlosije prolazi na Eurosongu. Moze ih spasit samo karizma jer je imaju. A nastup s gitarom i bubnjevima zbilja ne zelim gledati. Npr.ovogodisnja Ukrajina…ili Španjolska. -.-“

  20. Ajde da i ja malo prokomentiram ove vaše prijedloge za našeg predstavnika sljedeće godine :

    Mija Dimšić – NE , vidim mnogi je spominju , ali polako , za nju ima još vremena , imam osjećaj da bi ju eurosong progutao jadnu , poslat je za negdje 4,5 godina

    Josipa Lisac – rado , ali čisto sumnjam da je to moguće , mislim da nju esc zanima kao kravu nuklearna fizika

    Colonia – za mene jedan od boljih mogućih izbora , sa uptempo pjesmom poput “Feniks” , “Svijet voli pobjednike” i ostalim njihovim pjesmama tog tipa , no upitna je njihova zainteresiranost za esc , ali sigurno realniji izbor nego Josipa Lisac

    Damir Kedžo – za mene skoro pa savršen kandidat , ali šta mu dat da pjeva , neku ljubavnu baladu , brzu pjesmu , engleski , hrvatski , ne znam šta bi njemu najviše pasalo , ali dobar kandidat

    Alen Đuras – još jedan dobar izbor , ima izgled , glas , dat mu neku rock-pop pjesmu , tipa OneRepublic što pjevuše ili Coldplay , ali kako god bilo Alen šansu zaslužuje

    Ovi ostali navedeni mi nisu nešto primamljivi , a vidim da nitko nije spomenuo izbor koji bi ja definitivno poslao odmah da se mene pita , a to su Pravila igre , ljudi deru , pjesme odlične , glavni pjevač savršeni glas , izgled , mislim da bi oni sa odličnom pjesmom uništili tamo , kako god bilo sve je do dobre pjesme , ovogodišnji primjer toga je Blanche , nije Bog zna šta uvjerljiva , ali se pjesma svidjela ljudima , i oni glasovali ko mutavi.

  21. Kolonija bi mogla, ali prije jedno deset godina. Štošta bi tu trebalo promijeniti, ali imaju potencijala.
    Ivana Kindl, da da da. Odličan izbor.
    Ove ostale pobrojane nikad čuo.

  22. Colonia bi donijela najveću zabavu na Eurosongu. 🙂 Indira ima energije za cijelu arenu. Ali to ne bi bio trash već veoma kvalitetna zabavna pop pjesma.
    Mene zanima tko je prikladan za pjevanje pjesama s etno motivima-jednostavno moramo se izdvojiti od mase.
    HRT-NE želimo običnu baladu-ako mora bit balada-neka se izdvaja iz mase-mistična itd. Nemojte poslati Češku.
    Zapamtite-nije dovoljna kvaliteta- treba i X-FACTOR-u pjesmi…a tu riječ spominjem cijelu sezonu moga komentiranja i vidim da mnogi razumiju što pod tom riječju i mislim.
    Spomenut ću Ivanu Kindl-ime pjesme Prava stvar-istina,pjesma je nekvalitetna-ali tako euforična, eto -ta pjesma ima x-factor-jednostavno na prvo slušanje mora ostavit dojam na čovjeka-mora se čovjeku motati u glavi. I meni bi ovdje x-factor presudio,a ne kvaliteta-tako da ova pjesma bi primjerice ušla u finale-ali nije kvalitetna-tako da ne bi bila na vrhu. Zato kažem-pjesma treba bit i kvalitetna-i iksfaktorizirana.

  23. Fascinira me kako ljudi misle da bi npr. Maja Šuput trebala na ESC. Što to ona ima da je izdvaja iz mase!? Obična nakupina plastike koja se ističe samo sa cajkama….
    Mene ne bi čudilo da dogodine ode Colonia. Zna se da im je to odavno cilj – oni bi odradili jednako dobar (ako ne i bolji) posao što se tiče promocije i pripreme, a mislim da bi u svakom slučaju imalo “primamljiviju” stvar za žiri, a pogotovo za publiku!

  24. Potpuno sam zaboravio na Miju Dimsić. To mi je jedna od dražih pjevačica,ali ima tremu tijekom nastupa

  25. @angelo96
    Vedran mi je na popisu zbog specificnosti glasa i tikova. Htio bih da predstavlja Marcela Oroši,ona je iz grupe Luminize . Ta cura IMA apsolutno sve za eurosong

  26. @blink Ime “Mia” izjednačujem s “the Voice” Ja ne znam kako se ona probila u medije te počela kupiti popularnost,ali svaka joj čast. Ona je od rijetkih mladih pjevača kojima je uspjelo na scenu probiti se bez nekih show-ova- Evo dok slušam njenu pjesmu “Život nije siv” mogu reći da je eurovizična i toliko slatka pjesma poput one prošlogodišje austrijske. Dao bih šansu Miji. Isto. Može to dobro proći na Eurosongu,samo nisam upoznat s njenim nastupima i tremom-no moram priznat da glas ima ,također i x-factor u pjesmama.

  27. Ja znam da je nemoguće ili vrlo malo moguće na ovaj način odabrati predstavnika, a čak nisam siguran ni je li legitimno po EBU pravilima (zato mi to i nije cilj)-ALI-uz trud i zanimaciju uredništva za ovakav projekt ,mogli bismo zbilja olakšati HRT-u te baciti fokus na nešto što oni ne vide (a mi vidimo) te im pokazati perspektivu iz koje gledaju najvjerniji eurosong fanovi.
    S ovim projektom ne bi trebalo žuriti,ali zbilja bih volio od uredništva ako ništa,bar radi zabave da realiziraju ovakav izazov. Smjernice smo dali, a ja vjerujem da su urednici isto kreativni te da bi uspjeli upotpunili moju ideju te nam opet dovesti zabavu na sajt Eurosong.hr . 🙂

  28. @angelo96 Dobra ideja! Ako vlasnici ove stranice čitaju ovo, neka naprave novi post namjeren baš za to!
    __________________________________________________________________________________________
    MOJE GLASANJE:
    -jezik kojim će Hrvatska biti predstavljena: BILO KOJI
    -spol predstavnika: BILO KOJI
    -dob predstavnika: 25-35
    -solo/duet/grupa: GRUPA
    -glas i vokalne mogućnosti: BOŽANSTVEN
    -žanrovi pjesama koji su najprikladniji za predstavljanje Hrvatske: DANCE ILI POP, PO MOGUĆNOSTI DANCE
    -nastup i kreativnost izvedbe: ULOŽITE SVE NOVCE I BUDITE KREATIVNI
    __________________________________________________________________________________________
    KOGA ŽELIM ZA PREDSTAVNIKA:
    1. COLONIA
    2. KARMA
    3. LANA JURČEVIĆ
    4. UČITELJICE (NEŠTO KAO LUDA KUĆA)
    5. LUMINZE
    6. KUZMA I SHAKA ZULU
    7. DJEČACI
    8. ANTE CASH
    9. MAGAZIN
    10. MAJA ŠUPUT
    __________________________________________________________________________________________
    P.S.
    Kao što sam već i rekao na početku, ako vlasnici ove stranice čitaju ovo, neka naprave novi post namjeren baš za to! Vas, korisnike ove stranice, molim da izrazite svoje mišljenje kao i ja. Tamo negdje u 9. mjesecu, neka se zbroje svi glasovi i odabere se predstavnik na osnovu njih. Nadam se da sam bio jasan!
    __________________________________________________________________________________________
    #Razmišljanje2018 #Zagreb2019

  29. @zdeki Izgleda da voliš rock. 😀 Nikako ne smijemo poslati pjesmu koja je rock žanra tako da nažalost s većinom spomenutih ne bih rekao da su adekvatni za predstavljanje Hrvatske 2018.
    a)nikako:
    1-Čivro (jer njegov stil pjesama ne prolazi),
    2- Luminize (grupe i dueti većinom lošije prolaze. :/ )
    b) možda:
    1- ZsaZsa (osobno je poznajem samo po pjesmi koju je pjevala s Kedžom-minus joj je što je gotovo nitko ne zna,nije toliko poznata, ali ima lijep glas,pa možda za koju godinu i bude na Eurosongu-za sad mislim da nije još za to.)
    2- Antonela Doko- evo iskreno nisam znao tko je to-ali kada sam upalio njenu pjesmu-prepoznao sam pjesmu 😀 Žena ima specifičan glas i ne znam,možda bih i njoj dao šansu.
    3-Vedran- vrlo zanimljiv vokal,ali mislim da bi pjevao rock pjesme-a to ne smijemo poslati-a to da čovjek zna napravitii šou-zna-to je plus kod njega
    4-Elena Stella- prevelik je to zalogaj za pjevačicu koja ima jednu,dvije pjesme. Elena ima možda čak najspecifičniji glas od svih koje si nabrojao-ali da, zanimljiva mi je i ona- no ipak bi poslao nekoga s iskustvom jer redamo tek 2 godine dobre plasmane-ne želim treću da ostanemo u polufinalu
    5-Luce- predivan glas-osobno volim njen stil pjesama,npr. “Možda mi” ,ALI to nije nikako eurovizijski
    c)odgovarajuće:
    1.Josipa Lisac-kraljica, odmah bi je poslao na Eurosong,ali ne bojim se za Hrvatsku već za nju jer ne želim da kariejru umrlja s nekim neuspjehom jer uvjerili smo se da kvaliteta na Eurosongu teško prolazi-ona ima apsolutno sve -ona je sama sebi dovoljna. Znači-nije važno jel pjesma ima x-factor JER njen glas daje toj pjesmi x-factor i upečatljivost…a Barbara dex -to bimo sigurno dobili-ali ja bih bio PONOSAN da dobijemo i to ,a i finale uz nju.
    2.Kedžo-nakon Žaka najbolji i najprikladniji izvđač za Eurosong-ima sve-OSIM onog najvažnije-x factor u pjesmama. Pjesme dođu do izrađaja tek s par puta slušanja-a mi znamo da imamo samo 1 pokušaj i 3 minute.
    3.Alen-Iskreno ,ne bih-ali ne jer ga ne volim (dobar mi je i simpatičan) već volio bih da njegova šansa dođe za par godina kada stvori karijeru. Ono što je njegov as u rukavu je izgled, i nevjerojatni osmjeh,prije svega ugodan glas i karizma-ali ako se ne varam on nema niti jednu svoju pjesmu pa ne znam u kakvom pravcu n vodi svoj glazbeni život. Ali ne bih se žalio da se i njega pošalje iako mislim da je to za sada malo prevelik zalogaj za pjevača kojem je tek karijera počela.

  30. U vezi žirija se ne slažem s Jacquesom, već sam napisao razloge u prethodnim komentarima, pa neću ponavljati.
    No u vezi političke podrške se itekako slažem s njim!
    Ni sport ne bi trebao imati nikakve veze s politikom, no svejedno i Predsjednica i Premijer organiziraju prijeme za reprezentativce u raznim sportovima, naslikavaju se s njima, odlaze na utakmice gdje navijaju za njih, itd.
    Simbolična podrška uvijek dobro dođe, bez obzira na kojem se području država predstavlja u svijetu.
    Kad je Thompsonu zabranjen koncert u Sloveniji, Predsjednica i Premijer su odmah reagirali. Samo mi nije jasno zbog čega, jer taj pjevač na svojim koncertima predstavlja i promovira isključivo samog sebe, nikako Hrvatsku!

  31. Evo moj izbir za Hrvatsku:
    1.Zsa Zsa ~ cura jednkstavno pjeva prelijepo i njezina pjesma “Živa sam” je vrlo eurovizična.
    2.Josipa Lisac~legenda. Jedini problem jest to što se ovo nekome ili sviđa ili ne. Inače kad su određivali ovogodisnju Najvecu divu, Slavko nije ni do koljena Josipi.
    3.Damir Kedžo~ on je jednostavno izvođač koji ima sve potrebno za eurosong – glas,stas,karizmu…
    4.Antonela Doko ~ cura fenomenalno pjeva i pjesme su joj catchy. Jedini problem je što je vrlo mlada,a to je ili blagoslov ili kletva.
    5.Alen Đuras ~ Lik je stvarno odličan vokalno. Ima sve za eurosong. A i ove godine je dobio iskustvo.
    6.LUCE~ glasčina. Vrlo zanimljiva dama,kojoj su pjesme vrhunske kvalitete. Podsjeća me na Blanche.
    7.Luminize~ jedan poprilično dobar i kvalitetan girl band kojem su pjesme u skladu sa vremenom, a kvaliteta ne fali. Iako Marcela Oroši bi i sama mogla nastupati.
    8.Vedran Ljubenko~ jedinstven,drag i simpatičan.
    9.Elena Stella~ poprilično jedinstvena i ima sve za euroskng scenu. Još joj je glas drukčiji.
    10.Marin Jurić Čivro~ potpuni drukčiji od drugih.

  32. Ovo što sad Žak radi, to se zove “čisto pretjerivanje” i bilo bi mu pametnije da šuti. Pa što bi mu pomoglo da su Kolinda, A. Plenković i D. Bernardić poslali poruku “Europo, glasajte za Hrvatsku”…briga nekoga. I prošlo je to vrijeme kad su u najavi svake pjesme poruku slali premijeri i predsjednici, ali tada su to svi radili tako da neke praktične koristi ni za koga nije bilo, što uostalom i ne bi smjelo biti. Međutim, ono što jest u pravu (ali nema potrebe to stalno ko prvačić ponavljati), a to je da su susjedni žiriji trebali nagradit Žaka (ne sa 12 bodova, Portugal i Bugarska su to zaslužili), ali da nisu mogli dati Hrvatskoj 6-7 bodova to ne mogu shvatiti. Zašto? Pa Žak je po glasovima publike bio 9. i to ipak znači nešto…I na temelju čega je Australija po žiriju bila 4. neka mi netko objasni-pa Žakova pjesma je u svakom segmentu bila bolja od australske. To vrijedi i za britansku pjesmu. Čini mi se kako smo Bjorkmanov projekt popušili samo mi, jugoistok i istok Europe, dok sami kreatori lome li ga lome…Fin i Dan 12 p drugu godinu za redom daju Švedskoj, 10 p Australiji, Švedska se pretplatila izgleda cijelo stoljeće da će Australiji dati minimalno 10 p…Zamisao stručnih žirija jest da izvuku kvalitetnu pjesmu i dobar nastup koju će publika možda podcijeniti, a ova godina pokazala je da one pjesme koje trebaju nagraditi (Francuska i UK) to čine nedovoljno ili ih čak pokopaju (Hrvatska), a pojedine zemlje dižu u nebo bez ikakve osnove (Australija i Norveška). Ne aludiram ovim da se žiriji u potpunosti ukinu, jer bi se opet vratio onaj međususjedski cirkus u glasanju, ali ni ovo ne štima najbolje.

  33. Koliko god vi pričali da Jacquesove priče nemaju temelja, itekako imaju! Da bi pobijedio na Eurosongu, trebaš imati cijelu mašineriju iza sebe,a to uključuje i političku potporu – lobiranje! On to razumije, no u nas ljudi nikako da izbace socijalizam iz glave i prebace se u 21. stoljeće. Jedina greška mu je možda to što je to tako direktno rekao.
    Veliki plus ovogodišnje kampanje je taj što se uključila i Hrvatska turistička zajednica (na društvenim mrežama:”Love Croatia”) – oni imaju veliki broj pratitelja i mislim da im je konačno postalo jasno da bi Eurosong u Hrvatskoj bio sjajna stvar jer se održava u predsezoni.
    Bilo bi lijepo kad bi se napravio konkretan intervju sa gosp. Mesarom.

  34. @Vix izvrsna ideja. Zapravo mislim da je i nama eurovizijskim fanovima u Hrvatskoj treba dati više povjerenja kod odabira predstavnika. Mislim ovako:
    Mi preporučimo svakakve izvođače
    HRT pita svakog izvođača bi li nastupio/la
    Preko interneta se postavi glasovanje za izvođače
    Odabere se izvođač
    Nađe se pjesma

  35. @johnny Nemoj tako evo kod nas glavni kandidat za premijerku žena koja je lezbijka, a do sada je imala ministarsko mesto… Jesu svakakvi ali se bar foliraju. Dakle idemo u Evropu i nema otvorene diskriminacije bilo koga sa vrha države… 😂😂😂
    Da se uozbiljim, ja prvi ne podnosim nasu trenutnu vlast, tako da ništa loše nisam mislio ali u pravu si ne treba to ovde ni potezati.

  36. Molim uredništvo da iskoriste popularnost ovog portala te na taj način pokušaju procijeniti kako ljudi razmišljaju o mogućim predstavnicima i općenito pjesmi za sljedeću godinu (naravno ako je to po pravilima stranice dopušteno) te da proslijede na kraju HRT-u rezultate (s kojim su u dobrom kontaktu već godinama.)
    Kreativnost mi predlaže da se ovi suhi mjeseci natope kišom anketa dok dočekamo pravu oazu u Portugalu koja je tek za godinu.
    __________________________
    Moj prijedlog je da se proučavaju :
    -jezik kojim će Hrvatska biti predstavljena
    -spol predstavnika
    -dob predstavnika
    -solo/duet/grupa
    -glas i vokalne mogućnosti
    -karizma
    -žanrovi pjesama koji su najprikladniji za predstavljanje Hrvatske
    -nastup i kreativnost izvedbe
    -itd.
    ___________________________
    Tu ima MNOGO materijala kojim bi se stranica mogla obogatiti vrlo kvalitetnim i zanimljivim člancima ove tjedne jer bi bilo šteta da čekamo siječanj do prvih nacionalnih izbora.
    ___________________________
    #Razmišljanje2018.
    _______
    Itko ZA?? 🙂

  37. Pjesma “My Friend” nije uopće loša pjesma. Zapravo jako je dobra. Ako se vama ne sviđa,ne mora značit da se općenito nikome ne sviđa. Ja kome god sam ju pustio,svi su rekli da je odlična. To je prvo. Druga stvar je što Jacques sada malo pretjeruje sa tim gdje se svaljuje krivica na političare,iako budimo realni i oni tu igraju koju ulogu. Ukrajinci i Rusi su uvijek na vrhu na eurosongu i njihovi političari ih hvala. I na kraju,zašto mislite da političari uopće ne igraju ulogu? Naime, ako svi oni mogu dolazit na utakmice rukometne i nogometne i propovidat,pa makar odmah ispali,kako Hrvatska igra sa dušom i lijepo navija se za nju. Kod Eurosonga je to potpuno drukčije i ne vidim zašto je bilo teško samo reći “Sretno u Kijevu” i kad se vrate “Ponosni smo” . A od toga ništa. I da,još nešto,zašto Hrvatskoj uvijek fali para za neki odličan nastup. Izuzev ove godine,pogledajte unazad. Pa mi već nekoliko godina nismo imali jedan lijepi nastup u kojem se moglo nešto bar iskeširati i eto to. A činjenica je da smo ove godine vrhunski odradili nastup jer je Jacques profesionalac,koji zna što hoće. Jadno je i što su se mediji nakon 13. Mjesta raspisali kako smo ponovo doživili debakl i niti jedan medij,nije htio napisati jednu pozitivnu stvar oko Hrvatske i Eurosonga 2017. Uvjeti na eurosongu se povećavaju i više nema onoga “Minimalizirat ćemo nastup,bitan je vokal i bitna je pjesma” … Ti slučaji uspijevaju jedino ako je neki poseban izvođač u pitanju,a mi osim Josipe Lisac nikoga takvoga nemamo… Da bi otišli u top 10 molio bih da se izdvoji dio novca za to da Hrvatska može lagodno ići na buduće eurosonge. A ne da sami izvođači plaćaju… Svakako,čestitke Jacquesu i ekipi na sjajnosti koju su pokazali na Eurosongu. Zbilja za svaku pohvalu.

  38. Malo visoko letiš, Žak. Thompson je prodana duša a novinari to gutaju (kao i glup narod)…Državni vrh nema veze sa Žakom i groznom pjesmom, ako je zaboravio da se politika nesmije mješati u Eurosong (barem ne javno) neka si pročita pravila, a to što regija nije dala bodove to se njega uopće ne tiče….de čovječe sigurno nekog zaboli uvo. Kao da nam nije dosta svađe iovako sad još i debeli filuje s kopijom Let It Go i traži pravdu gdje je nema…. Go home Žak, you’re drunk….ne mješaj se gdje ti nije mjesto i drži se onog što najbolje znaš, a to je SAMO pjevanje. Mene je zasmetalo što Eurosong ove godine upće nije dobio reklamu u regiji… za pojedine nebitne sportske događaje vrte se reklame konstantno. Žak, ako čitaš, večina se slaže da pjesma ni u kojem slučaju nije bila ni blizu top 5 a kamoli pobjednička pa malo spusti svoje kriterije jer si prošao u finale samo zbog svog dvoglasnog cirkusa i publici je to bilo fora (kao i jodlanje i ono Moldavsko vjenčanje). Čudi me de su uopće dali da koristi onu Einsteinovu izreku kao dio cirkusa.

  39. Pjesma je bila loša, čak na granici dobrog ukusa, žiri to ne voli i ma kako da je dobar nastup bio i vizuelno i kako on to maestralno otpjevao, logično je da ju neće nagraditi ni regionalni a ni sve-evropski žiri. Pa ja prvi ne bih dao ni boda. Jeste da malo nervira što se ignorišemo dok ovi ostali jedni druge obasipaju bodovima, ali ja bih radije ovo sve po zasluzi.

  40. Za sve Srbe ovdje: Pa pogledajte samo, damo vam prošle godine 12 bodova, a vi nama ni jedan jadni i bijedni bod niste dali! Dok si Baltik, Skandinavija, 3 drzave u Aziji, ITA-SMR, GRC-CIP i RUM-MOLD daju međusobno 12 bodova, ovdje na Balkanu samo mi Hrvati izigravamo klaunove, te svima dajemo barem jedan bod, drugi nama daju FRIŠKU FIGU!
    Također sam za uklanjanje samoproglašenog “stručnog” žirija koji daje bodove gore nego BEBA OD DVIJE GODINE!
    Gledajte: Španjolska dobila 0 bodova od žirija, a 5 od publike, dok je Austrija 36 od žirija, a 0 od publike. I pogodite što: Austrija završila više nego Španjolska jer bodovi nekolicine uličnih zabavljača znače više od bodova mnoštva pametnih ljudi!
    Sramota za Kolindu Grabokopačicu i Andreja Plesnog Klauna koji ne daju ama baš nikakvu podršku!
    Znači, u potpunosti se slažem sa Žakom i podržavam njegovu peticiju za uklanjanje beba u žiriju!

  41. @escfan Lol sjećam se tog s bombonjerom hahaha, a inače imala je ona veliki doček koji se uvijek u Srbiji pravi kad se vrate sportisti nakon nekog većeg uspjeha

  42. Ja sam ovo komentarisao na prethodnoj objavi za datume odrzavanja, ali i ovdje cu napisati s tim sto cu nesto i dodati. 🙂 Joj vise ta prepucavanja oko zirija, pa kao djeca mala…prvo, cinjenica jeste da je ziri iz regije mogao Zaka podrzati bar malo u finalu jer je bio jedini predstavnik ex yu zemalja, ali je isto tako cinjenica da je hrvatski ziri mogao da podrzi Srbiju i Makedoniju u polufinalu, a nije…Dino je stavio Srbiju na 15. mjesto (sto je realno nezasluzeno) a nedostajala su joj 4 boda da prodje u finale. A uporno se potencira kako Hrvatsku niko nije podrzao. Radi se o tome da NIKO NIKOGA od nasih zirija nije podrzao, sto je sramotno i jadno, pogotovo kad vidim kako se caste Grcka i Kipar i jos neke zemlje. A sto se tice podrske drzavnog vrha, to je nerealno ocekivati…pa i Marija Serifovic nikakvu podrsku nije imala pa je pobijedila, i kad se vratila u Srbiju bila je primljena kod predsjednika ja mislim, i to je to. I cak kad su je pitali da li je ista dobila od drzave zbog pobjede ona je rekla samo bombonjeru 😂😂😂 Zak, pjesma nije toliko bila dobra koliko ti mislis…

  43. Jao koliko dvosmislenih poruka, čemu sva ona gluma na svim intervjuima i pressicama, šale, smijeh i “pozitivna” energija, a prvom prilikom se žali na taj stres i time opravdava sebe, a kao da nije znao gdje dolazi (cijelog života esc mu želja). I onda opravdanje Hrvatska JEDINA zemja iz regije u finalu, što je stvarno ekstra i za svaku pohvalu nakon mnogo vremena, ali kada to dolazi od samog predstavnika i u ovom maniru, nije s dobrim namjerama. I onda još rečenica da je My Friend jedno od najmaestralnijih djela esca…………Što se žali samo na susjedne žirije, da je pjesma bila toliko maestralna, ostali europski žiriji bi primjetili i nagradili… Jadno.

  44. Avaj avaj avaj. Pumpaj narodu očekivanja, pa flopni, pa svali na političare. Lol.
    Prvi problem je taj da se pucalo na pobjedu, na top pet, a za to nije bilo apsolutno nikakve šanse. Trinaesto mjesto je odličan rezultat, realan i zaslužen. Isto kao i Bojana Stamenov, poslije čijeg nastupa je bila priča oduvala, pobjeda ovo ono, i iako je dobar plasman bio očigledan, za pobjedu nije imala šanse. Razlika je jedina što ona nije paćenički kukala po društvenim mrežama.

  45. Složio bih se sa Jacquesom… No,isto tako da sam na njegovom mjestu ne bih uopce reagirao ovako… Štp se sa ovim komentarom uopce može postići…

  46. Ne verujem šta sam upravo pročitao.
    Sad će još okriviti i državni vrh!!!
    Dragi Žak, jedino ti je kriva pesma i ništa drugo. S tom i takvom pesmom treba da skačeš od sreće što si ostvario 13. mesto i da ni ne pomisliš biti razočaran, ogorčen ili ljut na bilo koga. Bolje nije moglo, veruj mi. Ostvario si MAKSIMUM i više od maksimuma. Pesma “My friend” je tako patetični, neslušljivi cheesy bullshit da nije zaslužila finale. Nastup sa dva samozaljubljena Žaka na bimu, takođe, ništa bolje od pesme. Hajde, duet sa samim sobom je nešto što je bilo prvi put viđeno i za to si OBIMNO nagrađen sredinom lestvice. Ti si tu pesmu svojom izvedbom i naklonošću publike (a u polufinalu i žirija) uveo u finale i plasirao na previsoko 13. mesto. Svaka ti čast!! Smatraj se megauspešnim zbog toga i ne pomišljaj da se žališ.
    Veruj mi nije nevjerojatno da od žirija nisi dobio više. To je sasvim verovatno i očekivano. Znamo da publika glasa za susede, poznate likove iz regije i sl. tako da sreća što postoji žiri da barem koliko toliko koriguje to i odvoji kukolj od žita. Tvoja pesma nije u top 10 najboljih pesmama Eurosonga 2017. pomiri se s tim.
    Dakle, budi presrećan i prezahvalan. Ne blamiraj se ovim patetičnim objavama, ne plasiraj svoj egocentrizam toliko otvoreno jer ćeš bespotrebno baciti senku na ovaj veliki uspeh, budi srećan i zadovoljan i nastavi dalje sa životom.

  47. Meni je presimpatično koliko se on uneo u ovo… 😊 Negde stičem utisak da ga malo puca kompleks više vrednosti?
    Druže, zašto bi se državni vrh neke države bavio ispraćanjem na neki ovakav događaj? Da si pobedio čestitke sigurno ne bi izostale.
    Koliko samo sportista ode na razna takmičenja i niko sa vrha ih ne ispraća niti im poželi sreću, ali ako osvoje medalju eto raznih zasluga…
    Koliko samo mladih genijalaca neopaženo ode na razna takmičenja? Msm da je banalno očekivati mešanje političara jedne države u nešto kao što je ESC.
    Ponovo i Žak ističe i degradira žiri regiona tj kako su ga ocenili. Nije li ostatak žirija Evrope isto reagovao?
    I za kraj, svaka čast za prvi komentar na ovoj temi. Kada uzmemo u obzir ono pevanje uz pomenutog “umetnika” onda ovo što je Žak očekivao od vrha negde i ima smisla…

  48. Zak i njegova pjesma su zasluzili svu podrsku naravno.
    Ali moj Zak, sta bi tek rekao za BH tri predsjednika i troclanu vladu na svakom nivou i trinaest vlada a NIKO od njih nikad nije podrzao niti jednog BH predstavnika a evo vec 5 puta im ne daju ni da imaju drzavnu tv niti da imaju ikakvog predstavnika na ESC! Dakle, ima i gore od loseg 🙂
    Slazem se da svakog predsavnika iz svake drzave svaka vlada i predsjednik treba maksimalno podrzati…kao npr. Azerbejdzan koji je pomalo i lud oko toga i jedva cekam da ispadne i Azerbejdzan i Australija, a nakon rusko-ukrajinskog incidenta i zloupotrebe ESC-a nikad vise za njih ne bih glasao taman da poslaju Celine Dione koju volim do neba!
    Inace, dajte ljudi posaljite Josipu Lisac pa da imam razloga da angaziram svoje glasacko tijelo po 27 emalja Evrope da glasaju za Hrvatsku 🙂

  49. Moj komentar na ovu temu je u članku “Datumi održavanja 63.Eurosonga” tako da si neću ponavljati riječi i u ovom. 😀 Ali eto ako Žak čita i ako ga zanima…tamo je.

Odgovori