Kada debitira Kosovo? – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Kada debitira Kosovo?

  1 min za čitanje   52 komentara

Iako je u tijeku Glavna skupština EBU-a u Švicarskoj, glasovanje o budućnosti Kosova unutar ove organizacije moglo bi se dogoditi tek u lipnju 2019. godine, kako prenosi Magazina.al. Unatoč tome što je ranije bilo najavljivano da će se glasovanje o punopravnom članstvu RTK-a unutar EBU održati na ovogodišnjoj Glavnoj skupštini, EBU je za Magazina.al izjavio da se “glasovanje očekuje tek u lipnju 2019., a da se o problemu Kosova trenutno raspravlja unutar izvršnog odbora”.

Podsjetimo, Kosovo je jedini nastup na nekom EBU – ovom natjecanju imalo 2011. kada ih je Tringa Hysa predstavljala na Euroviziji mladih plesača u Norveškoj. Iste je godine svoj jedini nastup na ovom natjecanju zabilježila i Hrvatska, koju je tada predstavljao Grigor Baždar. Hoće li Kosovo dobiti punopravno članstvo 2019. i hoće li debitirati na Eurosongu već 2020. godine, tek trebamo vidjeti u narednim mjesecima.

Podržite Eurosong.hr

Znate li da sav sadržaj na portalu radimo volonterski, iz ljubavi prema Eurosongu, izvođačima i zajednici fanova?

Ako vam se sviđa što radimo, podržite nas!

Iza svega što vidite stoji 17 vrijednih fanova koji izdvajaju vrijeme, trud i novac za održavanje stranice, a kako bismo izvještavali s događanja sami plaćamo i putovanja i smještaj na Dori i Eurosongu.

Kako bismo i dalje mogli biti tu za vas i donositi vam zanimljive sadržaje, donirajte i pomozite da eurosong.hr ostane mjesto okupljanja za sve fanove iz regije.

Donirajte
0
PODIJELI ČLANAK

Rasprava52

  1. Babe — 7. prosinca 2018. u 19:14

    Da, bilo je sa obje strane zločina, istina. U Hrvatskoj se govori o srpskim zločinima, u Srbiji o hrvatskim… A velike sile vuku konce. Najviše ovje

  2. Vladimir — 7. prosinca 2018. u 18:39

    @eurovisionaddict svi bi to hteli ali zapad to ne dozvoljava jer namerno pravi razlike izmedju nas i drzi ih na "toploj vatri" kako bi ga podrgrejao svakog trenutka, onda kada mu to zatreba. Pa nazalost i ova tvoja recenica svenso ili nesvesno to upravo cini ova oko zlocina i oduzimanja teritorije. Jer kao sto sam napisao u nekom od prethodnih komentara odvajanja je bilo bezspravno i antiustavno, ali to da ostavimo na stranu. Kada je R. Hrvatska 1991. proglasila svoju neovisnost ona je tada Srbima ukinula prava koja su im do tada zakonom garantirana od jezika (sto i danas se ne primenjuje), protivpravno oduzimanja imovine, velicanje ustasva, pravljenjem anti-srpskog raspolozenja (tako sto se ljudima za sve njihove probleme opravdavali Srbima, pa tako su kao pare odlazile u Srbiju, tako Srbi urusavaju hrvatsku kulturu,naciju itd…) i na kraju ubistva (pogledaj na internetu ubistvo porodice Zec 7. prosinca 1991., koji je izvrsen od tadasnjeg MUP zemlje i zlocin koji evo nakon 30 godina nema kaznu a pobijena je cela srpska porodica u centru Zagreba). Ovo sve je kulminiralo i dovelo do onoga sto nikad vise ne sme da se ponovi nigde na Balkanu. Da se razumemo zlocina je bilo na svim stranama i svaki zlocin je bio uzasavajuci na svakoj strani, ali je problem sto se naglasavaju samo srpski a o svojima se cuti i onda se stvara onaj zacarani krug mrznje. I mislim da upravo tu lezi problem tih odnosa jer Hrvati i Bosnjaci nezele da priznaju svoje zlocine ili ih precutkuju, onda Srbi kao odgovor dobijaju ako tako im i treba i tako ide u taj zacarani krug. A kao sto rekoh nazalost i u danasnjoj Hrvatskoj mi imamo takve ispade poput – uzdizanja NDH, klicanja ustaskog poklica, zabranjivanju Srbima na jezik, u nekim sredinama nemaju ni struju, predsednica se izvinjava sto je deci dala srpsku cokoladu, zatim svake godine rak rana je slavljenje Oluje bez obzira kakvu percepciju ima tu se slavi proterivanje sopstvenog stanovnistva i to samo zato sto su Srbi (jer kao sto sam pre napisao tu nije bilo vojske, vec paravojne jedinice od 40-50 hiljada, a proterano je 250 000 Srba i to civila, onih koji nisu ucestvovali u sukobu, vec to sto su Srbi) i jos dosta toga sto se moze staviti na dusu Hrvatske. Al opet zbog politike to niko ne pominje i precutkuje se jer je zapad sada na vasoj strani i protiv Srba jer nas dozivljavaju kao male Ruse, isto sto vas Bosnjake i Slovence – Rusi i Kinezi dozivljavaju kao male Nemce tj Amerikance i tako oni nas podrzavaju i daju nam u vetar u ledja da istrajemo na ovim pitanjima, a zapad vama i tako se mi teramo i huskamo dok nas opet ne puste kao besne pse jedne na druge. Jel vidis da i pojedini ovde pozivaju da se blokiram samo zato sto u temi (koja je povezana s ovim nasim) iznosim gole cinjenice koje se precutkuju, i cim ne odgovara kaze blokiraj, umesto kao ti da pokusa argumentovano da odgovori. Sve ove cinjenice koje sam ti navodi od svog prvog komentara, pokusao sam da ti navedem i izvor tj kako da ih i ti sama pronadjes i procitas (povelja UN, Ninberski proces, ubistvo porodice Zec, statu EBU koji kaze da na ESC mogu samo zemlje UN itd… bez ikakvog propagandnog materijala). Kao sto je jedan od pametnih ljudi rekao – nijedna laz ne moze da pobedi istinu, niti je glasnija od nje, al onda kada ne moze da je nadglasa onda pokusa da je "ucutka zauvek". Nek svako shvati na svoj nacin. Ovo nije sajt na kom treba o ovom da pricamo, ali kad se vec svesno uvukla politika pominjanjem tzv Kosova* onda mora do kraja i da se cuje glas svakog, pa i onog dela citalaca ovog sajta koji ne misle isto. Ili je mozda misljenje drugacije zabranjeno?

  3. Babe — 7. prosinca 2018. u 16:59

    Slažem se da je licemjerje to s Kosovom. Kao što ne bih podržavala (žensko sam) da Istra bude Italija, Krim Rusija, tako ni Kosovo Albanija. Jer to je dio Srbije baš kao što je Krim Ukrajina, Istra Hrvatska, Knin Hrvatska i tako dalje.. Mislim da jednostavno ljudi su anti Srbija danas zbog srpskih zločina u 90ima pa im je drago da Srbija ostane bez dijela zemlje onako kako je ona htjela (i dan danas neki žele) tuđu zemlju. Da je Jugoslavija pustila Hrvatsku da se mirno odvoji kao što se Čehoslovačka podijelila, sve bi bilo bolje. Znam da se za dom ne bi trebao koristiti jer zbilja predstavlja užasne zločine… I to je šteta jer same riječi za dom spremni imaju dobro doslovno značenje, ali im je povijest užasna. Samo se nadam da će mržnja prestat, komentari poput nož žica Srebrenica, Hrvati su Srbi, Knin je Srbija, Vukovar je Srbija, cijeli balkan je Srbija, veličanje ustaša i četnika, veličanje ratnih zločinaca… Nadam se da će sve to prestati. Dosta mi je toga.

  4. Vladimir — 7. prosinca 2018. u 16:12

    @eurovisionaddict donekle si upravu. Prvo upravu si za ovaj nacionalizam da to pisu deca koja nemaju ni 12 godina jer se sa njima najlakse manipulise, kao i sa gladnim ljudima, samo im kazes da je druga strana kriva za njhovu bedu i onda ide lako. To je svgude i u Srbiji i u Hrvatskoj. Zato i treba da se razgovara i na utemeljenim cinjenicama raspravlja uz uvazavanje druge strane. A drugo jeste tacno da su Slovenija i Hrvatska bile bogatije i da je odredjeni deo novca isao u druge delove ali nije isao u Srbiju samo vec i u BiH, Crnu Goru i Makedoniju. A najveci deo sto je isao za Srbiju isao je upravo na Kosovo i Metohiju kako bi se smanjila ta socijalna i ekonomska razlika (prevashodno prema Albancima). Tako da taj tvoj argument je donekle tacan, sa malim spinovanjem. E a ovo oko odvajanja tu ima pregsrt zamrsenih i komplikovanih stvari da je stvarno tesko i uzivo raspraviti a kamoli preko ovog sajta, tako da ne bih tu mnogo trosio vremena samo bih pomenuo da Ustav (kao najvazniji i najopstiji pravni akt jedne zemlje) nije predvideo mogucnost odvajanja federalne jedinice od SFRJ tako da je ceo taj proces bio protivpravan i nelegalan, al kazem da ne sirimo pricu jer je stvarno i tesko, a i ne prilici na ovom sajtu. Tu smo gde jesmo sa 6 medjunarodno priznatih republika koje postoje i razvijaju se.
    Al vartimo se na to tzv Kosovo* kao sto si sam rekao da Srbi nisu imali to pravo, zasto se ono daje Albancima i zasto vidimo da se podrzava to tzv Kosovo*. Cak sto je najveci paradoks i sto pokazuje pravo lice celog ovog licemerja, sa zapada kazu ne mozete zajedno zivecete onda odvojeno kao tzv Kosovo* i Srbija, a onda na 100km odatle na BiH ljudi kako Hrvati, tako i Srbi i Bosnjaci kazu ne mozemo zajedno, e tu onda oni kazu morate zajedno kako god. I gde je tu logike i pravicnosti?
    Sto se tice tog poklica "Za dom spremni" ne znam da li se to kod vas precutkuje (i to se cini od 90-ih) pod tim poklicom su ubijani ljudi, Samo u Jasenovcu sta su radili, vadili oci, sekli usi, bacali ih u jame, izgladnjivali i to sve pod tim poklicom i normalno je i civilizovano da svako ko se ne slaze ili ne podrzava tu ideologiju da se ne poziva i na njene simbole. Ne moze taj simbol da bude i smbol danasnje Hrvatske i hrvatskog drustva osim ako ne nastavljaju ili podrzavaju taj zlocin. Kao sto u Nemackoj je zabranjen poklic Hitleru, cak postoji i kazna koja se odredjuje za promovisanje. Tako da stvarno to ne bi trebalo uopste raspravljati da li treba ili ne.
    A za Tompsona pokusacu na ovaj nacin, on je neko ko podrzava ustaski rezim, da se razumemo podrzavanje je i ako vi trazite opravdanje za te zlocine ili ih zataskavate, a kamoli javno. Slazem se da pesme nisu te koje su donele nesto lose, al isto tako nije ni jezik pa smo imali priliku da pre 3-4 godine vidimo kako se lome i pale table koje su na cirilici u Vukovaru i drugim krajevima gde ima osnova za dvojezicnost. Tako da ni tu nije dosledno.
    I da zavrsim sa konstatacijom da ovakvi razgovori trebaju da se vode kako bi se stvorilo razumevanje jednih za druge i kako bi se sto vise priblizili jedni drugima. Nazalost i na jednoj i na drugoj strani i dalje ima ostrascenih, neobrazvoanih koji bez argumentacije i zdravog razuma napadaju ovde druge, koji se nasladjuju tudjim mukama sto nikako nije dobro. Mnogo je ovde zavrzlame sto pokazuje da i jedan mali naslov ili stav moze da dovede do beskonacnih raspravki i zacaranog kruga. Svakako tzv Kosovo* ne moze i ne sme biti deo Evrovizije, a ako da Bog to nece ni biti, sve dok se ne razresi cvor oko njegovog statusa!

  5. Babe — 7. prosinca 2018. u 15:24

    Treci razlog je bio i to da ako Hrvati i Bosnjaci kazu ok necemo da zivimo sa vam u ustoj drzavi i otcepe se, zasto to isto pravo se ne da Srbima da kazu necemo ni mi sa vama??

    Hrvatska je bila socijalistička republika u uniji sa ostalima i htjela se odvojiti i postati neovisna. To se Srbiji nije svidjelo jer su htjeli da Hrvatska ostane u Jugoslaviji jer em su tako imali velike prihode (većina prihoda Jugoslavije, a najveći su bili iz Hrvatske i Slovenije, išla je k Beogradu i razvoju Srbije dok su se Slovenija i Hrvatska zapuštavale jer su Slovenija i Hrvatska bile razvijenije, a od njih je dolazilo najviše prihoda, većinom od turizma) em su neki na Jugoslaviju zapravo gledali kao na veliku srbiju. Zašto Srbi najviše žele natrag Jugoslaviju, dok ostali ne? Ne znam kako je jednako uspoređivati da se jedna država želi odvojiti od unije sa tim da neki narod na području te države želi to područje nazvati svojim te ga odvojiti, vidiš ne protiviš se tome što su Srbi započeli Balvan revoluciju i htjeli dijelove hrvatske zemlje pripojiti Srbiji, a ne paše vam ako Albanci to isto rade na području Kosova (čine većinu, ne žele biti pod srpskom vlašću te se žele odvojiti i spojiti se sa Albanijom).
    Za dom pozdrav eto nažalost ima veze sa ustašama. Problem je što mnogi na to ne gledaju kao na -ubijmo sve koji nisu Hrvati, Hrvatska do Tokija- itd. većina na taj pozdrav gleda kao spremnost na sve za svoju domovinu, najviše se misli na -ako neka država napadne moju dat ću svoj život samo da je obranim- i mislim da bi i vi tako reagirali. Ne biste gledali kako vas netko napada, blokira vam ceste, bombadira vam gradove i ubija vam narod i samo sjedili. Poduzeli biste sve da se obranite. Kao što tekst jedne Thompsonove pjesme kaže: "nedaj na se, ne daj svoje, nemoj tuđe, prokleto je". Ne znam zašto bi trebalo zabraniti slušanje predivne pjesme Lijepa li si samo zbog toga što Thompson nije dobro obrazovan i slijepo vjeruje da su ustaše činile dobro hrvatskom narodu? To je kao da netko više ne želi ići u Crkvu i primiti hostiju zato jer oni koji davaju hostiju griješe i rade loše stvari. Blago je i dalje blago, nije ništa manje vrijedno držao ga ubojica ili držao ga svetac. Tako i Thompson nije neki čovjek, ali pjesme su mu divne. Ukucaj Lijepa li si, pogledaj tekst i nađi mi dio koji poziva na mržnju. Većina naroda Thompsona ne voli, ali voli njegove pjesme. A ako na internetu pogledaš profile tih koji dižu nacionalizam i štuju ustaštvo vidit ćeš da se iza tih profila nalaze mali balavci koji nemaju niti 12 godina i jeza me uhvati kad to vidim.

  6. wecouldbethesame — 7. prosinca 2018. u 14:59

    Osim 24 boda Albaniji Kosovo neće ništa donijeti samom natjecanju. Ako će Srbija otići zbog Kosova to je veliki gubitak.

  7. Lujka s ukusom — 7. prosinca 2018. u 14:24

    Ja bih volio vidjeti Kosovo na Eurosongu 🙂 Bolje oni nego Kazahstan koji nisu uopće u Europi

  8. Vladimir — 7. prosinca 2018. u 14:22

    @deadpool Prvo nisam bio blokiran xD a drugo zasto bih bio blokiran?

  9. magix — 7. prosinca 2018. u 13:57

    @mrvlaxs blokirajte ga opet

  10. Vladimir — 7. prosinca 2018. u 12:25

    E ovakvim pojavama ja pricam kao sto je @kumbhakarna, cije je jedini smisao postojanja da drugima natrlja na nos. Daj mu boze zdravlja kad si pamet vec uskratio

  11. Anonimno — 7. prosinca 2018. u 11:49

    Ja sam za. Neka pokušaju jednu godinu pa će vidjeti što će se dogoditi. Srbija ne bi bila ni prva ni zadnja da bajkotira natjecanje. Mislite da je Europu briga za jednu malu Srbiju i Kosovo? E pa nije. Izrael se natječe godinama i tako sprječava nekolilo zemalja da se natječu, puno većih i značajnijij od gore navedenih. Grčka i Makedonija isto, itd.. .Ako se tako gleda kao pojedinci u komentarima onda pola zemalja ne bi trebalo nastupiti zbog političkih razloga. Ja se nadam da će uskoro ući na natjecanje i nadam se pobjedi, čisto onak da se nekima utrlaj u nos. Srbi vole dramu a to bi sigurno pridonjelo dobrom plasiranju Kosova jer bi Europa sažaljevala Kosovo. 🙂

  12. Vladimir — 7. prosinca 2018. u 11:19

    @eurovisionaddict Vidim da se slazemo oko toga da bi bilo kakvo uvodjenje tzv Kosova* u takmicenje dovelo samo do negativnih posledica, kako ovde u regionu tako i sire tj svugde gde postoje slicni problemi. A pritom po statutu takmicenja kaze da mogu ucestvovati samo drzave koje su clanice UN sto vidimo da ni taj uslov ne ispunjava (cak iako zanemarimo ove negativne posledice) sto vidimo da bi takva odluka bila nelegitimna i nelegalna. A da se na kratko osvrnem i na ovu nasu temu. Prvo super je sto imamo ovakvu "raspravu" jer ce ona dovesti do veceg razumevanja nasa dva naroda i tog cuvenog kako politicari kazu pomirenja. Pa da krenemo ovako prvo licemerno je spominjati Seselja jer on je kod nas jedva u parlamentu ima svega 5-6% glasova sto je zanemarljivo i veruj njegovu politiku retko ko i podrzava, a u danasnjoj Hrvatskoj imamo skoro sve stranke koje podrzavaju onaj poklic "Za dom spremni" uz koji su se ustase pozdravljale i vrsile te gnusne zlocine ne samo prema Srbima, nego Jevrejima, Romima i Hrvatima koji nisu podrzavali ustaski rezim. Opet licemerno je prebacivati a vidimo da se taj poklic i dalje velicava, cak je i vasa predsednica podrzala i objasnila. Zatim licemerno je i to da uz svaku vasu proslavu sportskih i drugih pobeda i uspeha (sto nam je drago) peva Tomposn koji je poznat po velicanju ustastva. Zatim kad je Kolinda delila srpske cokoladice pa se izvinjavala sto deca jedu srpsku cokoladu. Nazalost to ludilo kojeg ima i kod nas al opet u mnogo manjoj meri, kod vas cveta, sto naravno nije nikako dobro. A da se osvrnem i na Srebrnicu tacno je da je to bio STRASAN ZLOCIN i da se on nikada ne sme ponoviti i da ga svi trebamo osuditi, sto vecina srpskog naroda to i misli, a i politicki je potkovano raznim deklaracijama skupstine kojima se taj zlocin osudjuje. Ono sto je netacno to je da je to genocid. To nije niti moze biti genocid! Jer kao pravnik mogu ti pojasniti, a mozes i sam proveriti na internetu. Definicija genocida kaze da je to sistematsko i neselektivno ubijanje nekog naroda sa namerom da se on delimicno ili u potpunosti unisti. Ovo neselektivno znaci da se ubijaju muskarci, deca, zene, stari itd… u Srbrnici toga nije bilo, u Srebrnici su ubijeni samo muskarci, ne i zena i deca tako da to ne podpada pod definiciju genocida nego ratnog zlocina. Drugo Bosnjaci koji su nazalost stradali od zlocinackog napada u Srebrnici nisu samo tu narod vec i na citavoj BiH tako da i ubijanje tog broja ne predstavlja unistenje potpuno ili delimicno jednog naroda na tom podrucju, tako da ni drugi uslov ne ispunjavaju. Opet da bi shvatili vraticemo se 70-ak godina unazad kad je i ustanovljen taj zlocin genocid koji se javlja u nacistickim zlocinima gde su oni neselektivno ubijali sve Jevreje, Srbe, Rome, gde su ubijali zenu, decu, stare, muskarce itd… zatim to su radili sistematski kako bi unistili njihovo postojanje na tim teritorijama. Eto kako da ti objasnim kako mi ucimo o tome, bez nekih nacionalistickih stavova, samo i cisto uz cinjenice i obrazlozenja, koje i sam mozes da proveris (kucaj i citaj Nirnbeski proces ili sudjenje pa onda kroz citanje sam ces da uvidis). Znaci u Srebrnici nije bilo genocida vec ratnog zlocina i slazem se sa svim razumnim ljudima da oni koji su ga pocinili trebaju biti kaznjeni i da se ne smeju slaviti kao heroji. A to sto ga neki (ovo neki citaj zapadne sile) nazalost zloupotrebljavaju radi politickog opravdanja i kao argumenta kako bi dobili ono sto oni zele a kratko opisano zavadjenu masu na Balkanu da kad god im treba samo bace malu varnicu i onda sve bukne i opet krenu ratovi. Zato oni namerno spinuju kako ovde nikad do pravog pomirenja i ne dodje jer onda nece imati kako da manipulisu. A drugu temu cu samo ukratoko, nije bilo agresije Srbije na Hrvatsku i BiH jer srpska vojska nije bila na toj teritoriji vec su bile paravojne jedinice od naroda koji je na njime ziveo (opet mozes procitati iz povelje UN sta znaci agresija jedne drzave na drugu). Drugo rat je dosao jer su Srbima nakon otcepljenja ovih drzava od SFRJ uskracivana ona prava koja su imali, a sve to uz secanje na 1941. i NDH koju je Tudjman podrzavao, tako da jeste bilo logicno da Srbi ne zele da im se to ponovi. Treci razlog je bio i to da ako Hrvati i Bosnjaci kazu ok necemo da zivimo sa vam u ustoj drzavi i otcepe se, zasto to isto pravo se ne da Srbima da kazu necemo ni mi sa vama??? Mogao bih jos dosta, ali mislim da je i ovo dovoljno, ako zelis mozemo privatnim porukama jos malo prodiskutovati, jer znam da ove teme neko razume, neko ne, neko se oseti povredjenim, neko zbog svojih ideologija nece da ih prihvati… (kako na hrvatskoj, bosnjackoj tako i na srpskoj strani)

  13. Marks — 7. prosinca 2018. u 00:47

    Argument da ako bi prijem neke zemlje u EBU doveo do "nemira" u samo jednoj zemlji te kao takav ne predstavlja strašnu stvar je argument van svake pameti. Opravdavanje "nemira" samo zato što se dešava u jednoj zemlji je ekvivalent opravdavanju "nemira" u više zemalja. Razlika je jedino u kvantitetu. Drago mi je što vidim razumne komentare i poziv na pozicioniranje politike van Eurosonga, a pogotovo na uvlačenje zamrznutih konflikata u MUZIČKO|GLAZBENO takmičenje.

  14. Babe — 6. prosinca 2018. u 23:56

    Samo da se zna da na satovima povijesti učimo o NDH i njezinim zločinima te o ustašama i učimo da ta djela su bila užasna. To je naglašeno u knjigama. Mi priznajemo to. Pavelić je bio užasan čovjek koji je na kraju kukavički pobjegao. Mislim da svaki normalan i odrastao Hrvat zna da ustaše nisu bili pozitivci. Pa ljudi su ubijali i Hrvate! Uče li Srbi o genocidu u Srebrenici i o tome kako su oni započeli rat i napali Hrvatsku te imali planove kakve i Albanija ima (uzimanje tuđe zemlje te širenje vlastite države) to je pitanje…Šešelj i dan danas pali hrvatske zastave i govori o tzv velikoj srbiji, a srpski narod mu kliče. Ne kužim, ako se protive onom što Albanija radi njima, zašto oni to rade Hrvatskoj i Bosnoj i Hercegovini?

    Protiv sam toga da se Kosovo pridruži Euroviziji jer nije priznato kao neovisna država od svih zemalja. Samo zato što je većinski albansko stanovništvo ne znači da Kosovo nije Srbija. Kako je Krim Ukrajina tako je Kosovo Srbija itd…

  15. Vladimir — 6. prosinca 2018. u 22:09

    @lukaking Izgleda da si ti jos dete ili nisi upucen u povijest i povijesne cinjenice. Al evo ovo je cisti primer kako bi se polemika oko tzv Kosova* uvek odvijala i kako bi se negativno odrazilo na takmicenje. ESC vise ne bi bilo glazbeno nego politicko nadmetanje, sto nikako nije cilj.

    A ovo gore cisto da bi bio upucen u povijest i povijesne cinjenice Velika Albanija je bila drzava koja je postojala tokom drugog svetskog rata koja je bila fasisticka tvorevina i koja je ubila i proterala preko skoro pola miliona stanovnika i to nealbanaca (Srba, Roma, Makedonaca, Jevereja, Grka) i to je sasvim drugacije od tvoje ininuacije na Veliku Srbiju, vise je bila slicna NDH (Nezavisnoj Drzavi Hrvatskoj). Ali naravno to u vasim knjigama necete naci… sto je katastorfa za Hrvatski narod al sta je tu je. Upravo sam pokazao sta bi uvodjenje tzv Kosova donelo takmicenju, a da ne govorimo o domino efektima poput R. Srpske, Katalonije, Juzne Osetije…. A sto se tice povijesti ovo nije sajt za takvu raspravu i zao mi je sto je morao deo uopste da bude ovde iznesen. Tako da za sva tvoja pitanja ili komentare pisi na privatnoj poruci a ne ovde (ili ko god drugi ko hoce da cuje i vidi, a veruj mi ima dosta)

  16. wecouldbethesame — 6. prosinca 2018. u 21:47

    Kosovo nije država, Kosovo je samo teritorij između Albanije i Srbije u kojem Albanci imaju većinu.
    Kazakhstan da, Kosovo ne.

  17. Luxy — 6. prosinca 2018. u 20:51

    ja sam definitivno za debi Kosova, bas me zanima koga bi oni slali… a sto se tice Velike Albanije, pa i srbi su htjeli veliku srbiju, pa sesada smiju natjecat, ne kuzim to. mozda bi to dovelo nemir ali realno samo u srbiji, drugima bi kosovo sluzio za bodove i ne vjerujem da bi ikome na esc smetalo

  18. Vladimir — 6. prosinca 2018. u 18:00

    Ako EBU kojim slucajem prihvati tzv. Kosovo* onda ce najblaze receno samo sebi pljunuti u lice i obesmisliti samo takmicenje. Jer jedan od glavnih ciljeva jeste slavljenje raznolikosti i ne uplitanja politike u samo takmicenje, a tzv Kosovo* je sinonim za politicko nadmudrivanje i provociranje. Ovde bi moglo mnogo da se pise o tzv Kosovu* i nelogicnostima koje se vezuju za njega, kao i licemerja koje postoji od onih koji su ga stvorili. A najvece od svih licemerja je to sto smo na poslednjem primeru videli a to je da oni svi zajedno lobiraju da tzv Kosovo* udje u medjunarodne organizacije i bude kako oni kazu deo civilizovanog sveta posto toboze to i jesu, a kada trebaju da ga prime kod njih (citaj da im odobre viznu liberalizaciju – putovanje bez viza) onda oni glasaju protiv jer znaju sa kim imaju posla i da ce odjednom dobiti minimum 200 000 migranata i jos nekoliko stotina islamskih ekstremista. Sto pokazuje cisto licemerje i to da u svetu niti postoji pravo ni pravda vec interes (znamo svi ciji). Da se vratimo na ovu nasu oblast, isto ce se desiti i ovde ako budu ubacili tzv Kosovo* svake godine cemo imati politicka prepucavanja i provociranja i to sa svih strana sto ce dodatno ugroziti samo takmicenje, tako da je najbolje tzv Kosovo* ostaviti tu gde jeste i da se o njemu ne raspravlja dok se taj politicki proces oko statusa ne zavrsi. A onaj najgluplji kao "razlog" zasto bi trebalo tzv Kosovo* ucestvovati – da ne budu izopsteni – uopste to nisu jer svako ko od njih zeli da ucestvuje to moze ili pravno kroz Srbiju ili kroz njihovo tzv dvojno drzavljanstvo ili ti Albaniju. I pre nego zavrsim da bi ljudi uopste shvatili o cemu se ovde radi, Albanci vec imaju svoju drzavu a to je Albanija, tako da oni nemaju pravo na samoopredeljenje unutar druge drzave, drugo oni to vise i ne kriju da stvaraju Veliku Albaniju (svako koga zanjima nek ukuca na googlu ujedinjenje Kosova i Albanije do 2025. i saznace dosta posto verujem da to ljudi ne mogu da procitaju jer se vesti salju selektivno), zatim na tzv Kosovu* se desilo najgore etnicko ciscenje i teroristicki napadi koje niko ne spominje (takodje ko hoce nek kuca na youtube Kosovo 2004. i videce sta se desavalo), da sada zabranjuju Srbima na KiM da imaju osnovne zivotne namirnice i lekove sto se jos u svetu nije dogodilo (da u tzv civilizovanim zemljama to dogodi)….

    I dosta jos drugih stvari, zato vidimo da cim se pomene tzv Kosovo ono sa sobom donosi jos bezbroj politickih pitanja i politickih prepucavanja, i nemoguce je to odvojiti, tako da se nadam da ce Evropa bez obzira da li su ih neki priznali ili ne odbiti ovaj zahtev i ne odlucivati o njima dok se njihov status konacno ne resi!

  19. Marks — 6. prosinca 2018. u 16:34

    EBU ne bi smio svjesno sebi dodavati nove političke zavrzlame. Sasvim su dovoljni Rusija i Ukrajina, Azerbejdžan i Jermenija. Za mene jeste Kosovo nezavisno i Srbija treba što prije da se riješi teritorije na kojoj nema nikakvu kontrolu. Kad se riješi spor između te dvije zemlje onda se može pristupiti prijemu članica čija je nezavisnost neosporna. Inače, ruku dobrodošlice treba pružiti Abhaziji, Južnoj Osetiji, Sjevernom Kipru, Transnistriji, pa i Velsu, Škotskoj, Sjevernoj Irskoj…

Comments are closed.