Iako još nisu objavljene sve pjesme ovogodišnjeg Eurosonga, slijedi kratak pregled najslušanijih pjesama koje će se boriti za naklonost europske publike u svibnju ove godine. Veliki broj pregleda na internetskoj stranici Youtube ne implicira nužno i odličan plasman pjesme na samom natjecanju, ali zanimljivo je pogledati koja je to pjesma koja privlači najveći broj publike.
Napominjemo kako smo u obzir uzeli preglede videa na službenim Youtube kanalima: na eurovizijskom ili na kanalima samih izvođača.
Peto mjesto zauzima Armenija. Iveta s pjesmom LoveWave broji 900 tisuća pregleda na službenom kanalu natjecanja.
Mjesto iznad pripada hrvatskoj predstavnici Nini Kraljić. Pjesma Lighthouse munjevito je osvojila publiku diljem Europe i trenutno broji više od 910 tisuća pregleda. Odlične reakcije na pjesmu ne prestaju, a kladionice Ninu smještaju na visoko četvrto mjesto.
Visoko treće mjesto zauzimaju predstavnici Bosne i Hercegovine. Pjesma Ljubav je ima više od 970 tisuća pregleda i time su Dalal, Deen, Ana Rucner i Jala trenutno pozicionirani kao najpopularniji predstavnici iz regije.
Drugo mjesto, s više od 3,2 milijuna pregleda, zauzima Sergey Lazarev s pjesmom You are the only one. Ruski predstavnik slovi za glavnog konkurenta za najviše mjesto finala Eurosonga – trenutno je drugi na kladionicama.
Prva pjesma s najviše pregleda na Youtubeu je ona poljskog predstavnika Michala Szpaka pod nazivom Color of your life. Spomenuta pjesma ima 3,9 milijuna pregleda na Youtube kanalu samog predstavnika, dok na službenom eurovizijskom Youtube kanalu bilježi 1,2 milijuna klikova.
Napominjemo kako se sve ove brojke mijenjaju jako brzo. Novi pregled događanja s Youtuba propratit ćemo već idućeg tjedna, kada budu poznate sve pjesme koje će biti izvedene na Eurosongu 2016.
Rasprava69
Etymon — 13. ožujka 2016. u 23:41
da nina je otišla u sl. brod na savi će snimati spot
uzela je 13 migranata u čamac, i krenula put bosne, kamere ju prate iz helikoptera
spot je sniman u zoru, 6 ujutro
dani se ..
kako ste naivni loll
kakvi migranti božiji
Diavolo — 13. ožujka 2016. u 23:38
@marelko …a odakle to tebi da će se spot bazirat na izbjegličku krizu uopće….ako je to istina, onda je to pravi pokazatelj kako Hrvati mogu zasr*t kad zatreba….na ovakvu pjesmu koja te vodi u neki drugi svijet dok ju slušaš, da u pozadini bude političko pitanje izbjeglica ….onda stvarno nemam riječi…samo ću reći s*anje, s*anje, s*anje…
Etymon — 13. ožujka 2016. u 23:37
da jednu, izgledala je ko da je ušmrkala kilu oštrog brašna
oči ko u preplašene srne pred farovima
a usne je valjda 10x našminkala, ko da je jela pekmez u garderobi
ne ponovilo se
Agent — 13. ožujka 2016. u 23:35
Navodno si je Sevka potegla jednu crticu da bolje funkcionira, ko i Baby Doll 1991
Etymon — 13. ožujka 2016. u 23:33
@atase
1993. prvi da
al tada je postojala samo william hill kladara
a to je engleski poll, normalno da su put tamo bili 1.
kad je to zvučalo više britanski nego hrvatski, 5 o clock tea song
ps – režiser isto dobil eure u džep od nekog, orkestar napravio baroknu poskočicu od pjesme, i odsvirao zvončiće u krivom tonalitetu .. teorija zavjere, urote .. čega već
ove godine to ne smijemo dozvoliti da nas netko bojkotira .. a bojkotirali su nas, ako ne i trovali već i prije
pa sjetite se severine, jedva je stajala budna na pozornici, ko zna šta su joj usuli u piće
a na dori .. femke sabotirale franku, prerezale joj žice za vatromet ..
eto.
uglavnom nina kraljić, ne pij ne jedi, ne vjeruj nikom, nosi svoju vodu i hranu, diši svoj zrak, ne uzimaj ništa od nikog, ne pričaj s nepoznatim ljudima, komuniciraj s režiserom, ako treba nek universal tutne lovu i za režiju
pomozi si sam, ako drugi neće, a neće.
marelko — 13. ožujka 2016. u 23:29
Mene zapravo sad najviše zanima kako će se ekipi svidjet Lighthouse kad Nina objavi spot sa izbjeglicama/migrantima il što već. Pretpostavljam da će stavljat neke slike njihove ili možda videa. Živo me zanima kako će Europa reagirat, nadam se d će dobit još sljedbenika, budu i izbjeglice glasale ak ju vide na TV-u. Čuo sam da odlaze kući ak im Njemci ne osiguraju tv i mobitel u sobi.
Agent — 13. ožujka 2016. u 23:27
S putokazima smo bili 1.
s Danijelom oko TOP 10
Doris oko 5. mjesta
Vanna 4.-7. mjesta
Luxy — 13. ožujka 2016. u 23:27
Ja nekako imam osjecaj da necemo pobjedit cisto zato sto zadnje dvi godine nismo isli a ona 4 puta prije nismo nit u finale prosli.. To mi je nekako sve cudno ali jako se madam da cemo pobjedit i imamo sansu definitivno, a to bi i osim svega imalo utjecaja i na turizam jer je Zg proglasen najboljom destinacijom za Bozic pa Zadar za najbolju destinaciju Europe jos i da osvojimo ESC ma na vrhu smo ❤❤
I btw ja mislim da bi spiker/ica dok cita hrv glasove iza sebe imat slike zadra i rec da je naj europska destinacija, malo se reklamirat 😛
mislim.pozitivno — 13. ožujka 2016. u 23:23
drago mi je zbog Hrvatske i BiH …. zapravo to su mi i favoriti zajedno sa Srbijom i Rusijom (bila je još jedna pjesma ali ne mogu se sjetiti koja zemlja). Najveći ''plus'' kod Hrvatske je to što je pjesma drugačija ali nije pamtljiva kao npr BiH, a najveći minus je naravno mala država. Ne bi da se zaletim ali mislim da ove godine SRB, HRV I BIH imaju velike šanse da pobjede jer su neobične i drugačije dok su ostale pjesme uglavnom već viđene na Eurosongu
endlessly — 13. ožujka 2016. u 23:18
Za prvo mjesto ce biti odnosno ima vise konkurenata ali mislim da Poljska ne moze ni blizu top 5.
Blink — 13. ožujka 2016. u 23:18
@rossonero pa ne nije mi on pao na pamet već Franceskinih preko 8 milijuna pregleda ali svakako slažem se
Baš će biti zanimljivo kako će publika i žiri reagirati na te dvije pjesme.u startu je očekivati da bi žiri se prije priklonio Franceski a publika Sergeyu no nesebicni će sada doći i iznijeti 12 argumenata da će Sergey imati preko 78o boda u finalu 🙂
Pa nitko nije poznat od ijedog izvođača ESC-a 2016 osim možda ovih talent show programa iz regije tipa Crnogorci ili Poljak ili Nizozemac,Belgijanka ,Njemica itd..sve je to region mogao popratiti
Pozbati su naravno i ekipa POVRATNIKA na ESC pogotovo ovih iz 2012 god.
Jamala je poznata po pjesmi Goal s zadnjeg europskog nogometnog prvenstva.Lazarev Rusija i okolne zemlje
Etymon — 13. ožujka 2016. u 23:16
ma kako da ne, poljske xd
stavi prst na čelo i zapitaj se majooooo 😀
poljskoj bi i 12. mjesto bio uspjeh
mi se ove godine ne predajemo do samog kraja, idemo po j….i trofejjjjjjjjjjjjjj
:p
Maja — 13. ožujka 2016. u 23:14
Mislim da će bit borba za prvo mjesto između Poljske, Hrvatske i Rusije 🙂
Blink — 13. ožujka 2016. u 23:13
@etymon točno sve što si to nabrojao
Kladioničari su mislili da su Feminemke materijal za vosok plasman
No pred početak ESC-a one su pale čak zadnji dan podjelom ,bile su 11 u polufinalu ili čak 12 ne sjećam se
Baš su ukenjale nastup i one su sve bile onako "nezgrapne" osim dakako Nike koja je bila dama
jeidnostavno nisu potrefile momenat i realno ,bile su u teškom polufinalu
Ništa n scenu nisu donijele da privuče osim da odbije
To je bio jedini hrvatski udpjeh s kladionica koliko ja pratim
Ostalo je sve bilo Bogte sačuvaj,dno dna tj na dnu tablica pa čak i Sevka mislim
Diavolo — 13. ožujka 2016. u 23:09
@blink …isto tako je Lazarev popularan u Rusiji, a natjecat će se u cijeloj Europi….ako si na to aludirao s Francescom…pa da povućemo paralelu…
endlessly — 13. ožujka 2016. u 23:06
Nije bas fer sto se uzima samo zvanicni kanal ili od pjevaca jer neke pjesme imaju mnogo pregleda i na kanalima koji su novinski i slicno.
Manuella — 13. ožujka 2016. u 23:04
Bravo Ninuška! Pjesma bez spota. Bez da je postavita na službenu YT stranicu Eurovision Song Contest broji više od 910 000 pregleda. Pri tome je pjesma objavita prije 4 dana! Budimo ponosni! Idemooo Hrvatska !!!
Luxy — 13. ožujka 2016. u 23:03
@marelko vec sutra oko 19 h stize BiH a ne za dva dana ?
Blink — 13. ožujka 2016. u 23:02
Istina je da Italija ima najviše pregleda
razumijem ako je članak pisan prije objave da je to ta pjesma koja čeka izmjenu ali se en smije zanemariti ta činjenica kao ni ona da je pjesma visoko na Top listama i da je franceskin album jedan od najprodavanijih …u Italiji
No ona se natjeeč u Europi
Gledajte Poljska ima zaista puno pregleda,pjesma ima ono nešto "catchy i sladnunjavo" ,što tekstom što samom glazbom
Ne čudi me da fanovi prevrtavaju tu pjesmu,ta i Ševulja kada objavi spot njeni podanici fanovi klikaju do iznemoglosti da odmah nabiju koju milijun,to se zna
u stopu je prate Rozgini paćenici.Šta ćeš ima "luđaka" na sve strane
Ipak Mihal pjeva o tome ,tko si što si koje si boje crn ili bijel…itd Razumiješ,to je ko ona lajnsja Bojanina Beauty Never Lies
To je onaj efket kada si kod fanova visoko a za 4real spušiš
Tako će i Poljska iako meni je pjesma OK mogu je poslušati iako mi se njegov stil pejvanja ne sviđa.Nekidan je lik s The voicea izbačen u duelu zbog tog načina pjevanja,Ivo Marinković poslušajte to
Zanimljivo je da svake godine Španoljska pjesma ima najviše pregleda,do sada bi tako bivalo
Diavolo — 13. ožujka 2016. u 23:01
onda je Jamala 6. sa 840k pregleda (njen kanal + službeni esc), iako u ''pričuvi'' ima još 2milijuna pogleda sa kanala njihove televizije (2 videa) …ali gleda se samo pjevačev kanal i službeni…