Koliko su Instagram pratitelja prikupili ovogodišnji natjecatelji? – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Koliko su Instagram pratitelja prikupili ovogodišnji natjecatelji?

  6 min za čitanje   Napiši prvi komentar

Svake je godine početak ljeta rezerviran za sažimanje utisaka i uspjeha izvođača s nedavno završenog eurovizijskog izdanja. Drugačije nije ni sada, a nakon pisanja o probitcima na raznim top ljestvicama, na red su došle i društvene mreže.

U trenutnom dobu njihovog rastućeg utjecaja, vojske starih i novih obožavatelja na njima sakupljaju i izvođači s Eurosonga. Shodno tome, zanimljivo je vidjeti koliko je popularnost predstavnika, mjerena u broju novih pratitelja na mreži Instagram, porasla od datuma njihova odabira do 13. lipnja; točno mjesec dana od završnice ovogodišnjeg natjecanja.

Upravo je te statistike, nakon mjeseci prikupljanja i ažuriranja, prošlog tjedna objavio profil imena eurovision.rus.fan na spomenutoj mreži. Radi se o korisničkom profilu koji okuplja skoro pet tisuća pratitelja te čiji je sadržaj, pogađate, posvećen najdražem europskom glazbenom natjecanju.

Kako je koncipirano mjerenje?

Prilikom mjerenja u obzir se uzimao početni broj pratitelja za čije je ogledno stanje poslužio datum odabira pojedinog izvođača, kao i stanje zabilježeno 13. lipnja. Naime, kod interno odabranih izvođača uzet je najraniji datum njihove službene potvrde. To u prijevodu podrazumijeva dan kada smo doznali njihovo ime, no vrlo često ne i predstavničku pjesmu.

Situacija je jasna kod predstavnika koji su se eurovizijske pozornice domogli pobjedom na nacionalnom finalu. U tim je slučajevima u obzir uzet datum završnice pojedinog izbora.

Dodatna zanimljivost ovog mjerenja je i razdvajanje statistika za pjevače koji su se u Liverpoolu pojavili u duetu. Shodno tome, možemo vidjeti razdvajanje metrika za austrijske predstavnice Teyu i Salenu, kao i za nizozemske uzdanice Miju i Diona. S druge strane, kod najpoznatijih azerbajdžanskih blizanaca brojke su ipak spojene jer Tural i Turan objavljuju na istom korisničkom profilu.

Statistike do 27. mjesta

Kako bi doznali koji bi se izvođači prema svojim statistikama pronašli u “instagramskom velikom finalu”, za prvi pregled promatramo brojke do 27. mjesta. Stanje pogledajte u nastavku.

# ZEMLJA IZVOĐAČ DATUM ODABIRA STANJE 1 STANJE 2 (13. 6.) RAST
39. Piqued Jacks 26. veljače 2 973 8 644 +5 671
38. Theodor Andrei 12. veljače 2 270 9 053 +6 783
37. Dion Cooper 1. studenog 2022. 2 600 10 600 +8 000
36. Wild Youth 4. veljače 25 300 34 300 +9 000
35. Sudden Lights 12. veljače 5 380 17 900 +12 520
34. Iru Khechanovi 2. veljače 5 025 18 200 +13 175
33. Diljá 5. ožujka 4 631 19 400 +14 769
32. The Busker 12. veljače 2 092 17 900 +15 808
31. Reiley 12. veljače 340 000 356 000 +16 000
30. TuralTuranX 9. ožujka 4 875 20 900 +16 025
29. Victor Vernicos 30. siječnja 3 492 20 200 +16 708
28. Voyager 21. veljače 7 692 29 300 +21 608
27. Vesna 7. veljače 9 255 33 200 +23 945

Stanje do 27. mjesta gotovo je bez iznenađenja, no, dva sastava koja su u Liverpoolu natjecanje završila među prvih deset, na ovom su se mjerenju smjestila gotovo na začelju.

Radi se o australskoj grupi Voyager koja je 13. svibnja zauzela deveto mjesto, te češkim predstavnicama, sastavu Vesna, koje su natjecanje u Ujedinjenom Kraljevstvu završile odmah iza njih – na desetoj poziciji.

Zanimljivo, ako se osvrnemo samo na brojke, a ne i na rast, najviše pratitelja u ovoj skupini posjeduje danski predstavnik Reiley.

Stanje od 26. do 11. mjesta

Tko se prema broju pratitelja u ovu vrstu završnice jedva ugurao, a kome je malo nedostajalo za plasman među desetero najboljih, saznajte u sljedećoj tablici.

# ZEMLJA IZVOĐAČ DATUM ODABIRA STANJE 1 STANJE 2 (13. 6.) RAST
26. Alika 12. veljače 16 500 41 500 +25 000
25. Pasha Parfeni 4. ožujka 15 900 41 200 +25 300
24. Salena 31. siječnja 5 835 33 300 +27 465
23. Let 3 12. veljače 9 768 38 700 +28 932
22. Teya 31. siječnja 2 029 31 200 +29 171
21. Monika Linkytė 18. veljače 127 000 157 000 +30 000
20. Gustaph 15. siječnja 2 880 38 800 +35 920
19. Lord of the Lost 4. ožujka 65 800 102 000 +36 200
18. Mimicat 12. ožujka 5 230 43 200 +37 970
17. Albina & Familja Kelmendi 23. prosinca 2022. 106 000 147 000 +41 000
16. Luke Black 5. ožujka 13 500 55 500 +42 000
15. Mia Nicolai 1. studenog 2022. 6 360 49 300 +42 940
14. Remo Forrer 20. veljače 14 900 60 900 +46 000
13. Blanca Paloma 5. veljače 16 700 67 700 +51 000
12. Mae Muller 9. ožujka 126 000 182 000 +56 000
11. La Zarra 12. siječnja 35 500 104 000 +68 500

Nakon ovog presjeka stanje je gotovo bez iznenađenja. Hrvatski predstavnici nalaze se na 23. poziciji sa skoro 29 tisuća novih pratitelja. Nešto bolji od njih srpski je predstavnik Luke Black koji je od trenutka pobjede na Pesmi za Evroviziju okupio čak 42 tisuće novih korisnika na svom profilu.

No, najveće je iznenađenje ipak Nizozemka Mia Nicolai na 15. mjestu kao jedina izvođačica koja se u Liverpoolu nije uspjela kvalificirati u veliko finale, dok se na ovom mjerenju nalazi vrlo visoko.

Tko se smjestio među prvih desetero?

Bez puno duljenja, u nastavku pogledajte desetero izvođača koji su pridobili najviše pratitelja na Instagramu.

# ZEMLJA IZVOĐAČ DATUM ODABIRA STANJE 1 STANJE 2 (13. 6.) RAST
10. Andrew Lambrou 17. listopada 2022. 482 000 557 000 +75 000
9. TVORCHI 17. prosinca 2022. 57 500 133 000 +75 500
8. Blanka 26. veljače 128 000 235 000 +107 000
7. Brunette 1. veljače 267 000 389 000 +122 100
6. Joker Out 8. prosinca 2022. 23 100 144 000 +167 000
5. Alessandra 4. veljače 8 877 216 000 +207 123
4. Loreen 12. ožujka 296 000 599 000 +303 000
3. Marco Mengoni 12. veljače 1 900 000 2 400 000 +500 000
2. Käärijä 26. veljače 22 300 561 000 +538 700
1. Noa Kirel 11. srpnja 2022. 1 200 000 1 800 000 +600 000

Na odličnom šestom mjestu, kao najviše pozicionirani predstavnici iz regije, našao se sastav Joker Out. Oni su od prošlog prosinca zaradili preko sto tisuća novih pratitelja te su ih sredinom lipnja na svom profilu okupljali u brojci od 144 tisuće.

Zanimljivo, izvođači koji su eurovizijsko natjecanje završili među prvih pet i na ovom su mjerenju također među pet najviših pozicija. No, jedinu razliku zapravo čini raspodjela samih “plasmana”. Tako se na petom mjestu nalazi talijanska pjevačica Alessandra koja je uspješno obranila norveške boje na ovogodišnjem Eurosongu te pritom zaradila više od 200 tisuća online obožavatelja.

Na četvrtom se mjestu nalazi pobjednica izdanja, Loreen, kojoj je 13. lipnja nedostajalo svega tisuću pratitelja kako bi se pohvalila brojkom od 600 tisuća.

Na trećoj je poziciji talijanski predstavnik Marco Mengoni koji se s 2,4 milijuna korisnika može pohvaliti da ih ima više nego bilo koji ovogodišnji natjecatelj. Na drugom mjestu rasta je Käärijä, dok je brojčano najviše fanova ipak prikupila Noa Kirel i tako zauzela sami vrh.

Je li prvo mjesto bilo očekivano?

No, njena pobjeda ne bi trebala biti iznenađujuća. Naime, potvrda Noe Kirel kao izraelske predstavnice došla je prije skoro godinu dana, puno prije nego bilo kojeg drugog predstavnika. Tada je na svom profilu brojala 1,2 milijuna obožavatelja, dok je kroz cijeli eurovizijski put prikupila dodatnih 600 tisuća.

Osim nejednakih startnih pozicija, mnogi pratitelji profila koji je predstavio ove rezultate istaknuli su želju za prikazom postotaka umjesto brojaka pratitelja.

– Imalo bi više smisla kada bi postotci poslužili kao kriterij, a ne same brojke. Käärijin rast bio je za 2 000 % – odgovorio je jedan pratitelj.

Tim bi se mjerenjem stanje na vrhu promijenilo te bi najvišu poziciju zauzeo finski predstavnik Käärijäa dodatno bi napredovanje na listi imala i norveška predstavnica Alessandra.

Što na ove statistike kažete vi? Podijelite u komentarima kojeg eurovizijskog natjecatelja na ovoj mreži pratite te koga ste očekivali na vrhu! 

Za kraj, jeste li pročitali komentare naših urednika na nastup Noe Kirel u Liverpoolu? Naša razmišljanja S druge strane ekrana pronađite ovdje.

Podržite Eurosong.hr

Znate li da sav sadržaj na portalu radimo volonterski, iz ljubavi prema Eurosongu, izvođačima i zajednici fanova?

Ako vam se sviđa što radimo, podržite nas!

Iza svega što vidite stoji 17 vrijednih fanova koji izdvajaju vrijeme, trud i novac za održavanje stranice, a kako bismo izvještavali s događanja sami plaćamo i putovanja i smještaj na Dori i Eurosongu.

Kako bismo i dalje mogli biti tu za vas i donositi vam zanimljive sadržaje, donirajte i pomozite da eurosong.hr ostane mjesto okupljanja za sve fanove iz regije.

Donirajte
0 via Instagram/eurovision.rus.fan.
PODIJELI ČLANAK

Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?