Po prvi put u nekom izboru za Eurosong kao dio metode za glasovanje koristit će se broj streamova na Spotifyju!
Naime, latvijska televizija LSM objavila je kako sa tvrtkama Spotify i Universal Music trenutno radi na mehanizmu kako implementirati dobre rejtinge neke pjesme na Spotifyju u glasove publike na izboru Supernova 2017. Još uvijek nije poznato kako će i na koji način to funkcionirati, no jedno je sigurno – Latvijci stvaraju eurovizijsku povijest.
– Iz uključivanja Spotifyja u natjecanje proizlaze nove mogućnosti da dođemo do nove publike, i da uključimo rezultate glasovanja iz podataka korisnika glazbe – izjavila je šefica projekta Supernova Ilze Jansone.
– Što više slušate neku pjesmu na Spotifyju, veća je mogućnost da će postati hit. To je činjenica – nadodao je Petri Manonens iz diskografske kompanije Universal Music, vjerojatno aludirajući na činjenicu da su posljednje dvije švedske eurovizijske pjesme (Heroes i If I Were Sorry) jako dobro prošle na ovoj platformi.
Što je Spotify? Prema Guardianu, Spotify je komercijalna usluga koja pruža streamanje (emitiranje) glazbe i sadržaja izdavačkih kuća Sony, EMI, Warner Music Group i Universal. Glazba se može pretraživati po izvođaču, albumu, žanru, listi za reprodukciju ili izdavačkoj kući. Pretplata, odnosno Premium usluga, dozvoljava korisnicima uklanjanje reklama i preuzimanje glazbe za slušanje bez internetske veze. Platformu je pokrenula švedska kompanija Spotify AB 2008., a prema podacima iz 2015., ima preko 60 milijuna korisnika od kojih je 15 milijuna plaćalo pretplatu. Nažalost, Spotify se ne može naći na hrvatskom, bosanskohercegovačkom, srpskom, crnogorskom i makedonskom području.
Još je preostalo malo vremena za slanje pjesama za Supernovu 2017., čije je finale zakazano za 26. veljače .
Ovaj nacionalni izbor pokazao se dosta sretnim za Latviju. Otkako je uveden 2015. godine, Latvija je ostvarila dva plasmana u finale. Hoće li se to nastaviti, saznat ćemo u svibnju.
Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?