Logo Eurosonga 2020. kao slavlje povijesti – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Logo Eurosonga 2020. kao slavlje povijesti

  2 min za čitanje   18 komentara

Rano ujutro, dok se većina ljudi koji žive u Europi budila i odlazila na posao, Europska radiotelevizijska unija i nizozemske televizije NPO, NOS i AVROTROS predstavila je logo Eurosonga 2020., koji će se od 12. do 16. svibnja održati u nizozemskom Rotterdamu. Kako je iduće izdanje Eurosonga ujedno i jubilarno 65., a iduće godine obilježit će se i 75 godina od kraja Drugog svjetskog rata, tvrtka CLEVER*FRANKE, pobjednica natječaja u konkurenciji od 11 tvrtki, odlučila se za posvetu prošlosti.

Logo Eurosonga 2020. je apstraktna reprezentacija boja zastava 41 države koja će se natjecati na Eurosongu, poredanih po godinama njihovog prvog nastupa. Ovo je ujedno i posveta logotipovima Eurosonga 1970., 1976. i 1980., koji su se isto održali u Nizozemskoj.

Logo Eurosonga 2020. kao posveta prošlosti (NPO)

– Ovaj dizajn slijedi karakteristike nizozemskog dizajna: minimalističan, eksperimentalan i inovativan. Priča priču, ima puno boja, slavljenički je, i ne nevažno, koristiv u mnogo stvari. Slučajno, prvi Eurosong 1956. otvorila je upravo Nizozemska, pa zato slijed povijesti počinjen s bojama nizozemske zastave – izjavio je izvršni producent događanja Sietse Bakker.

– Izuzetno smo zadovoljni s logotipom Eurosonga 2020. koji savršeno slavi naših 65 godina. Utjecajan dizajn također uključuje moderne vrijednosti natjecanja u smislu raznolikosti, inkluzivnosti i savršeno se nadopunjuje sa sloganom Open Up – izjavio je izvršni supervizor Eurosonga Jon Ola Sand.

Podržite Eurosong.hr

Znate li da sav sadržaj na portalu radimo volonterski, iz ljubavi prema Eurosongu, izvođačima i zajednici fanova?

Ako vam se sviđa što radimo, podržite nas!

Iza svega što vidite stoji 17 vrijednih fanova koji izdvajaju vrijeme, trud i novac za održavanje stranice, a kako bismo izvještavali s događanja sami plaćamo i putovanja i smještaj na Dori i Eurosongu.

Kako bismo i dalje mogli biti tu za vas i donositi vam zanimljive sadržaje, donirajte i pomozite da eurosong.hr ostane mjesto okupljanja za sve fanove iz regije.

Donirajte
7 via eurovision.tv
PODIJELI ČLANAK

Rasprava18

  1. PERO — 1. prosinca 2019. u 12:04

    Prešareno i opet plava boja.Volio bi da su kao pozadinu stavili zlatnu boju pošto su rekli da ce tepih na otvaranju natjecanja biti zlatni.I dalje sam protiv Nizozemske.Italija je trebala pobijediti.Oni bi to sve odradili bez greške

  2. ESC fan — 29. studenoga 2019. u 05:09

    @lukaking Mene i ovo podsjeca na vjetrenjacu?

  3. ESC fan — 29. studenoga 2019. u 05:07

    Iz prve mi i nije bio nesto, ali mi se sada prilicno sviđa. Jednostavno kao sto se i ocekivalo, ali i kreativno. Tacno imam zamisao u glavi kako ce se to okretati na svakom in-between dijelu kraja nastupa i pocetka razglednice. Nekako mi bas daje vibes tipa being together, one big family i sl. Naglasit cu da mi se sviđa ta tamna plavo-ljubicasta boja koja dominira ove sezone. Da se razumijemo logoi 2019, 2016 i 2014 su bili mnogo bolji i po mom misljenju najbolji za sada, ali i ovaj koncept ima smisla i poseban je.

    Btw:

  4. Diavolo — 28. studenoga 2019. u 23:44

    Dosta neobično, ali dobro. Valjda ću se s vremenom naviknuti.

  5. Luxy — 28. studenoga 2019. u 23:14

    meni se bas svida, dosta je kreativno i napokon ima neko znacenje. drago mi je da logo nije vjetrenjaca ili tulipan ?
    inace, ne znam jeste li primjetili 4 svijetle crte koje kao reprezentiraju 4 nizozemske pobjede

  6. Tim Burton — 28. studenoga 2019. u 17:18

    Ovo je vanserijski kreativno, mnogo mi se sviđa. Istina, djeluje prešareno na prvi pogled, ali ostavlja dosta mogućnosti za igranje sa ostalom grafikom i razglednicama. Nizozemska pokazuje zašto je evropski centar zabavne industrije, stvarno se ne sjećam organizacije koja je ovako glatko proticala.

  7. YeahYeahFire — 28. studenoga 2019. u 14:56

    Ja sam ovde na pola…svidja mi se ideja,ne svidja mi se ilustracija.Mada bolje i ovo nego da su išli sa nečim natrpanim

  8. Niko bitan — 28. studenoga 2019. u 13:03

    Ideja je zaista kreativna, i to mi se dopada, ali ono što mi se ne dopada je dizajn. Zaista mi je ružan. Možda mi samo treba vremena da se naviknem, moglo je mnogo bolje. Logo u Dečijem Eurosongu 2017 je bio mnogo bolji.

  9. Babe — 28. studenoga 2019. u 12:57

    Sviđa mi se jako 🙂 kreativno je.

  10. Tristan — 28. studenoga 2019. u 12:34

    Logo je možda dizajnerski bit bolji, ali ideja je odlična! Mislim da nas u svibnju čeka jedan kvalitetan show barem šta se tiče orhanizacije i produkcije, ko onaj iz Stockholma ako ne i bolji! 😛

  11. quicksilver — 28. studenoga 2019. u 12:06

    Moglo je to bolje

  12. sunflower — 28. studenoga 2019. u 11:44

    S obzirom na činjenicu kako su logotipovi proteklih godina bili totalno nezanimljivi, ovaj je super.
    Kratko, jasno, kreativno.

  13. Don Mauro Borelli de Aviva — 28. studenoga 2019. u 11:24

    Očekivano ? tipično nizozemski, minimalistički sa pričom

  14. LoveWave — 28. studenoga 2019. u 10:53

    I meni se isto sviđa… Godinama nije bio bolji!??

  15. Rafael — 28. studenoga 2019. u 10:46

    Originalno i zanimljivo. Bravo Nizozemska!

  16. endlessly — 28. studenoga 2019. u 09:48

    Veomaaa interesantan logo sa divnim motivom. Bit će zanimljivo vidjeti kako će ga iskoristiti u promociji i scenski.

  17. SwedenEurovisionFan — 28. studenoga 2019. u 09:23

    Pa 2 sata nakon službene objave da se konačno i na ovom portalu može komentirati oko loga 😉
    Ok je logo, ali ništa posebno. Malo (puno) kopiranja loga Dječjeg Eurosonga 2017. godine iz Tbilisija i loga Azijskih igara 2018. godine iz Jakarte i Palembanga. Očekivao sam više…

  18. LadyOfValyria — 28. studenoga 2019. u 09:17

    Sviđa mi se ?

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?