Službeni logo Eurosonga 2017. dobio je priznanje u obliku brončanog lava na međunarodnom festivalu kreativnosti Cannes Lions.
Ono što u svijetu filmske umijetnosti predstavljaju Oscari, to su u svijetu marketinga kanski lavovi. Marketinška agencija Banda.agency i studio Republique prošle godine zajedničkim snagama došli su do idejnog rešenja za logo Eurosonga koji se održavao u Kijevu. Tradicionalna ukrajinska ogrlica Namysto, koja je simbol ljepote i zdravlja, bila je glavna tema oko koje izrađen prošlogodišnji službeni logo.
– Radujemo se. Ovo je bio veoma važan projekat za nas. Unijeli smo mnogo energije u to i mnogo nam znači. Tokom procesa, mnogo ljudi je udružilo snage da to postignu i drago mi je da su svi oni primili zasluženu nagradu za svoj talenat – rekao je za ain.ua ispred Banda.agency Pavel Vrzheshch, prenosi EuroVisionary.com.
Ovo je druga nagrada koju je za svoj dizajn dobio ovaj logo, a prva je uslijedila svega nekoliko mjeseci nakon Eurosonga 2017. kada su u kolovozu Banda.agency i Republique dobili priznanje Red dot.
Rasprava2
endlessly — 21. lipnja 2018. u 22:54
Zasluženo. Logo je bio jedan od najbolje osmišljenih što evo potvrđuju i ostali.
dino_esc_fan — 21. lipnja 2018. u 12:45
Puno je bolji bio logo 2016. i 2018.