Nagrađen logo Eurosonga 2017. – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Nagrađen logo Eurosonga 2017.

  1 min za čitanje   2 komentara

Službeni logo Eurosonga 2017. dobio je priznanje u obliku brončanog lava na međunarodnom festivalu kreativnosti Cannes Lions. 

Ono što u svijetu filmske umijetnosti predstavljaju Oscari, to su u svijetu marketinga kanski lavovi. Marketinška agencija Banda.agency i studio Republique prošle godine zajedničkim snagama došli su do idejnog rešenja za logo Eurosonga koji se održavao u Kijevu. Tradicionalna ukrajinska ogrlica Namysto, koja je simbol ljepote i zdravlja, bila je glavna tema oko koje izrađen prošlogodišnji službeni logo.

– Radujemo se. Ovo je bio veoma važan projekat za nas. Unijeli smo mnogo energije u to i mnogo nam znači. Tokom procesa, mnogo ljudi je udružilo snage da to postignu i drago mi je da su svi oni primili zasluženu nagradu za svoj talenat – rekao je za ain.ua ispred Banda.agency Pavel Vrzheshch, prenosi EuroVisionary.com.

Ovo je druga nagrada koju je za svoj dizajn dobio ovaj logo, a prva je uslijedila svega nekoliko mjeseci nakon Eurosonga 2017. kada su u kolovozu Banda.agency i Republique dobili priznanje Red dot.

0
PODIJELI ČLANAK

Rasprava2

  1. endlessly — 21. lipnja 2018. u 22:54

    Zasluženo. Logo je bio jedan od najbolje osmišljenih što evo potvrđuju i ostali.

  2. dino esc fan — 21. lipnja 2018. u 12:45

    Puno je bolji bio logo 2016. i 2018.

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?