(Ne)zainteresiranost za Eurosong – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

(Ne)zainteresiranost za Eurosong

  2 min za čitanje   Napiši prvi komentar

Njemačka

6.38 milijuna ljudi je gledalo Eurosong u Njemačkoj i to je 27,9% ukupnog stanovništva. Zabrinjavajuće je to da je prošle godine bilo čak milijun više gledatelja. Hoće li svake godine zainteresiranost u Njemačkoj za Eurosongom opadati?

Nizozemska

Puno ljudi je gledalo Hind u prvom polufinalu, no nakon njegog neuspjeha i nekvalificiranja, broj gledatelja ZNATNO pada.

Prvo polufinale: 1.770.000 gledatelja
Drugo polufinale: 473.000 gledatelja
Finale: 753.000 gledatelja

Norveška

1.553.000 Norvežana je pratilo finale Eurosonga u subotu. To je ustvari 82% svih ljudi koji su u tom trenutku gledali TV u Norveškoj. Nakon prošlogodišnjeg neuspjeha Guri, predstavnice Norveške na Eurosongu, gledanost finala Eurosonga 2007 je znatno opala. Samo 573.000 Norvežana je pratilo finale. Ove godine, primjećujemo, zainteresiranost je znatno porasla. Podsjećamo, Norveška je na ovogodišnjem Eurosongu osvojila sjajno 5. mjesto.

Grčka

6 milijuna Grka je pratilo finale Eurosonga. To je ustvari 93% ljudi koji su u to vrijeme gledali TV. “Što li su samo radili oni u preostalih 7%” – našalio se Mr. Kalimeris.

Raste li popularnost i gledanost Eurosonga, prosudite sami. No, jedno je sigurno. Plasman neke države će znatno utjecati na povećanost, odnosno na smanjenje gledanosti Eurosonga u toj državi.

Estonija i Andora nisu nikako uspjele ući u finale Eurosonga, otkako je ovaj sistem uveden u 2004. godini. Gledaju li ljudi uopće tamo Eurosong više?

Još nema komentara. Neka tvoj komentar bude prvi?

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?