[VIDEO] Nina Kraljić izvela "Lighthouse" na Voiceu – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

[VIDEO] Nina Kraljić izvela “Lighthouse” na Voiceu

  1 min za čitanje   42 komentara

Nina Kraljić je nastupila kao gost na večerašnjoj emisiji The Voicea. Pobjednica prve sezone ovog popularnog šoa izvela je eurovizijsku pjesmu Lighthouse, a nastup možete pogledati u nastavku.

Inače, pola mjeseca je ostalo do prvih proba na eurovizijskoj pozornici u Stockholmu, a natjecatelji užurbano pripremaju nastupe i održavaju studijske probe. Hrvatska predstavnica će među prvima isprobati pozornicu u Globe areni, s obzirom da nastupa kao peta u prvom polufinalu. Njena prva proba je zakazana za 2. svibnja.

https://www.youtube.com/watch?v=P-0v_1OErXs

Trenutni izgled pozornice u Stockholmu: radovi se privode kraju, izvor slike: m-m-pr.com

Podržite Eurosong.hr

Znate li da sav sadržaj na portalu radimo volonterski, iz ljubavi prema Eurosongu, izvođačima i zajednici fanova?

Ako vam se sviđa što radimo, podržite nas!

Iza svega što vidite stoji 17 vrijednih fanova koji izdvajaju vrijeme, trud i novac za održavanje stranice, a kako bismo izvještavali s događanja sami plaćamo i putovanja i smještaj na Dori i Eurosongu.

Kako bismo i dalje mogli biti tu za vas i donositi vam zanimljive sadržaje, donirajte i pomozite da eurosong.hr ostane mjesto okupljanja za sve fanove iz regije.

Donirajte
0
PODIJELI ČLANAK

Rasprava42

  1. Fran — 17. travnja 2016. u 12:39

    Srpsku pjesmu nisam ni odgledao do kraja jer pjevačica izvodi grimase ko da joj nešto smrdi i još se i trese nekontrolirano za mikrofonom, ko da da ima Touretteov sindrom. Mislim da bi htjela biti neka Adele ali sve na kraju se svede na tu trešnju i grimase.

  2. Corona — 17. travnja 2016. u 12:33

    Nisam primjetila da je itko od fanova konstatirao da Nina nema dovoljno karizme. Kako uopće možeš pobijediti na The Voiceu ako nemaš karizme?
    Pogledajmo Ninin nastup u Amsterdamu – to je bio najbolji nastup od svih koji je prikupio daleko najviše pregleda na youtube-u i daleko najviše pozitivnih komentara.
    S druge strane evo komentara fanova wiwiblogs žirija na Sanju koja je potpuna krajnost u nastupu, gdje mnogi taj nastup nazivaju "preseravanjem" i iritantnim:
    1.) Serbia is serving us a big diva ballad this year, but I’m not feeling it. It’s overly dramatic, from the make-up and lyrics to the delivery, bordering on downright ridiculous. I am not a fan of musical theatre and this is what “Goodbye” feels like.
    ___________________________
    2.) Category is: cinematic Bond theme ballad. Sanja’s expressions are theatrical, but her voice is the act. Homegirl can sing for days! Unfortunately she’s stuck with what feels like the neglected little sister of “Molitva”. The orchestral backing gives this some punch, but that aside the whole thing feels very emotionally hollow and Broadway. A lot of power without a lot of feeling.
    _____________________
    3.) This Serbian song leaves me cold. Maybe it’s her forced and bizarre interpretation but I’m just not connecting to it. “Goodbye (Shelter)” has good arrangements but the melody reveals a staggering mediocrity and lack of creativity.
    _______________________
    4.) Sanja has a strong, expressive voice, but there’s one really big problem: the performance is dominated by Sanja’s over-the-top body movements and facial expressions. It would be fine in a comedic cabaret show, but when the song is about a woman trying to flee an abusive relationship, the gurning and flailing strongly detracts from the serious message.
    _______________________
    5.) While I appreciate the thoughtful subject matter and passionate delivery, something about this just doesn’t click. What starts out as a promising Balkan ballad morphs into a somewhat strange Amy Winehouse cover act. The gesticulation and shaking — no doubt meant to convey the horrors of domestic violence — is unfortunately comical and Sanja would be wise to limit her contortions.

  3. Maja — 17. travnja 2016. u 12:16

    @vitalijklichko nemoj mi Hovi-ja doma bi ga nosila 🙂 a pa ne triba se nekome sviđat da se neko tura prid kamere, Nina je svoja 🙂

  4. from_Russia_with_Love — 17. travnja 2016. u 12:08

    Činjenica je, hajde slobodno tako da kažem , da naša Nina ima skoro sve, sem te jedne stvari , a to je da je kamera baš ne što mnogo ne vole. Genereralno , svuda. Ona je ponikla iz velikog projekta , koji se zove Vojs. Sva sreča da je to bilo to , jer da je bilo neko drugo takmičenje , otpala bi ranije.
    O svemu tome sam ja govrio na početku još, nema inputa energije sa njene strane na stejdžu. Curka kao da je preneta iz muzeja voštanih vigura na binu i onda vidiš mahom otvaraju se usta . Posle dođe i neko stilozovano širenje ruku , onako ukučeno, bojažljivo. Ceo utisak je takav kao da je curo neko isprepadao na mrtvo i nekako sad ona naterana peva za kaznu pred svima. Znči nema prigovora tu na pevanje. To niko ne spori . Jedina zamerka je ta , zašto su iškli sve vreme presme na visoke lage. To i njoj otežava situaciju . Naravno da je svako svestan da je psma takva i da se uz ovu pesmu niko ne treba drmusati i neznam kakve trikove izvoditi .
    Ali taj led sa njenog lica se može seći i osetiti u vazduhu. Ta njena frizurica je ok ovako , ali izgleda ko pokislo bledo anemično devojče.
    E sad kako deluje ocva grafika na ledu. Men iceo kontekst pesme odaje utisak neke teskobe, hladnoće …ma nikako da se " razvedri " bre…mnogo je pesma i cela stvar pretvorena u nešto turobno , polumračno …pa nije valjda da su mislili da će ljudi širom Evrope razumeti tekst koji ona pev ) ili (bilo ko ) ..eh kad bi i znali svi engleski , bilo bi i dobro.
    Pošto smo videli ovo na vojsu , jasno je da smo videli otprilke i 70 % nastupa na escu. Sasvim jasno možemo nazreti nekoliko vokla u pozadini , nju ispred u nekoj kreacji od tog vašeg Đurađa , naravno osetiti atmosafereu esc stejdža u celini . Neko je pominjao da bi uz ovo išla neka scenografska para , npr na početku . I ja mislim da bi to bio pun efekat , ili na početku ali ne i na kraju . Ne znam , treba da pokušaku da izfuraju celu ovo pesmu na pozitivu . Ona bi trebalo da napravi koji usmereniji pokret više, a ne da se ukupa ko stena, i da se maknu tamni tonovi koji se valjaju previše dugo za vreme pesme. Bar na kraju. Lepo bi bilo da nam ti vokali na kraju , pošto nisu aktivni sve vreme, sklope neku figuru , kao poruku ( kao što su Marija i ona jedna zajedno sa njom 2007 god, podigle ruke i formirale jarko crveno srce…nravno ne to , to je izfurano …ali nešto bi bilo zanimljivo ) . Najlakše varijanta od svih je da se ukopaju , otvaraju usta i da čekaju da tamni led ekrani odrade svoje. Pesma ima jako puno elemenata da se od nje napravi sigurni top 5. Ali mislim da će to ići od 6 do 10 pozicije , najizglednije. I to je veliki uspeh. Sve ispod toga za ovako dobru pesmu , bilo bi po meni podcenjeno.

  5. endlessly — 17. travnja 2016. u 09:56

    Ma daj ba ono sa Conchitom je cisto pre….avanje.
    Onakav gard i ponasanje i onda kad je primila nagradu ona gluma……

  6. Agent — 17. travnja 2016. u 09:51

    FRA 2012 je obišla cijelu Europu, dala tone i tone intervjua, na kraju 0 na televotingu i žiri ju spasio od debakla!

  7. KličkoVitalij — 17. travnja 2016. u 03:53

    Ne govorim ja za kampanje obilaženja Europe i popratnu promociju. Govorim vam o karizmi na sceni, stavu, guardu. Sjetite se Conchite. Ma da je Tina Turner stala pred nju u momentu izvedbe, morala bi se skloniti. Nina mora naći negdje tu forcu, da osvaja, ne samo vokalno, već i pojavom na sceni. Nije to teško. Tri su minute kratko vrijeme i nemate vremena da za kockanje.

  8. Fran — 17. travnja 2016. u 02:18

    @ben005 nije to do pjesme koja ostaje u uhu, nego do ukupnog dojma kakav je na tebe ostavila i pjesma i nastup. Francuska pjesma jedina ostaje u uhu i tu se slažem s onima koji ju favoriziraju. Ali nisam siguran da je to dovoljno.

  9. ben005 — 17. travnja 2016. u 02:04

    Nadam se da ovu haljinu nećemo više gledati u svim sljedećim nastupima prije Stockholma. Valjda joj je Zigmann nešto sašio i za Miss Universe.

    Nastup će joj itekako biti važan jer ova pjesma ne ostaje u uhu i nakon prvog slušanja brzo se zaboravi.

    Za nastup na Eurosongu vidim je u stilu australske pjevačice Sije – ne treba Nina prekriti lice, ali neka se prikrije što više u početku tako da zainteresira slušatelje.

  10. Corona — 17. travnja 2016. u 01:55

    @kako-dara-od-radojka meni Francuska također br. 1, Australija 2. Hrvatska 3. i Cipar 4. (Rusija 5.)

  11. Kako-Dara-Od-Radojka — 17. travnja 2016. u 01:49

    Kad malo razmislim, zapravo nastup uživo niti jedne zemlje me još nije pozitivno dotaknuo osim Francuske i Hrvatske. Taj Francuz pršti od simpatičnosti, a ima i super pamtljivu laganu pjesmu. Pariz 2017. 95%.

  12. marelko — 17. travnja 2016. u 01:42

    Bas to. I spot i promocija i smjeskanje na intervjuima i slicno ima jako mali znacaj u ukupnom glasanju. 95% ljudi koji ce glasati ce uzivo prvi put vidjeti i cuti pjesme. Ostalih 5% su oni koji su vec culi nekoliko pjesama ranije i tipa znaju otprilike koje su pjesme favoriti i sl. (tu naravno spadaju i fanovi Esc-a kojih ima oko 1%)

  13. endlessly — 17. travnja 2016. u 01:29

    Rijetki su izleti na vrh neocekivanih pjesama kao sto se to desilo Holandiji. Nije toliko vazna nametljivost koliko ponasanje na sceni i harizma.

  14. Kako-Dara-Od-Radojka — 17. travnja 2016. u 01:25

    @vitalijklichko treba obići cijelu Europu kao Kate Ryan 2006., iskakati iz svake paštete, biti 1. na kladionicama i onda se ne plasirati u finale. 😀

  15. Corona — 17. travnja 2016. u 01:17

    @vitalijklichko ne slažem se. Kakve veze ima guranje pred kamere kad milijuni gledatelja gledaju po prvi put nastup i na temelju toga glasaju?
    Sve ono iza scene je sporedno. Nitko nije 2014. čuo za Nizozemsku, a oni ubili na pozornici jednostavnošću i atmoferom i bili 2.

  16. KličkoVitalij — 17. travnja 2016. u 01:11

    Nina MORA početi da se ponaša kao zvijezda, ako želi nešto više postići na Eurosongu. Naprimjer, onaj Hovi Star, totalno periferna ličnost iz Izraela, je toliko nametljiv, sveprisutan, opčinjavajući pojavom, da ga, voljeli ili ne voljeli pjesmu, ne možete ignorirati. Nina je previše pristojna, povučena, hladna, introvertna, a to na Eurosongu gdje sve pršti od emocije, neposrednosti i gdje se svi guraju za minut u kadru, jednostavno nije dobro. Evo, ova Sanja Vučić je primjer kako stalno dovlačiti kamere na sebe.

    Pjesma jednostavno nije dovoljna, a ni glas. Da je, Nina bi davno bila u top 3.

  17. Corona — 17. travnja 2016. u 01:09

    1.) Jedva čekam da vidim haljinu za Eurosong. Zanima me taj futurizam.
    2.) Jedva čekam da vidim probe i nastup za Eurosong jer najavljen je futuristički nastup, a to ovaj iz The Voice nije, iako je i izvrstan.
    3.) Jedva čekam da vidim kako će rasvjeta pratiti Ninu na pozornici jer to će u refrenima sigurno djelovati moćno
    Sve u svemu – jedva čekam <3

  18. Fran — 17. travnja 2016. u 00:54

    Jako jako dobro.

  19. endlessly — 17. travnja 2016. u 00:30

    There in the sky?

  20. PetarPan — 17. travnja 2016. u 00:26

    Odlična. Rasturila je zadnji refren.

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?