Organizator idućeg Eurosonga, ukrajinska televizija NTU, objavila je detalje natječaja za kreativni koncept Eurosonga 2017. Kreativni koncept mora se sastojati od teme (ideje), loga i slogana, koji će u budućnosti biti prepoznatljiv znak nadolazećeg izdanja natjecanja. Ujedno, mora biti u skladu s uobičajenim brendom Eurosonga i odražavati vrijednosti povezane s Ukrajinom, nastojeći održati pozitivan imidž. Važno je i da se logo harmonično sjedinjuje s univerzalnim logom natjecanja i tematskim elementima koncepta – pod-logom i sloganom.
Završni popis napravila je NTU prema rejtinzima Sveukrajinske promidžbene unije (AAC). Tako su u završnih devet ušle iduće tvrtke: Havas Worldwide Ukraine, BBDO Ukraine, Republique, J&I Advertising and PR, Twiga Ukraine, Arriba, ADVENTA MullenLowe Group, Think McCann i Green Penguin Media. Razdoblje prijava započelo je jučer, a zadnji dan za predaju ideja je 4. studenog. Pretpostavlja se kako će se Referentna grupa EBU-a i NTU sastati 11. studenog kako bi odlučili o pobjedniku, no točan datum objave nije poznat.
– Važno je da nacionalno natjecanje pridobije vodeće ukrajinske tvrtke u promidžbi i komunikaciji – najbolje profesionalce u ovom polju. Prvo, imaju puno iskustva u ovom polju i konstantno razvijaju kreativne koncepte za nacionalne i međunarodne brendove. Drugo, u svojem profesionalnom sustavu imaju brojne nagrade s nacionalnih i međunarodnih natjecanja kreativnosti, što znači da su njihov rad prepoznali i njihovi strani kolege i eksperti kao “najbolji od najboljih”. Dajući razvoj kreativnog koncepta profesionalcima, NTU ga daje u dobre ruke, jer ti profesionalci moraju razviti kreativni koncept, koji će predstavljati samo Eurosong 2017., već i Ukrajinu u međunarodnoj areni. Zato smo preporučili pozvati samo najbolje agencije, bazirajući se na njihovom rejtingu kreativnosti i vještinama među ukrajinskim promidžbenim agencijama – izjavio je predsjednik AAC-a Maxim Lazebnyk. Naglasio je da u slučaju da netko izvan gore navedenih tvrtki ima vlastite ideje, može se prijaviti, ali mora imati potporu barem jedne od tih tvrtki.
Preliminarni slogan Eurosonga 2017. trenutno je Hear Our Voices (Čujte naš glas). U međuvremenu, delegacija EBU-a opet je došla u kontrolu Kijeva, što možete pogledati u videu ispod.
Godine 2005, slogan Eurosonga bio je Awakening (Buđenje), koji je simbolizirao buđenje Ukrajine i Kijeva u cilju pokazivanja Europi. Tadašnje razglednice prikazivale su ukrajinsku kulturu i nasljeđe, zajedno s modernijom i industrijaliziranom stranom domaćina. Eurosong 2005. ujedno je bio i posljednji u kojem su zemlje čitale sve dodijeljene bodove.
Podsjetimo, Eurosong 2017. održat će se od 9. do 13. svibnja u Kijevu. Za mjesto natjecanja odabran je Međunarodni izložbeni centar.
Rasprava1
Krasnopoly — 25. listopada 2016. u 22:22
Ne sumnja se… biće to vrlo kreativno " popljuvati Rusiju " bu ha haaaaaaaaaaaaaaa
a jedino što realno mogu jeste mlatiti praznu slamu … nou problemo ! 🙂