Objavljen koncept razglednica za Eurosong 2019. – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Objavljen koncept razglednica za Eurosong 2019.

  2 min za čitanje   4 komentara

Priredila: Marija Antolić

Izraelska televizija KAN objavila je nove informacije vezane uz Eurosong. Ovoga puta riječ je o izgledu razglednica koje se prikazuju uoči nastupa svake države sudionice natjecanja, a putem kojih država domaćin ima priliku u pokazati ljepote svoje zemlje. Isprva je praksa bila da svaki sudionik snimi razglednicu u svojoj državi, ali u novije je vrijeme trend da se razglednice snimaju u zemlji koja je domaćin izbora za najbolju pjesmu Europe.

KAN je objavio kako će se u narednim tjednima razglednice snimati na različitim lokacijama diljem Izraela kao što su gradovi Tel Aviv, Eliat i Caesarea, planina Hermon, Bahai vrtovi, Mrtvo more i sl.

Koncept ovogodišnjih razglednica bit će Dancing Israel (rasplesani Izrael). U njima će se pojavljivati poznati izraelski plesači i plesne skupine koji će plesati različite vrste plesova, od hip hopa do baleta. Neki od tih plesača su Dana Frieder, Anna Aronov, Rona Lee Shimon, Or Kahlon, Idan Sharabi, Stefan, a tu će još biti plesači baleta, kao i plesna skupina Batsheva te izraelska ekipa umjetničkog plivanja. U razglednicama će, zajedno sa spomeutim plesačima, plesati i predstavnici pojedinih zemalja. Zivit Davidovitch, izvršni producent ovogodišnjeg Eurosonga, ističe:

– Razglednice su jedan od najvažnijih dijelova prijenosa i ovo je odlična prilika da 200 milijuna gledatelja diljem svijeta vidi ljepote Izraela.“

Redatelj razglednica biti će Karen Hochma, glavni redatelj prošlogišnje pobjedničke pjesme Toy, a produkcijski dio posla obavit će poznata izraelska producentska kuća Gustavo.

Podržite Eurosong.hr

Znate li da sav sadržaj na portalu radimo volonterski, iz ljubavi prema Eurosongu, izvođačima i zajednici fanova?

Ako vam se sviđa što radimo, podržite nas!

Iza svega što vidite stoji 17 vrijednih fanova koji izdvajaju vrijeme, trud i novac za održavanje stranice, a kako bismo izvještavali s događanja sami plaćamo i putovanja i smještaj na Dori i Eurosongu.

Kako bismo i dalje mogli biti tu za vas i donositi vam zanimljive sadržaje, donirajte i pomozite da eurosong.hr ostane mjesto okupljanja za sve fanove iz regije.

Donirajte
0
PODIJELI ČLANAK

Rasprava4

  1. padakisha2 — 19. veljače 2019. u 13:08

    Osobno ne shvaćam zašto se tih 30ak sec X 60ak (polufinala, finale) ne iskorisiti samo i jedino za promociju države i njenih ljepota, povijesti, raznih uspjeha, gastronomije… Mislim, potrošiš milijune na organizaciju da bi predstavljao nekog tamo slučajnog pjevača u njegovoj zemlji? Glupost. Grčka, Ukrajina, Turska su zadnje kojih se sjećam da su baš maksimalno iskoristile ovu pogodnost. Da ne govorim da je tu i daljnja mogućnost da se recimo na službenoj stranici ponude wallpaperi za mobitele, laptope i sl, kalendari; recimo youtube videi lagane muzike s motivom našeg mora, planina ili močvara i ptica – oni trosatni videi. Promocija, promocija, promocija – ne samo da ljudi dođu kod nas, već i da se popravi naš ugled vani.

  2. Anonimno — 19. veljače 2019. u 11:49

    Treslo se brdo, rodio se miš. Koncept Eurosonga 2019.

  3. quicksilver — 19. veljače 2019. u 11:41

    Katastrofa u najavi

  4. ESCroatia — 19. veljače 2019. u 06:04

    Zanimljivo?

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?