Objavljen koncept razglednica za Eurosong 2019.

Podijeli na Facebook Twitter
visit Israel

Priredila: Marija Antolić

Izraelska televizija KAN objavila je nove informacije vezane uz Eurosong. Ovoga puta riječ je o izgledu razglednica koje se prikazuju uoči nastupa svake države sudionice natjecanja, a putem kojih država domaćin ima priliku u pokazati ljepote svoje zemlje. Isprva je praksa bila da svaki sudionik snimi razglednicu u svojoj državi, ali u novije je vrijeme trend da se razglednice snimaju u zemlji koja je domaćin izbora za najbolju pjesmu Europe.

KAN je objavio kako će se u narednim tjednima razglednice snimati na različitim lokacijama diljem Izraela kao što su gradovi Tel Aviv, Eliat i Caesarea, planina Hermon, Bahai vrtovi, Mrtvo more i sl.

Koncept ovogodišnjih razglednica bit će Dancing Israel (rasplesani Izrael). U njima će se pojavljivati poznati izraelski plesači i plesne skupine koji će plesati različite vrste plesova, od hip hopa do baleta. Neki od tih plesača su Dana Frieder, Anna Aronov, Rona Lee Shimon, Or Kahlon, Idan Sharabi, Stefan, a tu će još biti plesači baleta, kao i plesna skupina Batsheva te izraelska ekipa umjetničkog plivanja. U razglednicama će, zajedno sa spomeutim plesačima, plesati i predstavnici pojedinih zemalja. Zivit Davidovitch, izvršni producent ovogodišnjeg Eurosonga, ističe:

– Razglednice su jedan od najvažnijih dijelova prijenosa i ovo je odlična prilika da 200 milijuna gledatelja diljem svijeta vidi ljepote Izraela.“

Redatelj razglednica biti će Karen Hochma, glavni redatelj prošlogišnje pobjedničke pjesme Toy, a produkcijski dio posla obavit će poznata izraelska producentska kuća Gustavo.

Komentara 4

  1. Osobno ne shvaćam zašto se tih 30ak sec X 60ak (polufinala, finale) ne iskorisiti samo i jedino za promociju države i njenih ljepota, povijesti, raznih uspjeha, gastronomije… Mislim, potrošiš milijune na organizaciju da bi predstavljao nekog tamo slučajnog pjevača u njegovoj zemlji? Glupost. Grčka, Ukrajina, Turska su zadnje kojih se sjećam da su baš maksimalno iskoristile ovu pogodnost. Da ne govorim da je tu i daljnja mogućnost da se recimo na službenoj stranici ponude wallpaperi za mobitele, laptope i sl, kalendari; recimo youtube videi lagane muzike s motivom našeg mora, planina ili močvara i ptica – oni trosatni videi. Promocija, promocija, promocija – ne samo da ljudi dođu kod nas, već i da se popravi naš ugled vani.

Odgovori