Prošlo je deset dana od velikog finala Eurosonga 2022., a sada znamo i koliko je ljudi pratilo ovaj glazbeni spektakl. EBU je objavio kako je Eurosong 2022. putem televizije pratilo 161 milijun ljudi, dok je online gledanost dosegnula nove rekorde. Eurosong je, dakle, gledalo sedam milijuna ljudi više nego prošle godine. Točnije, gledanost prošlogodišnjeg Eurosonga je iznosila 183 milijuna gledatelja, ali su iz konačne računice izuzete Ukrajina i Rusija čija je zajednička gledanost prošle godine iznosila 29 milijuna ljudi. U tom slučaju, porast gledanosti velikog finala Eurosonga 2022. u usporedbi s 2021. godinom iznosi 3%. Također, potrebno je naglasiti i da podaci gledanosti ne postoje za televizijske kuće u Albaniji, Azerbajdžanu, Cipru, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Izraelu, Malti, San Marinu i Sjevernoj Makedoniji.
EBU je objavio i podatak da je u čak 13 država gledanost Eurosonga prešla 50% ukupnog gledateljstva, a između ostaloga i u Italiji koja je bila ovogodišnji domaćin. Rekorde su oborile i Španjolska, koja je imala čak 86% gledatelja više nego prošle godine te Ujedinjeno Kraljevstvo koje je imalo 20% veću gledanost.
Ovogodišnji sponzor Eurosonga je bio i TikTok, a prvi puta ikada su se na toj platformi uživo prenosile i sve tri večeri natjecanja. Eurosong je putem službenog kanala na TikTok-u pratilo 3,3 milijuna gledatelja, a u dva tjedna koja su prethodila velikom finalu objave na službenom Tik Tok profilu Eurosonga je vidjelo 189 milijuna ljudi. Vrlo je značajno i da je sadržaj na službenom YouTube kanalu Eurosonga pratilo 42,3 milijuna ljudi. Gledanost velikog finala Eurosonga putem YouTube-a je iznosila 7,6 milijuna gledatelja, što je 50% više nego prošle godine, a značajno je i da je čak 2,2 milijuna tih gledatelja bilo u Ukrajini.
Rekordi praćenja ovogodišnjeg Eurosonga su oboreni i putem drugih platformi poput Facebooka, Twittera i Instagrama.
Rasprava1
Blink — 25. svibnja 2022. u 09:10
On line su Rusi kojima nedostaje Eurosong. Većina europskih zemalja alfa ina najveću gledanost Eurosonga. Italija je na tom polju bila najlosija ali jako im lijepo ide s uspjesima tako i gledanost raste.