Odlučeno je što će biti s pjesmama Eurosonga 2020. – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Odlučeno je što će biti s pjesmama Eurosonga 2020.

  1 min za čitanje   71 komentar

Jedno od važnijih pitanja nakon otkazivanja ovogodišnjeg Eurosonga jest to koliko je moguće da ćemo iste pjesme slušati na Eurosongu 2021. Danas navečer stigao je odgovor.

Kako je objavljeno na društvenim mrežama Eurosonga, a prenosi HRT, na današnjem sastanku eurovizijske Referentne grupe odlučeno je kako eurovizijska pravila neće biti mijenjana te da će za Eurosong 2021. morati biti odabrane nove pjesme. Hoće li izvođač biti isti, odluka je na svakoj televiziji sudionici Eurosonga posebno.

Međutim, kako bi se odala počast pjesmama koje su trebale biti izvedene na ovogodišnjem Eurosongu, EBU je odlučio izdati CD Eurosonga 2020. Prije otkazivanja, datum kada je trebao biti objavljen fizički CD Eurosonga je 17. travnja.

Također, dodatno se razmatralo i na koje će još načine biti promovirani ovogodišnji nesuđeni sudionici Eurosonga, a o tome će se odluka donijeti 26. ožujka. Svakako je poznato kako taj televizijski i/ili radijski događaj neće biti natjecateljskog tipa.

View this post on Instagram

Following the cancellation of #Eurovision 2020 we’d like to share some news with you from @ebu_hq. . We have been overwhelmed with the love that the Eurovision Song Contest (ESC) family has shared since the difficult decision to cancel the 2020 event. . The EBU is very aware of how much the Eurovision Song Contest will be missed this year. The Contest’s values of universality and inclusivity, and our proud tradition of celebrating diversity through music, are needed more than ever right now. . The EBU and its Members are therefore currently exploring alternative programming, but not a competition, to help unite and entertain audiences around Europe during these challenging times. . It is our intention in this programming, and on our online platforms in the coming months, to honour the songs and artists which have been chosen for the Eurovision Song Contest 2020. . With that in mind, the Reference Group, the ESC’s governing board, has decided that, in accordance with the rules of the Eurovision Song Contest, this year’s songs will not be eligible to compete when the Contest returns in 2021. . At their discretion, Participating Broadcasters may decide which artist(s) to send in 2021, either this year’s or a newly chosen one. . We ask for your patience while we work through ideas in the coming days and weeks.

A post shared by Eurovision Song Contest (@eurovision) on

12 via HRT
PODIJELI ČLANAK

Rasprava71

  1. Zack — 21. ožujka 2020. u 01:22

    Pa ovo je zanimljivije citati od gledanja bilo kakvig bitch fighta ili svade homica. Idem si spremiti jos jedne kokice. 😂😂😂😂
    Djeco moja najmlada, sto po godinama starosti sto po godinama pracenja eurosonga – konacno ste shvatili ono sto se godinama vec zna a izaslo je na vidjelo davno prije, pocetkom nove ere eurosonga – da se sve na i oko eurosonga vrti oko novca kao i sve u danasnje vrijeme. Drago mi je gledati da odrastate i znam da je tesko kao sto je svima nama bilo u pocetku kada smo to shvatili ali nemojte se lagati i reci da nikada cise eyrosong necete pratiti. Hicete itkokako, kao sto smo i svi mi starijih generacija. ❤❤❤

  2. SwedenEurovisionFan — 21. ožujka 2020. u 01:02

    @rossonero Ako ”uvijek” znači 4 od 11 puta (Clausen, Stockselius, Sand, Osterdahl) onda neka ti bude.
    Moguće je da možeš glasati više puta, no i takvi glasovi se broje zar ne (hint 20 glasova na Eurosongu)? Uostalom, ne vjerujem da bi baš netko išao namjerno glasati 50 puta za to koje natjecanje više očekuje.
    To je racionalna odluka ako se ovogodišnje natjecanje ne može održati i iza toga stojim. Da se natjecanje prolongiralo u, recimo, studeni 2020. onda bi bilo logično da nastupe izabrane pjesme. Ali u 2021. apsolutno ne i to je moje mišljenje koje se razlikuje od tvog pravocrtnog i to je to. Kraj priče, stoga laku noć!

  3. Diavolo — 21. ožujka 2020. u 00:43

    @escfan
    – Ovo što sam napisao da se ”iz godine u godinu” biraju, nisam mislio doslovno (očito opet moram crtat, ne zna se čitat između redaka), odnosno, biraju ih uvijek kad se i donosi odluka o novom supervizoru.
    – Vjerujem da na svim tim stranicama možeš glasati više puta za jednu opciju, tako da ne znam koliko su ti glasovi validni. A i u krajnjem slučaju bitni. Sintagma ”Eurosong prije Eurosonga” može značiti i usmjeravati samo na jedan festival, a to je Sanremo. Vjerujem da ne moram objašnjavati zašto.
    – Melodifestivalen je festival generičnosti. Ja nisam nigdje rekao da Šveđani ne znaju napraviti dobru generiku. Dapače, najbolji su u tome, ali i takvih pjesama je malo (gotovo mizerno) zadnjih 7-8 godina.
    – A i ti si rekao da je jedina racionalna odluka da se već odabrane pjesme bace u smeće (figurativno) bez prave prilike na velikoj sceni, pa da se izaberu nove. Bez imalo empatije za sve one koji su do sada bili uključeni u priču. Onda se i ti ne bi trebao nazvati eurovizijskim fanom koji komentira ovdje, umjesto da odeš na neku švedsku stranicu (ili ove koje si gore nabrojao), pa da do mile volje pišeš o Melodifestivalenu.
    – Mislim, nema se smisla ovako raspravljat. Uvijek ćeš tupiti po svome, bez objektivnog pogleda na problem. A i već mi je ovo postalo naporno jer ponašanje počinje biti djetinjasto. Sam se sebi čudim zašto sam nekog kao ti uopće pokušavao u nešto uvjeriti. Uživaj. Lijep pozdrav!

  4. SwedenEurovisionFan — 21. ožujka 2020. u 00:21

    @rossonero Evo i tebi jedne očite činjenice koju očito ne shvaćaš. Za mjesto supervizora se ne glasa iz godine u godinu, već nakon što se jedne godine izglasa supervizor, on tamo bude dokle god želi ili dokle god drugi smatraju da radi dobar posao. Jesi li ikad čuo za glasanje o tome tko će biti supervizor 2013., 2014., 2017. godine? Nisi. Činjenica.
    Tko svi, pitaš se? Odi doslovno redom na bilo koju stranicu povezanu s Eurosongom prije početka nacionalnih izbora. Doslovno biraj, ESC Today, United, Bubble, Xtra, Wiwibloggs, ma koju god. Svake godine prave anketu ”Za koji nacionalni izbor ste najviše zainteresirani?” i guess what, svake godine Melodifestivalen odnese pobjedu. Na raznim Facebook grupama ista stvar, Twitter fanpageovi, isto. Budi objektivan barem na trenutak pa reci, na svim navedenim portalima, o kojem se nacionalnom finalu najviše nagađa tko će sudjelovati, piše kad izađu lyricsi pjesama, kad izađu snippetsi, o kladionicama za polufinala, za finale i da ne nabrajam? Guess what AGAIN – Melodifestivalen. Zašto? Jer je Eurosong prije Eurosonga. Zato. Produkcijski, po glasanju, po pjesmama, po cjelokupnom SHOWU. To što ti misliš da su pjesme na Melodifestivalenu generične tvoja je stvar i tvoj ukus i ok, poštujem, ali budi realan kad već toliko jako ne želiš shvatiti da on je Eurosong prije Eurosonga.
    A ovaj moj komentar ”jedan od gledanijih natjecanja u 2020. pa čak i ako nema natjecateljskog karaktera” izgleda isto nisi dobro pročitao, odnosno bolje reći shvatio. 2020. izdanje Eurosonga neće biti natjecateljskog karaktera, ali će svejedno biti gledanije od brojnih natjecanja (Liga prvaka, Europska liga, El Clasico) i da sad dalje ne nabrajam po Europi.
    No, za nekoga tko kaže ”usra** program” za Eurosong U BILO KOJEM OBLIKU ne znam ni sam zašto komentira ovdje ili se zove Eurosong fanom.

  5. Diavolo — 21. ožujka 2020. u 00:07

    @escfan
    – Da, imaju monopol jer iz godine u godinu ”dobijaju” mjesto glavnog supervizora. To nisu nikakve teorije zavjere nego očita činjenica. A vidim da me već etiketiraš kao nekog hejtera Švedske i Skandinavije, pri tome da sam išta kontra njih rekao. A ni u eurovizijskom smislu to ne stoji. A ti bi se trebao liječiti ako svakog tko kritizira nešto što iole ima sa skandinavskim zemljama etiketiraš i prozivaš hejterom. Bez imalo argumenata. Da sam ja kao ti, sad bi mogao tu pisat te heštegove i redom pisat hejter ovoga, hejter onoga, hejter ove pjesme/zemlje/izvođača, etc. Skuliraj se.
    – Tko to ”svi” zovu Melodifestivalen Eurosongom prije Eurosonga? Ljudi željni generike? Jedino mi je žao što ovi naši urednici tom festivalu daju toliko prostora, a kasnije seru kako je sve generično. Pa sami su se odlučili za takvo što. Isto kao da su se odlučili pokriti Festival de Cancao, pa kukati kako je sve dosadno i prealternativno. Ono, ok. Što si tražio, to si i dobio. A onda smo mi svi dobili tebe koji svršavaš na to. I to nije hejt. Neko slika onoga što mi čitamo od tebe.
    – Slažem se da treba znat pročitat članak urednika, al ti očito i dalje ne znaš pročitat da to što pripremaju neće biti natjecateljskog tipa, unatoč tome što ti stalno ističeš da hoće. Kakvo natjecanje? Evo citirat ću te: ”… ali i dalje će to biti jedan od gledanijih NATJECANJA u 2020. pa čak i ako nema NATJECATELJSKOG karaktera.”. O čemu ti pričaš? Hoćeš se odlučiti o čem se radi, ne budi kontradiktoran? Neće ti nitko pratit taj usrani program što će ili što su smislili. Koga to zanima? Kad pjesme u vidu videospotova imaš svaki dan na YouTubeu. A nikakvo okupljanje izvođača na jednom mjestu ne dolazi u obzir. Prvo, zbog ove situacije što je EBU načinio istima, a drugo zato što situacija s pandemijom ovakva kakva je.
    – I ne. Ljudima u ovim ”tmurnim vremenima” nikako nije do zabave. Mislim da se većina brine kako će financijski preživjeti.

  6. L'essenziale — 21. ožujka 2020. u 00:02

    Mislim da će mi ova naša igra Eurosong prije Eurosonga biti zadnje sudjelovanje na ovoj stranici sigurno na jedno duže vrijeme.
    Pojedinci su ubili Eurosong i pravi, a bogme i na ovoj stranici.
    A na ovoj stranici, uz čast par divnih ljudi, je postalo jako naporno sudjelovati u raspravama s indoktriniranim ljudima.
    Želim dati svoje bodove onima koji su mi najbolji bili ove godine (vox populi!), kazniti one koji me živciraju i onda usnuti do neke druge prilike.

  7. VANNO — 21. ožujka 2020. u 00:00

    Kedžo i opet balada = hvala ne! 😤😤😤
    Ali ja mislim da on i nezna ništa drugo da pjeva. 🙈 🥱🥱🥱😴😴
    A da HR jednom nešto moderno izabere….to mogu samo sanjati. “Divlji vijetre” bi prošao kao nina badrić 2012. Ovo nije stil europe.
    Ja sam za DORU 2021! I nešto novo, nešto moderno.

  8. ESC fan — 20. ožujka 2020. u 23:50

    Pa mislim da su donijeli najispravniju odluku. Prvo nisam ni za kakvu alternativu takmičenja, jer smatram da svi ovi izvođaci zaslužuju stati na veliku evrovizijsku pozornicu pred milionskim auditorijem. Što se tiče odluke oko pjesama, da, znam da to nije to, ali moramo biti svjesni činjenice da EBU ipak mora da stvori neku vrsta interesovanja, svjezine i anticipacije svake godine. Da takmicari ucestvuju sa pjesmama starim godinu dana ni to ne bi bas funkcionisalo, ni kod izvođaca, a ni kod nas fanova. Uostalom nisam bio neki ljubitelj ovogodišnjih pjesama. Još uvijek sam jako tuzan jer nece biti Eurosonga, ali sta je tu je, life goes on.

    Inace da li jos nekom nedostaje onaj stari nacin pregledavanja komentara?

  9. SwedenEurovisionFan — 20. ožujka 2020. u 23:48

    @rossonero Čuj to Skandinavci imaju monopol, vidim ja tu opasne teorije zavjere kuhaš, no što se i drugo može očekivati od #swedenhejtera a očito i #scandinavianhejtera…
    Eto, gledao San Remo još i dok ga je HRT prenosio, no bitno da ništa ne znam o tom festivalu. Niti sam igdje uspoređivao Melodifestivalen i San Remo, niti hoću (ja sam abecedno nabrojio 20+ zemalja i onda naveo 4 s najvećom tradicijom), ali svi znamo da se Eurosong prije Eurosonga zove jedno od ta 2 natjecanja, a ono NIJE San Remo 😉
    Nisu definirali, ali ti piše lijepo u članku da će definirati do 26.03. Treba nekad i pročitati članak naših urednika, kad se već toliko trude.
    Za kraj ću reći isto ono što i Gallinariju, 95% ljudi neće ”bojkotirati” pa ne pratiti natjecanje i ove godine jer na kraju krajeva ljudima u ovim tmurnim vremenima treba zabave i novih sadržaja koje nemaju prilike gledati svakodnevno na svojim TV kanalima. Ionako se sad nekoliko mjeseci neće snimati novi sadržaji u zemljama koje su jako pogođene, tako da će zasigurno biti dobar odaziv, možda mrvicu manji nego prijašnjih godina, ali i dalje će to biti jedan od gledanijih natjecanja u 2020. pa čak i ako nema natjecateljskog karaktera.

  10. hexagon@космополиты — 20. ožujka 2020. u 23:48

    I još nešto ….ovde nisu neki shvatili da neodržavanje esca 2020 više NIJE tema…
    …tema je zapravo da li će se esc 2021 održati…

  11. Diavolo — 20. ožujka 2020. u 23:47

    @lessenziale Ah, šta da ti kažem. ❤🖤 Najbolje je bilo odgoditi Eurosong i ne donositi bilo kakvu konačnu odluku. Barem mjesec, dva. I onda u petom mjesecu sagledati u kojem smjeru ide pandemija, pa onda odlučiti. Eurosong od 6.-9. mjeseca, pa i kasnije. Čuda su se mogla ostvariti. Čak nisam ni siguran hoće li Nizozemci prihvatiti odluku o organizaciji nakon toliko peripetija. Sumnjam da je njima drago što ovo rade izvođačima. Ipak su oni domaćini, a domaćini žele uvijek ono najbolje za svoje goste.

  12. hexagon@космополиты — 20. ožujka 2020. u 23:45

    Ljudi ne vredi vam sada da ” naričite ” … u svemu ste u pravu .. ali valjda vam je jasno u kakvom svetu živite…i da je u toku slom jednog poretka i to u punom zamahu. Pa upravo i ova odluka EBU-a je samo kockica u mozaiku te njihove propasti koja se ogleda kroz tzv “otvorena neoliberlana društva” … kojima Kina očita bukvicu kako treba da se bore protiv korana virusa..pa nadalje ..

  13. Diavolo — 20. ožujka 2020. u 23:38

    @escfan

    – Ne, ne znaš ti ništa o Sanremu i što on znači za talijansku kulturu kad ga uspoređuješ sa umjetnim festivalima kao što su Melodifestivalen i većina ostalih nabrojanih zemalja.
    – Zbog kojih su se novaca Talijani vratili na Eurosong? Kao big5 imaju samo veći trošak kojeg poklanjaju EBU-u. Nemaju oni nikakve veće koristi naspram drugih 40+ zemalja. Veće koristi imaju skandinavci koji imaju monopol nad ovom debilnom organizacijom EBU (barem ovog dijela što je zadužen za Eurosong).
    – Kažeš: ”Hoće li biti predstavljeni gotovo 200 milijunskom auditoriju?”. Apsolutno ne! Ništa ne izgleda. Ne znam o čemu pričaš. Reci mi tko će sada upaliti TV i uzeti telefon u ruke? Kad ne odlučuješ o pobjedniku. Kojih 200 milijuna ljudi? Ionako je već na sav glas objavljeno da se Eurosong otkazuje. Neće nitko ni gledati nisko budžetni show koji će oni pripremiti. Tko zna gdje će i biti. TV? Radio? U kojem formatu? Ništa nije definirano, a ti tu već najavljuješ brojku koja je i na samom Eurosongu teško dohvatljiva zadnjih godina. Ove godine, da se Eurosong održao, možda bi taj broj mogao i bit dosegnut jer su Rusi poslali svog jakog aduta, koji bi privukao auditorij koji inače i ne prati Eurosong. Ovako nema šanse. Al ono, nikakve. Čuj to, 200 milja za gledanje videospotova (u najboljem slučaju). Ha ha ha, kako da ne!
    – Pa vidim da ne mariš za svoje ”favorite”, tako da ne znam koliko te treba uopće shvatiti kao Eurosong fana. Za tebe bi vjerojatno bilo najbolje da se ova stranica preimenuje u Melodifestivalen.hr i da samo prati to događanje. Ionako te za druge pjesme nije briga. Lakše bi prebrodio otkazivanje Eurosonga, nego Melodifestivalena.

  14. Niko bitan — 20. ožujka 2020. u 23:19

    Meni je žao država kao što su Litvanija, Island, Bugarska i Malta. Nakon godina učestvovanja, konačno su imali pesmu koja bi mogla da im donese svoju prvu pobedu. Uopšte nije fer ne samo prema izvođačima, već i prema državama koje predstavljaju. The Roop je rekao, ako On Fire ne može sledeće godine, neće ni oni, isto je to rekla i Viktorija iz Bugarske. Tako da sledeće godine izgleda nećemo slušati Bugarsku. 🙁
    Razumem odluku EBU-a, ne slažem se ali razumem. Važno je to da se bar neki predstavni sledeće godine vraćaju. Ne sa istim pesmama, ali je ipak lepo viditi ih da su opet dobili tu šansu.

  15. SwedenEurovisionFan — 20. ožujka 2020. u 23:18

    @rossonero Prethodni se komentar odnosio na tebe, samo sam te zaboravio označit.

  16. SwedenEurovisionFan — 20. ožujka 2020. u 23:18

    O Talijanima naravno da znam da su održavali San Remo i mimo Eurosonga, čak sam ti i napisao da oni imaju 70 godina dugu tradiciju svog festivala, ali o njima i ne bih previše jer sam već napisao da su se vratili na Eurosong isključivo zbog para o kojima ti ovdje isto tako pričaš da su ”uništile čar Eurosonga” ili whatever i svi to znamo.
    Da ti odgovorim na protupitanje, oni se ne odriču ničega. Jesu li održali NF? Jesu. Jesu li objavili video ili live nastup na službenom YouTube kanalu ESC-a i time dobili promociju? Jesu. Hoće li biti predstavljeni gotovo 200 milijunskom auditoriju? Današnjom objavom izgleda da hoće. Problem solved.
    Pa problema s istim izvođačima nikako NEMA, niti sam to igdje napisao. Iste pjesme, znane već 14 mjeseci, eee tu već dolazi do itekakvog problema. Još što se tiče The Mamas i Uku Suvistea, oboje su mi u Top10, toliko o tome koliko mi se njihove pjesme sviđaju i koliko će mi i biti žao što neće sudjelovati na ESC 2021.

  17. L'essenziale — 20. ožujka 2020. u 23:16

    @rossonero dijelim tvoje mišljenje u potpunosti!
    Eurosong se trebao održati pod svaku cijenu do kraja godine pa makar izvođači gledali jedne druge i pljeskali si međusobno. Cijela idea Eurosonga je masakrirana ovim odlukama.

  18. Gallinari — 20. ožujka 2020. u 23:14

    2020 je cini se prekretnica eurosonga kakvog smo poznavali.Bojkot ce cini se biti neizbjezan ali s razlogom.Natjecanje koje ujedinjuje Europu izgleda prerasta u natjecanje koje razjedinjuje Europe.Tuzno ali istinito.

  19. Diavolo — 20. ožujka 2020. u 23:10

    @tristan Apsolutni potpis na ovo o uvjetovanju!

  20. L'essenziale — 20. ožujka 2020. u 23:08

    Eurosong je uništen ovom odlukom!
    Njegova poanta je bila ujedinjenje Europe (a i šire!)
    U 21. stoljeću, uz svu tehnologiju koja nam je dostupna, morao se održati, u inat svemiru.
    Žao mi je što je novac zadao smrtni udarac Eurosongu. I tako će se sve stubokom promijeniti nakon proklete Korone. Pojedinci su dozvolili i ubili ovo predivno natjecanje.
    R.I.P. Eurosong 😪

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?