Osvrt: Hoće li Danska ponovno među 10 najboljih? – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Osvrt: Hoće li Danska ponovno među 10 najboljih?

7 min za čitanje   18 komentara

Nakon što je prošle godine na Eurosongu danski predstavnik Rasmussen osvojio visoko deveto mjesto u finalu s pjesmom Higher Ground, Danci se i ove godine nadaju vratiti među 10 najboljih. Ovogodišnji danski nacionalni izbor za pjesmu eurovizije Dansk Melodi Grand Prix 2019 održat će se sutra, 23. veljače, u dvorani Jyske Bank Boxen Herningu. Urednica Andrea osvrnula se na svih deset pjesama u natjecanju, a u nastavku možete pročitati njene komentare i podijeliti s nama slažete li se ili ne s njenim mišljenjem.

Napomena urednice: Svi komentari u ovom osvrtu temelje se na prvom preslušavanju pjesme odnosno na efektu “prvog dojma”. Moji stavovi mogu se mijenjati s vremenom i stoga se posebno veselim razmjeni različitih dojmova.

Simone Emilie – Anywhere

Ovo je prva pjesma koju sam preslušala i već sam oduševljena. Meni je ovo sjajno i zvuči kao nešto što bi lako moglo postati radijski hit. Osobno mislim da bih ja vrlo rado plesala da DJ ovu pjesmu pusti u klubu. Što se potencijalnog rezultata na Eurosongu tiče, mislim da bi Danci lako ušli u finale s ovom pjesmom, a možda čak i ušli u top10, ali mislim da za pobjedu ipak treba nešto više. Uz zanimljiv nastup vjerovatno bi pokupili puno glasova publike, a možda i od žirija. Pobijedila na DMGP-u ili ne, uvjerena sam da ću Anywhere preslušati još sigurno mnogo puta.

Rasmus Faartoft – Hold My Breath

Već prvim taktovima pjesma me privukla i zainteresirala, ali mi je postalo jasno kako će mi ipak trebati više preslušavanja da je zavolim. Pjesma je zanimljiva i mislim da se definitivno ističe. Posebno su mi lijepe  visoke dionice, a onaj build up mi je sjajan! Nadam se da će Simone rasturiti vokalno i “začarati” nas magičnom izvedbom. Ukoliko ode na Eurosong, ova pjesma bi mogla iznenaditi. Ipak, pjesmi zamjeram što prosječnom slušatelju s vremenom može postati dosadna, pa čak i (unatoč viskom dionicama) zazvučati pomalo ravno i monotono.

Leeloo – That Vibe

Meni ova pjesma uopće nije loša, ritam je zarazan i produkcija je solidna. Unatoč tome, nisam sigurna koliko bi dobro prošla na Eurosongu budući da je pomalo generična. Ova pjesma kao da je stvorena da se pušta na tulumima i zabavama, ali za Eurosong definitivno nije. Mislim da se nekakav spektakularan nastup u ovom slučaju ne može osmisliti tako da ne vjerujem da bi zaintrigirala gledateljstvo i stručni žiri da glasaju.

Leonora – Love Is Forever

Malo sam škicnula kladionice i vidjela da je tamo ova pjesma favorit za pobjedu.  Pa, mogu razumjeti zašto kladioničari tako misle, ali ja nisam kladioničar tako da se ne mogu složiti da bi ovo bio najbolji izbor za Dansku. Ako se ipak dogodi da ova pjesma ode za Tel Aviv neću se buniti jer je pjesma simpatična i vesela i mislim da bi odlično prošla na Eurosongu. Ipak, ne mogu a da se na zapitam, zvuči li i vama ova pjesma pomalo kao Fools Garden  ? Sve u svemu, Love Is Forever bi se sigurno istakla na eurovizijskoj pozornici i Danci neće pogriješiti ako je izaberu.

Julie & Nina – League of Light

Wow, ovo ima tako ogroman potencijal za fantastičan show na pozornici. Pjesma ima neku “moć”, baš kao što je imala i Higher Ground prošle godine. Uopće me ne bi čudilo da ovo pobjedi i ode za Tel Aviv. Mislim da bi se Danci lako vratili u top10, ali ono što me brine jest refren. Meni je refren najslabiji dio pjesme i pomalo me razočarao nakon sjajnog uvoda. Možda sam to samo ja, ali refren zvuči potupuno mediocre. Ipak, vjerujem da ću već nakon nekoliko preslušavanja ove pjesme promijeniti mišljenje i zavoliti pjesmu u cjelini.  Prijelazi s engleskog na (pretpostavljam) danski su sjajni i odlično ukomponirani. Sviđa mi se! PS: Kad sam prvi put pročitala naslov pjesme, pročitala sam ga kao Leauge Of Legends i pomislila “evo pjesme koju će gejmeri poput mene obožavati” 😀

Humørekspressen – Dronning af baren

Zabavno, ali ništa više od toga. Vjerovatno će se određeneoj publici svidjeti jer nije na engleskom jeziku, ali to je jedino na temelju čega ova pjesma može sakupiti neke glasove (ako se mene pita). Među toliko dobrih pjesama u konkurenciji, bila bi prava šteta kada bi Danci izabrali ovu da ih predstavlja.

Sigmund – Say My Name

Kad sam već spomenula kladionice, moram ih opet spomenuti budući da je ova pjesma tamo nepravedno na posljednjem mjestu. Meni je ova pjesma puno bolja i zanimljivija od pojedinih favorita i mislim da uopće ne bi loše prošla na Eurosongu. Ima nekih jako dobrih dijelova koji zvuče vrlo moderno. Ovoj pjesmi nedostaje vizualni identitet koji ćemo otkriti sutra tijekom nacionalnog izbora. Mislim da će scenski nastup biti ključan za dobar plasman.

Teit Samsø – Step It Up

Budući da sam velika obožavateljica pjesme Love Runs Out koju pjeva One Republic, ne čudi me da su mi predrefrenske dionice najbolji dio te pjesme, jer me uvelike podsjećaju na Love Runs Out. Ipak, refren je nešto posve drugo i iz neobjašnjivog razloga mi se ne sviđa. Pjesma je zarazna i čak me primorala da stisnem replay, ali i na drugo slušanje dojam mi je bio isti. Bez obzira na čitavu svoju upbeat kompoziciju, kako je pjesma sve više tekla tako sam je sve više imala želju ugasiti.  Još uvijek ne mogu definirati razlog tomu. Mislim da će mi se poslije možda dojam popraviti, ali nekako sumnjam da će Danci izabrati ovo da ih predstavlja u Izraelu.

Jasmin Gabay – Kiss Like This

Ja ovu pjesmu tako želim vidjeti u Izraelu na eurovizijskoj pozornici! Ovo bi mogao biti hit samo takav, jer definitivno zvuči kao hit. Doslovno, da je ovu pjesmu otpjevala neka latino svjetska zvijezda sad bismo ovu pjesmu slušali na svim radijskim postajama. Kada slušam ovu pjesmu zamišljam neki vatren, sexy nastup i bit ću razočarana ako Jasmin ne “zapali” pozornicu. Jedan kvalitetan guilty pleasure na vidiku i definitvno jedan od mojih favorita.

Marie Isabell – Dancing with You in My Heart

Jedna sasvim solidna pjesmica koja bi sigurno pronašla put do srca brojne publike. Po mom mišljenju možda je malo repetitivna, ali potencijal postoji. Mariin vokal je zanimljiv i odlično nosi pjesmu. Nisam sigurna da je pjesma dovoljno dobra da privuče slušatelja već na prvu, ali tko zna. Bojim se da bi nastup mogao biti statičan, jer iskreno ne vidim što bi se s ovom pjesmom scenski moglo smisliti.

Završno razmatranje

Ugodno sam iznenađena pjesmama koje nam je ove godine ponudila Danska. Ja sam bila veliki fan Danaca i prošle godine, a sve mi se čini da bi se tradicija mogla nastaviti. Najdraža pjesma s izbora mi je Anywhere, ali u stopu je slijede Kiss Like This, League Of Light i Love Is Forever. Na pitanje hoće li se Danci vratiti u top10 teško je odgovoriti dok ne vidim live izvedbe, ali sudeći po studijskim verzijama pjesama taj scenarij vrlo lako je moguć.

Podržite Eurosong.hr

Znate li da sav sadržaj na portalu radimo volonterski, iz ljubavi prema Eurosongu, izvođačima i zajednici fanova?

Ako vam se sviđa što radimo, podržite nas!

Iza svega što vidite stoji 17 vrijednih fanova koji izdvajaju vrijeme, trud i novac za održavanje stranice, a kako bismo izvještavali s događanja sami plaćamo i putovanja i smještaj na Dori i Eurosongu.

Kako bismo i dalje mogli biti tu za vas i donositi vam zanimljive sadržaje, donirajte i pomozite da eurosong.hr ostane mjesto okupljanja za sve fanove iz regije.

Donirajte
0
PODIJELI ČLANAK

Rasprava18

1. Anonimno — 23. veljače 2019. u 01:24

Kiss like this će lili ostati samo jedna u moru pjesama s natjecanja kao Brutalero ili će bit Fuego 2.0. Ništa me se nije dojmilo. League of Light je bezveze s ponavljajućim ritmom i tekstom koji je poprilično dosadan… ne vidim ih u top 10 ali tko zna kakve će bit ostale pjesme…do sad su loše pa nikad se ne zna.

2. Diavolo — 23. veljače 2019. u 00:59

Kako je loše krenulo, mogli bi. Jedino ak izaberu Simone i duet Julie i Nine.

3. kumbhakarna — 23. veljače 2019. u 01:24

4. Diavolo — 23. veljače 2019. u 00:59

5. Mario — 22. veljače 2019. u 22:35

Neće sorry

6. Nikolina Hajnić — 22. veljače 2019. u 21:52

League Of Light ima najviše potencijala i taj divan skandinavski štih, nadam se da će se Danci odlučiti za tu pjesmu. Love Is Forever je najviše po mom ukusu, a ok mi je i Anywhere. Ostale me se nisu dojmile, nisam ih čak ni uspjela preslušati do kraja.

7. Mario — 22. veljače 2019. u 22:35

Neće sorry

8. onlylove — 22. veljače 2019. u 21:52

9. Tim Burton — 22. veljače 2019. u 19:55

Ne, jer su sve pjesme koje se takmiče na DMGP smeće. Sve i jedna, bez izuzetka.

10. TRIGLAV — 22. veljače 2019. u 19:46

League of light…. I nista drugo!

11. Tim Burton — 22. veljače 2019. u 19:55

12. LoveWave — 22. veljače 2019. u 18:53

League of light po meni najbolji izbor.
    Jos ne mogu shvatit kako su Danci prosle godine onako lose prosli kod zirija… al na kraju ipak u top 10 zahvaljujuci publici!

13. TRIGLAV — 22. veljače 2019. u 19:46

League of light…. I nista drugo!

14. Lujka s ukusom — 22. veljače 2019. u 18:44

Odgovor: NE

Sve pjesme su im bland

15. Kazahstan — 22. veljače 2019. u 18:42

Bit će grijeh ako Danci ne izaberu League of Light. Inače, jezik koji se pojavljuje u pjesmi nije danski, nego grenlandski pa ti to bilo prvi put da imamo prilike čuti taj jezik na Eurosongu.
    Nadam se da latino jeftinjak, Kiss Like This, nema nikakve šanse.

16. LoveWave — 22. veljače 2019. u 18:53

League of light po meni najbolji izbor.

17. TheTDChronicler — 22. veljače 2019. u 18:44

Odgovor: NE

Sve pjesme su im bland

18. Kazahstan — 22. veljače 2019. u 18:42

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?