Osvrt: Jesu li Estonci rekli "Goodbye to Yesterday"? – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Osvrt: Jesu li Estonci rekli “Goodbye to Yesterday”?

6 min za čitanje   4 komentara

Nakon katastrofalnog ispadanja i zadnjeg mjesta u polufinalu Jüria Potsoomana lani u Stockholmu, ova mala baltička zemlja je ipak odlučila ostaviti jednak format svojeg predizbora Eesti Laul. Hoće li i ove neparne godine uspjeti ući u finale, ili trend koji je počeo 2009. ipak prestaje?

Liis Lemsalu – Keep Running

Na stranu činjenica da su staging i kadriranje katastrofa, Liis i na velikoj pozornici uz bolju koreografiju (plesači?) ne bi mogla prenijeti ovu pjesmu. Ima slabašan i relativno nesiguran vokal koji dodatno pogoršava ovu već ionako ispranu pjesmu.

Koit Toome i Laura – Verona

Evo nam i veteranke ovog natjecanja, ove godine uz pomoć muškog vokala. Već se u startu vidi profesionalniji pristup od njihove prethodnice, a i pjesma je puno bolja, međutim oko zadnje minute postaje malo dosadna i repetitivna. Ne bih se bunio da ovo vidim na Eurosongu, ali se bojim da će posrnuti pod prevelikim očekivanjima fanova.

Whogaux & Karl-Kristjan feat. Maian – Have you now

Idući na redu su Chainsmokersi sa pjesmom Closer. Najveći problemi ove pjesme su , činjenica je da je Have You Now očita kopija maloprije spomenutog svjetskog hita i to da se pjevaču i pjevačici glasovi uopće ne slažu. Pjesma završi neprirodno, kao da su htjeli napraviti fade-out, a nemoguće ga je napraviti u live izvedbi. Mislim da im redni broj nastupa također ne ide u korist, pogotovo jer nastupaju poslije puno snažnijeg dueta sa puno boljom pjesmom.

Leena Kuurmaa – Slingshot

Ovaj nastup je pljuska svima koji misli da ne mogu imati jaku vokalnu izvedbu potpomognutu sa jakim pratećim vokalima i uz to imati sasvim pristojnu i dobro napravljenu koreografiju. Tim Leene Kuurme očito nije ostao isključivo rezerviran i ukalupljen u način razmišljanja da su prateći vokali zaduženi isključivo za pjevanje. Gledajući na vokalnu izvedbu same Leene, mislim da se, ukoliko ju izaberu, može poboljšati do Kijeva, dok je pjesma dosta pamtljiva. Nije pobjednica Eurosonga, ali može ostvariti solidan rezultat.

Daniel Levi – All I Need

Ovu bljedunjavu i zaboravljivu pjesmu je Daniel nekako uspio još više uništiti svojim misterioznim nastupom u kojem je jedini misterij to kako su mi njegovi laseri više umorili oči nego Nika Kocharov prošle godine na Eurosongu. Bilo bi mi draže da su Estonci u drugom krugu glasali za Sounds Like Home.

Elina Born – In Or Out

Ah Elina… Nastupom koji igra na seksipil donekle zamaskira činjenicu da je ova pjesma dosta prosječna. Prednost joj je doduše to da je brža i pomalo pamtljiva, a šarmantna Elina je prepoznatljiva na Eurosong sceni. Vokal joj je na mjestu, ali ono veliko O na sceni stvarno nema smisla osim u dijelu kada se vidi samo Elina kao sjena. Mislim da ima velike šanse proći na Eurosong, jer bi Estonci mogli igrati na sigurno.

Ivo Linna – Suur Loterii

Idući je na redu estonski Owe Thörnqvist. Pjesma koja je ugodna za slušanje, ali realno imala bi vrlo male, gotovo nikakve šanse na Eurosongu. Ipak mi je drago da je prošla umjesto nekih precijenjenijih favorita poput Uku Suvistea ili Carl Phillipa.

Rasmus Rändvee – This Love

Pitam se tko je u Rasmusovom timu pomislio da bi bila dobra ideja iskopirati pjesmu koja im je prošle godine donijela zadnje mjesto u polufinalu, napraviti gori nastup i za pjevača staviti još nekarizmatičniju osobu nego što je to bio Jüri. Već samo ono mahanje rukama koje bi se hipotetski moglo nazvati plesom već totalno uništava pjesmu, dok epileptično drhatnje kamere na početku nema nikakvog smisla. Kada bih mogao izignorirati činjenicu da je pjesma previše slična prošlogodišnjoj i dalje bi bila prosječna. Više srednja žalost nego zlatna sredina.

Ariadne – Feel Me Now

Želio bih voljeti ovu drugačiju pjesmu, ali jednostavno ne mogu prijeći preko činjenice da mi je pjesma već nakon minute i trideset sekundi dosadila. Sviđa mi se i Ariadnin glas, zanimljivi su efekti sa zvijezdama, ali to nije dovoljno da spasi Feel Me Now.

Kerli – Spirit Animal

Drugačije, neobično i suvremeno ne mora uvijek dobro proći, ali u slučaju ove pjesme se slaže vrlo dobro. Kerlin vizualni identitet je iznimno jak, ima dobro osmišljen nastup dok bi trebala poraditi na live izvedbi. Bit ću ipak donekle iznenađen ako ovo Estonci izaberu jer mislim da će igrati na sigurno. Kerli se apsolutno može istaknuti u Kijevu i volio bih ju vidjeti ove godine kako tamo brani estonske boje.

Zaključak

Estonci ove godine imaju dva pravca u kojima se mogu kretati a da rezultat bude gotovo  sigurno pozitivan – ulazak u finale. Prvi je onaj gdje bi igrali na sigurno u što spadaju Koit Toome i Laura, te Elina Born. Pjesme ovih izvođača imaju vrlo male šanse da se spotaknu već na prvoj prepreci – polufinalu. Ariadne i primarno Kerli vode drugi pravac – onaj eksperimentalniji, suvremeniji pravac, nešto što od Estonaca nismo jako dugo vidjeli (usudio bih se reći od Malcoma Lincolna 2010.). Osobno bih volio vidjeti Leenu Kuurmu u Kijevu, jer osim što mi je njena pjesma bila u glavi cijelo vrijeme pišući ovaj članak, ima nešto u sebi što me vraća na ponovno slušanje. Na ovogodišnjem Eesti Laulu se vrlo vjerojatno neće izabrati pobjednik Eurosonga, a tko će ih probati predstaviti u najboljem mogućem svijetlu, saznat ćemo ove subote 4. ožujka.

anketa 594

Tko će predstavljati Estoniju na Eurosongu 2017.?

Ukupno glasova: 187

• Elina Born – In Or Out [55 / 29%]
  • Kerli – Spirit Animal [51 / 27%]
  • Koit Toome i Laura – Verona [42 / 22%]
  • Lenna Kuurma – Slingshot [14 / 7%]
  • Karl-Kristjan & Whogaux ft. Maian – Have You Now [7 / 4%]
  • Ariadne – Feel you now [6 / 3%]
  • Rasmus Rändvee – This Love [5 / 3%]
  • Liis Lemsalu – Keep Running [4 / 2%]
  • Ivo Linna – Suur Loterii [3 / 2%]
  • Daniel Levi – All I Need [0 / 0%]

Podržite Eurosong.hr

Znate li da sav sadržaj na portalu radimo volonterski, iz ljubavi prema Eurosongu, izvođačima i zajednici fanova?

Ako vam se sviđa što radimo, podržite nas!

Iza svega što vidite stoji 17 vrijednih fanova koji izdvajaju vrijeme, trud i novac za održavanje stranice, a kako bismo izvještavali s događanja sami plaćamo i putovanja i smještaj na Dori i Eurosongu.

Kako bismo i dalje mogli biti tu za vas i donositi vam zanimljive sadržaje, donirajte i pomozite da eurosong.hr ostane mjesto okupljanja za sve fanove iz regije.

Donirajte
0
PODIJELI ČLANAK

Rasprava4

1. DameDolla — 4. ožujka 2017. u 13:51

Elina❤

2. Anonimno — 4. ožujka 2017. u 13:32

Dakle sve su pjesme tri puta bolje od naše tako da će s bilo kojom proći bolje od nas….Spirit Animal za mene, moj ukus. Ako naprave bolji nastup mogli bi proći u finale jer su ove godine power pop žalopojke u većini…..Seksipil slabo prolazi na Eurosongu pogotovo s tako lošom pjesmom kao Elina, ako kojim slučajem Spirit ne prođe onda je Verona sasvim solidna Eurosong pjesma, barem vokali nisu naporni samo da malo manje snimaju onog lika…btw, Kerli izgleda i zvuči kao light modena verzija Ruslane.

3. Aleks994 — 4. ožujka 2017. u 12:19

Isuse kakva pljuvacina svih sem Lenne
    grozno
    Elina Porn to Kyiv 😀

4. Den Vilda — 4. ožujka 2017. u 01:34

Meni definitivno uživo najbolje zvuče Koit Tome i Laura i nekako mi miriše na njihovu pobjedu. "Verona" je jedna lijepa i melodična pjesma i u njoj se osjeti taj estonski duh (mirnoća i staloženost). S ovom pjesmom Estonci bi mogli vrlo lako u finale ESC, a i u finalu napraviti dobar rezultat. Mislim da finale ESC zaslužuje jednu ovakvu izvedbu. Što se ostalih pjesama tiče, jednostavno preslabo za ESC.

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?