Osvrt: Može li Švicarska napokon u finale? – eurosong.hr
Eurosong.hr logo Eurosong.hr logo

Osvrt: Može li Švicarska napokon u finale?

4 min za čitanje   6 komentara

Od 2014. godine Švicarska nije vidjela finale Eurosonga. Dapače, dvije godine zaredom osvajali su zadnja mjesta u polufinalu, dok im je finale prošle godine promaklo za dlaku. 6 pjesama se  ove godine natječe u Die Entscheidungsshow 2018, a ima li među njima ijedne koja je dostojna finala tek trebamo vidjeti. Za sada će vaš urednik u ovom subjektivnom osvrtu dati svoje mišljenje na dano pitanje 😀

ZiBBZ Stones

Ova pjesma zaraznog beata i pamtljive melodije pogotovo u dijelu no, I ain’t throwing stones, ima dobre šanse pobijediti na Die Entscheidungsshowu ako Co svojim glasovnim sposobnostima u live izvedbi može parirati ovoj studijskoj. Čini mi se da ova pjesma najbolje funkcionira na nekom open-air festival i zato ipak imam malu bojazan da bi se energija na velikoj pozornici Eurosonga i preko TV-kamera mogla izgubiti. Ostalu ću njihovu diskografiju i dalje slušati, kako god prođe ovaj predizbor.

Vanessa IraciRedlights

Iskusna, vokalno i scenski se već dokazala, jak autorski tim stoji iza nje – što bi moglo ovdje poći po krivu? Mogu samo spekulirati, ali mislim da ova pjesma sa osrednjim stagingom pada vrlo lako u zaborav, u mediokritet (iskreno, tamo gdje i pripada). Ne mogu reći da bi ovo bio najgori izbor za Švicarsku, ali Švicarska nije zemlja koja si može dopustiti da ovako igra na sigurno da bi bila primjećena.

Naeman Kiss Me

Benjamin Ingrosso za siromašne. Najavio je da će i plesati za vrijeme nastupa, a budući da je u prošlosti samo sjedio za gitarom i pjevao, ne mogu vidjeti scenarij u kojem mu se plesanje neće obiti o glavu i evidentno je da će njegov glas trpjeti, pogotovo u falsetto dijelu. Mogu mu poželjeti sreću, i nadati se da ne će predstavljati Švicarsku na Eurosongu, jer sa ovom repetitivnom pjesmom u finalu za Švicarce neće biti mjesta.

Chiara Dubey – Secrets and Lies

Nešto potpuno drugačije. Treba imati puno puno hrabrosti da se počne pjesma a capella, tako da puno toga ovisi o njezinoj live izvedbi. Sama pjesma je čarobna, kao da je izašla iz soundtracka nekog filma (poput Call Me By Your Name), i iskreno, mislim da ću tri minute njezinog nastupa biti potpuno zalijepljen za ekran. Nadam se da me neće razočarati.

Angie Ott A Thousand Times

Možda zato što ovo pišem nakon rezultata malteškog izbora, ali ova pjesma mi zvuči kao nešto što bi završilo na četvrtoj poziciji sa 667 glasova publike na spomenutom izboru. Lažno melodramatično, s lošim „mostom“ do tonalitetnog skoka koji samo čini ovu pjesmu više cheesy nego što je trebala biti. Nije katastrofa, ali nije ni izbor za finale.

Alejandro ReyesCompass

Simpatična, moderna, vesela pjesma sa karizmatičnim pjevačem. Također vrlo pamtljiva, ali energija ipak malo opada prema kraju. Alejandro je vrlo talentiran i drag mladić kojem, čak i u slučaju neprolaska u finale, predviđam lijepu budućnost, ako ne kao izvođača, onda definitivno kao skladatelja – velik je uspjeh da su se njegove dvije pjesme (Compass i Kiss Me) našle u finalu od njih 670 koliko je ukupno bilo prijavljeno.

Zaključak

Ovogodišnji Die Entscheidungsshow je miljama bolji od prošlogodišnjeg, kojeg sam također malo bolje pratio. Kvaliteta pjesama je znatno porasla, stvarno loše pjesme zapravo  i nema i to je plus. Ono što je minus je to što nema nijedne pjesme, osim možda Secrets and Lies, koja bi se u pozitivnom smislu isticala na Eurosongu. Svejedno, moji favoriti su definitivno ZiBBZChiara Dubey, s tim da mislim da bi Chiara, kao što sam već i rekao, imala malo više šanse na Eurosongu ako bajkovitost studijske verzije uspješno prevede na male ekrane i veliku pozornicu.

anketa 770

Tko će biti predstavnik Švicarske na Eurosongu 2018.?

Ukupno glasova: 194

• Zibbz - Stones [64 / 33%]
  • Vanessa Iraci - Redlights [41 / 21%]
  • Chiara Dubey - Secrets And Lies [34 / 18%]
  • Angie Ott - A Thousand Times [29 / 15%]
  • Alejandro Reyes - Compass [19 / 10%]
  • Naeman - Kiss Me [7 / 4%]

Podržite Eurosong.hr

Znate li da sav sadržaj na portalu radimo volonterski, iz ljubavi prema Eurosongu, izvođačima i zajednici fanova?

Ako vam se sviđa što radimo, podržite nas!

Iza svega što vidite stoji 17 vrijednih fanova koji izdvajaju vrijeme, trud i novac za održavanje stranice, a kako bismo izvještavali s događanja sami plaćamo i putovanja i smještaj na Dori i Eurosongu.

Kako bismo i dalje mogli biti tu za vas i donositi vam zanimljive sadržaje, donirajte i pomozite da eurosong.hr ostane mjesto okupljanja za sve fanove iz regije.

Donirajte
0
PODIJELI ČLANAK

Rasprava6

1. Diavolo — 4. veljače 2018. u 12:47

meni dovoljno što su sve ove pjesme bolje od njihovih prošlogodišnjih… stvarno su po zanimljivosti sve tu negdje…ne ističe se niti jedna previše…prema tome, rekao bih da i svaka ima jednake šanse za pobjedu… ako bih već morao birati, moj favorit bi bio: Alejandro Reyes – Compass

2. Tristan — 4. veljače 2018. u 12:37

Stones bez konkurencije.

Ali imali su dobre pjesme 2016 i 2017 (navija sam za The Last of Our Kind i Apollo), odlične studijske verzije i ona nastupom UPROPASTILI pjesme, a šanse za prolaz sveli na 0! Nadam se da neće tako bi i u Lisabonu.

3. dino_esc_fan — 4. veljače 2018. u 11:54

REDLIGHTS ili STONES MORA ici na eurosong

4. dino_esc_fan — 4. veljače 2018. u 11:52

REDLIGHTS (((((((((((:

5. Anto — 4. veljače 2018. u 11:35

6. Lujka s ukusom — 4. veljače 2018. u 08:19

Zibbs ili Vanessa
    Ostali će ostati u polufinalu iako pjesme nisu loše

Komentiraj članak

Komentari se moderiraju i objavljuju samo ako pridonose raspravi na konstruktivan način. Ukoliko se ne slažeš s nekim člankom ili komentarom, slobodno iznesi svoje mišljenje ali na pristojan način. Ako se tvoj komentar odnosi na gramatičke ili stilske pogreške, problem s web stranicom ili bilo što drugo što nije vezano uz članak, javi nam se.

Trebaš biti prijavljen za komentiranje! Prijavi se?